Search

Trenuci kojima se u mislima stalno vraćamo kao inspiracija za novu kolekciju hrvatskog brenda nakita

Trenuci kojima se u mislima stalno vraćamo kao inspiracija za novu kolekciju hrvatskog brenda nakita

Urednik: D.D.


Image: Denis Butorac

Krajem prošle godine na hrvatskoj se modnoj sceni pojavio novi brend nakita Cherry Dear, koji je na prvu osvojio suvremenim komadima namijenjenim za svakodnevno nošenje. Iako je svoju novu kolekciju zamislila predstaviti prije nekoliko mjeseci, vlasnica brenda Ema Krot Turudić, ipak je odlučila pričekati "čišći zrak" te je s prvim danom lipnja otkrila komade na kojima je radila posljednjih mjeseci, pod nazivom Memory Box.

Trenuci kojima se u mislima stalno vraćamo kao inspiracija za novu kolekciju hrvatskog brenda nakita (фото 1)
Trenuci kojima se u mislima stalno vraćamo kao inspiracija za novu kolekciju hrvatskog brenda nakita (фото 2)
Trenuci kojima se u mislima stalno vraćamo kao inspiracija za novu kolekciju hrvatskog brenda nakita (фото 3)

Iako su je svima poznate okolnosti natjerale na strpljenje, u međuvremenu je upoznala i fotografa Denisa Butorca, koji je zaslužan za fotografije kampanje. "Inače sam sklona racionalnom i logici i ne vjerujem u nadnaravne sile. Sad kada se osvrnem na cijelu kolekciju i osjećaje koji su me za nju inspirirali, nekako mislim da su ova pandemija i potres svima nama najavljeni, samo smo trebali bolje slušati", retrospektivno zaključuje dizajnerica.

Trenuci kojima se u mislima stalno vraćamo kao inspiracija za novu kolekciju hrvatskog brenda nakita (фото 4)

Kako otkriva još početkom godine osjetila je osjećaj panike, doživjela trenutak u kojem je osjetila da gubi konce. Prisjetila se straha kojeg je osjećala, da propušta toliko toga i da se jednog dana neće sjećati bitnih trenutaka te da će, još gore, napustiti ovaj svijet bez da je uživala u "sitnim" stvarima. Upravo je zato cijeli bottom line druge kolekcije brenda "živi u trenutku dok si još dio njega", što često zaboravljamo u cijelom vrtlogu obaveza, želja i ambicija.

Trenuci kojima se u mislima stalno vraćamo kao inspiracija za novu kolekciju hrvatskog brenda nakita (фото 5)
Trenuci kojima se u mislima stalno vraćamo kao inspiracija za novu kolekciju hrvatskog brenda nakita (фото 6)

Kao i kod prve kolekcije, tema je odabrala tehniku izrade nakita. Dizajnerica se u ovoj kolekciji pozabavila flush settingom, utiskivanjem kamena (u ovom slučaju, citrina) u srebro. Citrini su simbol tih naizgled malih i beznačajnih trenutaka i stvari koji nam znače sve na svijetu, a tehnika utiskivanja simbolizira želju za očuvanjem tih nama dragih stvari. Kod tehnike flush settinga je potrebna snaga i pedantnost pa je time idealna za osjećaj koji sam htjela prenijeti. Zamislite da želite trenutak toliko jako stisnuti i zagrliti, tako da vam nikad ne može pobjeći iz ruku. Tako nekako srebro "grlli" te male sjajne trenutke (citrine) i ne da im da pobjegnu.

Trenuci kojima se u mislima stalno vraćamo kao inspiracija za novu kolekciju hrvatskog brenda nakita (фото 7)
Trenuci kojima se u mislima stalno vraćamo kao inspiracija za novu kolekciju hrvatskog brenda nakita (фото 8)
Trenuci kojima se u mislima stalno vraćamo kao inspiracija za novu kolekciju hrvatskog brenda nakita (фото 9)

Kolekcija se sastoji od 11 komada nakita – tri prstena, dvije narukvice, privjeska, nanožnice, dvije ogrlice i dva para naušnica. A osim što se bavila kreiranjem novih modela, vlasnica brenda lansirala je i novu stranicu na kojoj se nalazi online shop (a kupovina nakita je i dalje dostupna i putem službenog Instagram profila).

Trenuci kojima se u mislima stalno vraćamo kao inspiracija za novu kolekciju hrvatskog brenda nakita (фото 10)
Trenuci kojima se u mislima stalno vraćamo kao inspiracija za novu kolekciju hrvatskog brenda nakita (фото 11)
Trenuci kojima se u mislima stalno vraćamo kao inspiracija za novu kolekciju hrvatskog brenda nakita (фото 12)
Trenuci kojima se u mislima stalno vraćamo kao inspiracija za novu kolekciju hrvatskog brenda nakita (фото 13)

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više