Traži

4 inkluzivna brenda donjeg rublja za koje trebate znati

4 inkluzivna brenda donjeg rublja za koje trebate znati

Jedna od glavnih tema u svijetu mode

Tekst: D.D.


Fotografija: Instagram

Ove je godine svijet mode brujao o inkluzivnosti više nego ikad prije. A otkad je održana revija američkog brenda Victoria's Secret ta se tema aktualizirala i vezano uz donje rublje, pogotovo otkad je čelnik tog američkog brenda Ed Razek izjavio kako oni nisu ničija treća ljubav. A treća ljubav, u prijevodu Third Love, naziv je konkurentskog brenda donjeg rublja koji, usput budi rečeno, uopće ne ugrožava Victoria's Secret u prodajnom segmentu, ali u vidu toga kako kupci percipiraju brend i ono što im se putem vizuala kampanji servira, itekako da. Jedan od inkluzivnih brendova koji je svakako podigao puno prašine na tržištu je i Rihannin Savage x Fenty, a u nastavku vam donosimo još neke brendove za koje možda niste znali, a trebali biste.

Irma

I dok se u zapadnoj Europi i Sjedinjenim Američkim Državama naveliko diskutira o pozitivnoj slici tijela te donjem rublju za žene svih oblika, rasa i godina, u Rusiji se takva diskusija još nije povela. No, brend Irma radi na tome da na tu temu baci svjetlo. Oni su, naime, tržištu prenapučenom s push-upovima i čipkom, predstavili jednostavne modele grudnjaka i gaćica čija je silueta inspirirana 80-im godinama prošlog stoljeća. A glavne zvijezde lookbooka su stvarne žene, točnije striptizete. Gaćice su visokog struka te se sežu preko bokova dok su grudnjaci opremljeni s fleksibilnom žicom i tankim naramenicama ili, pak, možete odabrati one u nešto sportskijem stilu. Crna, bijela i crvena jedine su boje u ponudi, kao protuteža printevima, čipki i ružičastoj boji koja dominira u ponudi ostalih brendova. Cijene se kreću od 25 do 55 dolara, a dostupne su veličine od XS do XL. Brend Irma nastao je zapravo iz potrebe osnivača, odnosno jedna od suosnivačica je stalno tražila cool i edgy modele što ju je odvelo do toga da kupuje donje rublje iz 90-ih po raznoraznim vintage dućanima, re-sale platformama i sajmovima (kao brojne Ruskinje), dok druga nije mogla pronaći adekvatno donje rublje za svoje obline.

Lonely Label

Za ovaj ste brend možda čuli 2016. godine kada su u njihovoj kampanji sudjelovale dvije glumice iz serijala "Girls" - Lena Dunham i Jemima Kirke. Tada je kampanja brenda s Novog Zelanda postala viralna jer nije bila retuširana, a ta se praksa brenda nastavila i danas. Većinu vizuala krase klijentice brenda, koje su i inspiracija za dizajn, a filozofija brenda je slavlje snage i individualnosti žena za koje se radi Lonely donje rublje. Komfor, unikatne siluete i printevi samo su dio privlačnosti ovog brenda te asortiman modela koji uključuje retro gaćice visokog struka, ali i nešto oskudnije modele za one koji takve traže, ali njihova najveća snaga je veliki raspon veličina - košarice grudnjaka kreću se od A do E, dok se donji dijelovi mogu kupiti u veličinama od XS do XL.

Savage x Fenty

Inkluzivnost koju je primjenjivala na svoj beauty brend, glazbenica Rihanna prenijela je i na liniju donjeg rublja - njujoršku reviju brenda nosile su modeli, ali i druge žene koje ne zadovoljavaju proporcije koje se očekuju na Tjednima mode, kao i pripadnice svih rasa. Baš je danas na stranicama Savage x Fenty osvanula nova blagdanska kolekcija koja se može kupiti u veličinama košarica grudnjaka od A do DD te od XS pa sve do 3X za bodyje i donje dijelove. Većina modela iz ponude ukrašena je delikatnom čipkom i to u neonskim ili jarkim bojama, a mogu se pronaći i jednostavniji modeli, kao i oni izrađeni od pamuka. Zanimljivi krojevi jedan su od glavnih aduta ovog brenda na čijem ćete online shopu nemali broj puta zateći natpis "sold out".

Third Love

Hashtag #ToEachTheirOwn, u slobodnom prijevodu "svakome njegovo", nit je vodilja ovog brenda koji se nedavno našao u fokusu modnog svijeta. Naime, na stranici Third Love mogu se pronaći nude grudnjaci, odnosno kako ih u brendu nazivaju naked, koji postoje u različitim nijansama kako bi se stopili s vašom bojom kože. Suosnivačica Heidi Zak u svojoj je ladici imala 12 grudnjaka od kojih joj nijedan nije odgovarao te je ta frustracija, u suradnji s iskusnom dizajnericom grudnjaka Ra'el Cohen, rezultiralo je mini revolucijom, odnosno osnivanjem brenda. Udobni grudnjaci koji su stvoreni da pristaju svima zato što se rade prema mjerama žena koje imaju u svojoj bazi, a usavršili su i Fit Finder koji preporučuje vaš idealan grudnjak u 60 sekundi. A ako se slučajno nalazite između veličina košarica, izmislili su i takve košarice - imaju dvostruko više veličina od drugih brendova.

Napišite komentar

više