Traži

Torbica koja je postala svjetski poznata u jednom danu

Torbica koja je postala svjetski poznata u jednom danu

Sarkastična kampanja "Worth Fighting For"


Fotografija: Buro247.ru

Dizajnerica Anya Hindmarch dosjetila se odličnog marketinškog poteza za reklamiranje svojeg najnovijeg modela clutch torbice

Torbicu u obliku plastičnog paketa čipsa ili nekih drugih grickalica nosila je Solange Knowles na Met Gali kada je s njom fizički napala Jay-Z-ja u dizalu u snimci sukoba koji je preplavio medije i društvene mreže ovih dana. Što se točno dogodilo i zašto je svađa slavne obitelji Carter-Knowles eskalirala u tolikoj mjeri, vjerojatno nećemo nikad saznati, ali Anya Hindmarch je to odlučila iskoristiti za samopromociju. Iako većina tihih promatrača nije ni zamijetila da Solange u rukama drži upravo ovaj metalik clutch, ona je novu reklamnu kampanju lansirala uz slogan "Worth Fighting For" ("Vrijedna svađe"). Iako se torbica zanimljivog oblika i onako prodaje brzinom svjetlosti bez obzira na cijenu od gotovo 1000 funti, ovaj potez ju je plasirao u centar medijskih događanja.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više