Traži

6 novih brendova koje odsad možete pronaći na Net-a-Porteru

6 novih brendova koje odsad možete pronaći na Net-a-Porteru

Ponuda se pojačava

Tekst: Ana Pavić


Net-a-Porter je u prošloj godini ostvario promet od 2.1 milijardu dolara, što je rast od 16.9% u odnosu na protekle dvije godine otkako je ovog prvaka luksuznog e-commercea otkupio YOOX. Tržište e-commercea nije što je nekad bilo. Pojavili su se neki novi igrači s velikim ambicijama, Instagram se također ugurao u područje prodaje te brendovi sada imaju bezbroj kanala na kojima mogu prezentirati svoju ponudu. Trenutno najveći konkurent Net-a-Porteru, britanski Farfetch objavio je svoj izlazak na burzu što znači da će se utrka dodatno zaoštriti i da iz iste može izaći samo jedan apsolutni pobjednik. Što im je svima za činiti? Uz postojeće dizajnere i imena koja svi znamo, snaga počiva na novim hit imenima koja već imaju svoju publiku okupljenu na društvenim mrežama, ali nemaju tako jaku pojavnost i dobru strukturu prodaje kakvu im mogu ponuditi ovi online giganti. Net-a-Porter je danas najavio sasvim novi projekt The Vanguard u sklopu kojeg će predstavljati mlada imena čiji se dizajn cjenovno može svrstati u neku srednju kategoriju. Net-a-Porter tako cilja na privlačenje novih, svježih kupaca koji će stvoriti jednu sasvim novu nišu poslovanja.

Naime koncept modernog luksuza više ne počiva na pet high end brendova koje svi žele nositi i koje kupuju Biti nedostupan i isključivo se orijentirati na samo na renomirane brendove čije cijene divljaju već neko vrijeme, jako je rizična igra koja ne može opstati na duge staze. Zašto? Iz tri jednostavna razloga . Prvi je taj da novi kupac sam traži proizvode, surfa, istražuje uspoređuje cijene, zna sastav materijala, gleda što kupuje i samim time je već u startu educiran i nema teorije da mu se prodaju gluposti osim ako se sam ne namjeri na tu glupost (tipa bijele pamučne majice za 500 dolara). Drugi razlog je Instagram koji je prva prava platforma za mlade dizajnere i na kojoj možete kupovati direktno od brenda bez ikakvog posrednika. Treći razlog je abnormalna količina toga što se nudi i konstantna pojava novih brendova koji ugrožavaju neka high end imena. Djevojke u kasnim 20-ima ili u 30-im godinama života će danas radije kupiti torbu nekog vrućeg brenda srednje cjenovne kategorije nego si odvajati od usta i štedjeti za Givenchy. Svi navedeni razlozi su stvorili jako konkurentnu klimu u kojoj nema mjesta za neopreznost i nonšalantnost. Svježa krv je potrebna i važna za napredak. Pritom imamo i onaj drugi segment luksuzne ponude na kojem je Net-a-Porter (i ostali konkurenti) zasnovan. Postoji još nekoliko jakih brendova na svijetu koje nećete pronaći u košu s ostalima. Chanel, Dior, Louis Vuitton, Hermes, Celine nisu dijelom ove ponude i imaju svoje strategije koje polako izmjenjuju, točnije prilagođavaju modernom kupcu. Chanel je u ovom slučaju najtvrdoglaviji i njihovu online strategiju još čekamo jer francuska modna kuća ima premisu da je fizičko prodajno mjesto još uvijek najvažniji vid prezentacije i komunikacije s kupcem za jedan luksuzni brend. Net-a-Porter je u svoje redove doveo Cartier i to nakon nekoliko uspješnih pop up suradnji koje su se pokazale korisnima za obje strane. Ova suradnja je značajna jer jasno pokazuje koliko je online shopping napredovao u svijetu. Ako ste voljni "ispeglati" 57 tisuća eura online i to na jedan model sata (Ballon Bleu model s dijamantima) granice doista ne postoje i online shopping vam to upravo dokazuje. Net-a-Porter jesensku sezonu tako dočekuje s nekim novim imenima u svojoj ponudi. Za neke ste sigurno čuli, dok neke tek trebate otkriti. Izdvojili smo šest najzanimljivijih.

RE/DONE

re/done

Re/Done su trenutno kraljevi u svijetu trapera s konceptom prerađivanja starih Levi's modela koje smo ove jeseni vidjeli na svim Instagram djevojkama. Uz traperice nude i kolekciju cipela, majice s logotipima i neke basic komade za svaki dan.

 

CARTIER

cartier

Jedan od vodećih brendova u svijetu luksuznih satova sada je dijelom stalne postave na Net-a-Porteru. U ponudi su svi ikonički modeli po kojima je kuća poznata na čelu s Tankom koji ima kultni status još od 1917.godine kada je kreiran.

 

ALEX PERRY

alex perry

Alex Perry je Elie Saab australske mode ako govorimo o potražnji za njegovim večernjim haljinama. Perryjeva estetika je pročišćena, senzualna i jako moderna, a njegove kreacije ste mogli vidjeti na nekim zvijezdama s A liste poput Gwyneth Paltrow ili Jennifer Lopez.

 

LES REVERIES

les reveries

Les Reveries je kulerski njujorški brend koji su osnovale dvije sestre. Okosnice kolekcija čine atraktivni i trendovski komadi koji se lako kombiniraju.

SOULIERS MARTINEZ

martinez

Mladi brend koji je star nepunih godinu dana ima jako prepoznatljivu estetiku koja se bazira na ručnom vezu kože kakav je karakterističan za manufakture na jugu Španjolske.

ALEXANDRE VAUTHIER

vauthier

Jako cijenjen i poznat francuski dizajner omiljen je od strane žena koje vole i estetiku kuće Saint Laurent. Njegove kreacije ćete često vidjeti na Belli Hadid i cijeloj plejadi inozemnih modela koje se ne mogu zasititi atraktivnih kožnih haljina u stilu 80-ih i seksi cipela s ubojitim potpeticama.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar