Traži

Ako ste se zasitili brze mode, brend Wardrobe NYC predstavlja kolekciju luksuznih basic komada koja će vam olakšati svakodnevno odijevanje

Ako ste se zasitili brze mode, brend Wardrobe NYC predstavlja kolekciju luksuznih basic komada koja će vam olakšati svakodnevno odijevanje

Luksuzni i minimalistički komadi kao osnova svačije garderobe

Tekst: D.D.


Fotografija: Instagram,
Waredrobe NYC

Christine Centenera, modna urednica australskog Voguea, bivša savjetnica Kanyea Westa za njegovu liniju Yeezy te sadašnja savjetnica Virgilu Ablohu u Louis Vuittonu, dobro je znano ime u modnoj industriji. Nije poznata samo po svojem utjecaju na svjetsku modu, već i po stilu, a ono što možda niste znali je i da je 2017. godine sa svojim poslovnim partnerom, australskim dizajnerom Joshom Gootom osnovala Wardrobe NYC - prvi luksuzni direct-to-consumer brend. Kao odgovor na promjene koje se događaju u svijetu modu te pošasti fast fashiona, rodio se njihov koncept kapsulne luksuzne i minimalističke garderobe za žene i muškarce. Naime, komadi koje dizajniraju u New Yorku, a kroje u Italiji od kvalitetnih tkanina, bezvremenski su modeli jedinstvene estetike koji nastaju na sjecištu praktičnosti i beskompromisnog dizajna, a može ih se kupiti samo u setovima. Sinoć su u Velikoj jabuci tako predstavili svoj treći drop pod nazivom "Street" u kojem možete odabrati između dvije varijante - garderobe od 4 ili 8 komada.

Isti je to koncept koji su imali i kad su predstavili prošle kolekcije - "Tailored" i "Sport", u sklopu koje su ostvarili i suradnju s adidasom te prezentirali svoju verziju tenisica Yung-1. Esencijalni komadi koje ovog puta nude inspirirani su streetwearom kojeg se modni insajderi i dalje ne mogu zasititi, ali na nešto rafiniraniji način tako da ih možete uključiti u svoju svakodnevnu garderobu. Ovakav koncept odijevanja već su isprobale Gigi Hadid, Rosie Huntington-Whiteley, Kim Kardashian West i Leandra Medine, a putem online shopa brenda setovi se mogu naručiti i u Hrvatsku. U četverodijelnoj garderobi za koju ćete morati izdvojiti 4.101 kuna nalaze se crop majica s dugim rukavima, oversized košulja, hoodie i hlače nalik tajicama izrađene od stretch jerseyja. U setu od osam dijelova, osim navedenog, nalaze se i pleteni body, nepropusna pufasta jakna punjena guščjim perjem, pletena uska midi suknja te hlače od poliamida u sportskom stilu - cijena čitave ove garderobe iznosi 16.404 kuna. Što se izbora tiče, baš ga puno i nema, osim što prilikom kupnje topa i košulje možete odabrati želite li ih u crnoj ili bijeloj boji - ostatak garderobe dolazi u crnoj boji, a ako se odlučite za verziju s jaknom i sportskim hlačama može odlučiti želite li da isti budu glossy ili mat.

Posvećenost detaljima i kroju ono je što ove basic komade čini luksuznima, a koncept prodaje u setovima čini ih jedinstvenim igračem na modnom tržištu. Kako su osnivači brenda otkrili u intervjuu za Business of Fashion, svoj uspješan koncept nemaju namjeru mijenjati iako im se gotovo svakodnevno klijentice javljaju sa željom da kupe samo jedan komad iz kolekcije. Ovakav biznis model omogućuje im držati troškove "pod kontrolom", dobivaju više vrijednosti od svojih tkanina i mogu predvidjeti inventar, a ono što će razveseliti njihove potencijalne kupce je da su u 2019. odlučili povećati frekvenciju proizvodnje te će do kraja godine predstaviti još tri kolekcije. Svojom pričom i luksuznim esencijalnim komadima koji se prodaju isključivo u limitiranim količinama, ovaj se modni brend bori protiv brze mode, a svojim kupcima olakšava svakodnevno odijevanje. Moramo priznati da zvuči (i izgleda) odlično.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više