Search

Svi su ludi za novim Saint Laurent torbicama

Svi su ludi za novim Saint Laurent torbicama

S printom crvenog ruža

Tekst: A.P.


Image: Net-a-Porter

Hedi Slimane zna kako privući žensku pažnju

Slimane je nakon svoje prve ženske kolekcije za Saint Laurent naišao na brojne kritike. Naime, pojedini mediji su napali dizajnera da prodaje Topshop dizajn za cijenu od nekoliko tisuća eura. Iako se neki ni danas nisu stišali pitajući se zašto jedna proljetna haljina s printom trešnjica košta više od tisuću eura, prodajni rezultati mu itekako idu na ruku. Saint Laurent bilježi rast prodaje te se čini da ženama doista nije problem izdvojiti veći iznos novca za neki komad sa Slimaneovim potpisom. Kada na sebi nosite Saint Laurent kao da postajete dio neke probrane rock elite koja se u hodu prepoznaje po predimenzioniranim bajkerskim jaknama, leopard čizmama i minijaturnim haljinama od srebrnog lamea koje izgledaju kao da su izvađene iz ormara Courtney Love. Iz svih navedenih razloga ne čudi masovna histerija koja je zavladala za dodacima ukrašenim s printom ultimativnog ženskog beauty oružja - crvenog ruža. Slimane je uzorak aplicirao na klasičnu crnu salonku, vojničke čizme te na torbice. Monogram clutch torba s printom ruža košta 1290 dolara, dok ćete za mini Betty model izdvojiti 1250 eura.

 

Related articles

Buro 24/7 Selection

više