Search

Zašto trebamo više brendova kao što je Brother Vellies?

Zašto trebamo više brendova kao što je Brother Vellies?

Brend koji osvaja estetikom, ali i obazrivim poslovanjem

Tekst: T.L.


Image: Instagram

"Svi smo u ovoj priči zajedno. Ti. Ja. Pa čak i Beyoncé," stoji u About sekciji na stranici brenda Brother Vellies čije čizme ponosno nosi poznata glazbenica, no ono po čemu se Brother Vellies ističe u masi brendova koji su zaradili popularnost na Instagramu je slow-fashion koncept, pedantno razrađena strategija održivosti, ekološka osviještenost, radnička prava, koncentracija na ručni rad i očuvanje tradicije.

Beyoncé

Da koncept održivosti itekako može ići rukom pod rukom s privlačnom estetikom, dokazuje dizajnerica Aurora James čiji je brend Brother Vellies osvojio poklonike diljem svijeta. James, koja trenutno obitava u Brooklynu, znanje o modnoj industriji prikupljala je radeći kao modna agentica i kustosica, da bi osnovala vlastiti brend i postavila ga na čvrste temelje koji slijede trendove modno osviještene publike. Misija brenda Brother Vellies je, naime, upoznati ljubitelje mode s dizajnom koji je inspiriran tradicionalnom afričkom obućom, a koje se ručno izrađuju u Južnoafričkoj Republici, Etiopiji, Keniji i Maroku. Dizajnerica pritom vrlo transparentno komunicira tko su lica koja stoje iza izrade njezinih cipela, kakve boje i kožu koriste u proizvodnji obuće i na koji se način svaki par proizvodi od početka do kraja.

Zašto trebamo više brendova kao što je Brother Vellies? (фото 1)

Zagovarajući slow fashion koncept, Brother Vellies nastoji proizvesti, kako oni to zovu, "forever shoes" - cipele koje će zbog pažljive ručne izrade i najbolje kože biti investicija koja će trajati dugi niz godina i koje nećete morati zamijeniti novima nakon jedne sezone ili par nošenja. Mnogi modeli izrađuju se po narudžbi kako radnici ne bi radili više nego što je nužno, a kako bi se produžio životni vijek cipelama, Brother Vellies rado će vam zamijeniti dio koji se istrošio.

Zašto trebamo više brendova kao što je Brother Vellies? (фото 2)

Što se pak uporabe materijala tiče, u izradi klasičnih modela koristi se takozvana Kudu koža, koža koja je nusprodukt prehrambene industrije, reciklirani traper te reciklirane automobilske gume koje čine potplate cipela, a modeli se dovršavaju bojama na biljnoj osnovi koje nemaju toliko štetan utjecaj na okoliš kao kemikalije. U proizvodnji se pak koristi minimalna pomoć strojeva kako bi zagađenje okoliša bilo što manje, a lokalni postolari imali čim više posla. Aurora James veliku pažnju polaže i u inkluzivnost kako bi stvorila okruženje oslobođeno od diskriminacije i osuđivanja, pa su njezini afrički timovi sastavljeni od muškaraca i žena različitih godina i seksualne orijentacije koji dolaze iz različitih plemena, država i religija. Baš svaki djelić poslovanja pedantno je promišljen kako bi bio nježan prema okolišu i učinio zadovoljnima kako one koji proizvode cipele, pa tako i one koji ih nose. Pa čak i Beyoncé.

Zašto trebamo više brendova kao što je Brother Vellies? (фото 3)

Zašto trebamo više brendova kao što je Brother Vellies? (фото 4)

Zašto trebamo više brendova kao što je Brother Vellies? (фото 5)

Leave a comment

više