- 01
- /
- 19
- 02
- /
- 19
- 03
- /
- 19
- 04
- /
- 19
- 05
- /
- 19
- 06
- /
- 19
- 07
- /
- 19
- 08
- /
- 19
- 09
- /
- 19
- 10
- /
- 19
- 11
- /
- 19
- 12
- /
- 19
- 13
- /
- 19
- 14
- /
- 19
- 15
- /
- 19
- 16
- /
- 19
- 17
- /
- 19
- 18
- /
- 19
- 19
- /
- 19
Torba godine: Stavite clutch talijanske kuće Bottega Veneta na božićnu listu želja
Hit model koji svi žele
Prije nešto više od godine dana dizajner Daniel Lee imenovan je kreativnim direktorom modne kuće Bottega Veneta i nije trebao dugo da svojim kreacijama osvoji ljubiteljice diljem svijeta koje su dizajn ove talijanske marke počele uspoređivati s modelima iz ere kada je voljena dizajnerica Phoebe Philo kreirala za Celine. U jako kratkom roku osmislio je nekoliko hit komada, od kojih je najveću popularnost zaradila oversized clutch torbica, koja je, usput rečeno, bila i zvijezda prvog posta na Instagramu talijanske kuće sredinom veljače. Otprilike u to doba kreativni direktor predstavio je i svoju prvu kolekciju za brend, na Tjednu mode u Milanu, na kojoj su pak, pozornost preuzeli predimenzionirani kaputi i robusna obuća. No, čini se kako je ipak bio na pravom tragu kad je za komad kojim će se predstaviti široj javnosti odabrao upravo clutch torbicu jer se taj model već krajem ožujka pronašao u ormarima modnih insajderica poput Pernille Teisbaek, Elin Kling i Natashe Goldenberg.
Dodatnu prašinu, oko ovog uglađenog i nadasve jednostavnog modela od tanke i mekane kože, podigla je suosnivačica magazina Self Service, Suzanne Koller, koja je fotografiju modela "The Pouch" i cipela s potpisom Balenciage označila hashtagom #MyHandBagAteMyShoes i izazvala globalni trend na društvenoj mreži Instagram. Za razliku od ostalih modnih dodataka koji se nalaze u aktualnoj ponudi luksuzne modne kuće s tradicijom duljom od 50 godina, tajna privlačnosti ovog modela je u tome što se radi o torbici minimalističkog dizajna čiji će izgled zasigurno odoljeti zubu vremena. A upravo takvi komadi postaju ono što nazivamo it torbicama. U prilog tome da je torbica brenda Bottega Veneta "The Pouch" na dobrom putu da postane ono što je prošle godine bio Dior "Saddle Bag" govori i činjenica da je na jesenskim Tjednima mode upravo taj model bio najpopularniji modni dodatak. Dapače, trendseterice poput Linde Tol, Loulou de Saison i Erike Boldrin ovaj su voluminozan clutch nabavile u nekoliko različitih verzija. I to je bio jasan znak kreativnom timu kuće da predstave nove inačice ove torbice, što su ubrzo i učinili.
Najveća novost je manja veličina torbe - prije nekoliko mjeseci predstavljen je model koji nosi naziv "The Pouch 20". Uz manju verziju sada već ikoničnog dizajna kuće, dobiva se i tanki kožnati remen pa se može nositi kao crossbody model, a osim od glatke kože dostupna je i u verziju od isprepletene kože koja je zaštitni znak kuće. Voluminozni clutch može se kupiti i u inačici od kože pitona, a za modele od glatke teleće kože, dostupne u pet različitih verzija, morat ćete izdvojiti 1900 eura. Nešto su skuplje verzije od isprepletenih trakica napa kože - cijena im iznosi 2300 eura - dok je cijena manjeg modela u toj verziji 1200 eura. Nešto manje stoje modeli "The Pouch 20" od glatke kože (980 eura), dok cijena najmanje verzije popularne torbice - coin purse, iznosi 490 eura. Ako je suditi po street style fotografijama te Instagram postovima it djevojaka koje se naveliko hvale svojim ulovom, najpopularniji modeli "The Pouch" je onaj u boji karamele. Ovaj vječan i nosiv modni dodatak zasigurno će se upisati u modnu povijest, a ako se nalazi i na vašoj listi želja, nemojte oklijevati s kupnjom - torbica iz online shopa modne kuće nestaje munjevitom brzinom. A tome pridonosi i hype koji se trenutno stvara na društvenim mrežama oko nove ere Bottege Venete - naime, nakon profila @oldceline, posvećenog eri Phoebe Philo u Celineu, modne insajderice počele su svakodnevno lajkati objave na profilu @newbottega.
Povezani tekstovi
Buro 24/7 izbor
Napišite komentar