Traži

Torbice i cipele koje ćemo nositi ove jeseni

Torbice i cipele koje ćemo nositi ove jeseni

"White Noise" dućana Karla

BURO.


Fotografija: Mladen Šarić

Luksuzni dućani obuće i modnih dodataka Karla novu sezonu pozdravljaju s odličnom kampanjom za koju je zaslužan Mladen Šarić

Nazvana "White Noise" kampanja donosi tri upečatljiva vizuala na kojima dominiraju ključni komadi obuće i modnih dodataka iz kolekcija koje možete pronaći u Karla dućanima. Prvi vizual donosi ultrapopularnu crnu jesensko-zimsku obuću i modne detalje, koji su obogaćeni zlatnom ornamentikom. Drugi vizual ispunjen je živim bojama kojima će se razbijati jesensko/zimsko sivilo grada i podizati raspoloženje.

Karla

Treći je posvećen druženju s prijateljima, voljenom osobom, obitelji, a sve to potpisanom crvenom koja je simbol ljubavi, poljupca, sreće, ali zasigurno i jedna od najmodernijih boja ove sezone.

Karla

Uz Mladena Šarića koji potpisuje fotografski dio priče u ulozi stilista našao se Borut Mihalić. Ako je suditi po vizualima kampanje, u Karla dućanima nas očekuje uzbudljiva dizajnerska jesen. Kompletnu ponudu dućana Karla možete pogledati na službenoj web-stranici: www.karla.hr

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više