Traži

3 cool streetwear brenda za koje trebate znati

3 cool streetwear brenda za koje trebate znati

Ako ste pravi "millennial"

Tekst: Ana Pavić


Popularnosti streetweara prethodili su mnogi manji brendovi koji su danas napokon dočekali svojih 5 minuta globalne prepoznatljivosti

Zamislite situaciju u kojoj krećete u biznis iz neke male radionice i godinama stvarate neki uzak krug vjerne klijentele, koja se uglavnom bazira na supkulturama koje nemaju toliku platežnu moć da vas prebace na neki ozbiljniji level. Onda se dogodi trendovski zaokret na svjetskoj razini i odjednom svaka supruga bankara i CEO-a iz Silicijske doline želi hodati gradom kao da je netom "parkirala" skejt ispred vašeg dućana. Mreža kupaca se širi, a s njom i potencijal za rast. Za vas se interesiraju ljudi sa svih strana svijeta, možda imate šansu dobiti neku crticu u modnim mainstream magazinima koji su vas dotad ignorirali ili su vam na upućene mailove odgovarali asistenti asistenata. Stvari se odjednom pokreću nevjerojatnom brzinom...

Ovako otprilike ide priča svih manjih streetwear brendova diljem svijeta koji su se godinama nastojali približiti tronu na kojem sjedi Supreme. Streetwear je danas stavljen uz bok pret-a-porter modi, a to dokazuju suradnje gore spomenutog Supremea i kuće Louis Vuitton te jako očekivane suradnje između kuće Dior i brenda Nike. Svi žele ugrabiti svoj komadić "hypebeast kula" koji trenutno vlada svijetom. Ako ne želite isključivo nositi Supreme koji će sada iskakati iz paštete i postati dio mainstream kulture, zahvaljujući suradnji s Kimom Jonesom, u nastavku otkrijte tri brenda koji su po našem mišljenju dostojni nasljednici  Supremea.

Anti Social Social Club

Anti Social Social Club

Ako želite ugrabiti koji komad s potpisom ovog brenda bolje je da se ulogirate na stranicu i sjednete kraj kompjutera dok se ne pojave novi artikli u online shopu. Majice, kape, hoodice, jakne se rasprodaju u roku od 24 h, a ove kolekcije se iščekuju s većom žudnjom od one koju je Balmain dizajnirao za H&M. Iza brenda stoji Neek Lurk, marketinški direktor kuće Stussy o kojoj smo već pisali. Anti Social Social Club je izgrađen na retro/melankoličnim porukama i natpisima koje su aplicirali na standardne streetwear komade.

Palace Skateboards

Palace

Britanski brend koji je osnovao Lev Tanju počeo je kao proizvođač skejtborda da bi 2009. godine na mala vrata ušli u streetwear. U posljednje dvije godine postali su pravi hit među mainstream publikom, a posebno su popularne njihove majice inspirirane 90-im godinama. Ostvarili su uspješnu suradnju s kućom adidas koja je za rezultat imala genijalnu kolekciju trenirki, tenisica i majica inspiriranih vintage komadima obje kuće.

VLONE

VLONE

Brend je nastao 2012. godine, a njegov osnivač A$AP Bari, član kolektiva A$AP Mob, je kazao kako ime predstavlja mlade ljude koji žive sami i umru sami (live alone, die alone). U biznis su se potom uključili A$AP Rocky i Edison Chen koji su znatno doprinijeli popularnosti brenda na svjetskoj razini. VLONE se danas prodaje u pariškoj kući Colette, a posluju po principu pop up dućana koje otvaraju diljem svijeta.

 

Save

Save

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor