Traži

BašBaš brend je čije ćete svilene pidžame nositi u svim prilikama

BašBaš brend je čije ćete svilene pidžame nositi u svim prilikama

Udobne, jednostavne i lijepe!

Tekst: F.Š.


Fotografija: Instagram

Još prije nekoliko sezona, svileni komadi u pidžama stilu postali su redovni likovi unutar streetstyle galerija, ali i na policama trgovina. Zaluđenost ovakvim komadima dovela je i do toga da žene kupuju pidžame i spavaćice kako bi iste nosile na tulumima, pa i svečanim večerama. Da su svilene pidžame pronašle svoj put od kreveta do ulice, svjedoči sve veći broj brendova kojima ovaj udobni komad čini osnovni predmet ponude. Jedan takav je i srpski brend BašBaš koji, kako vlasnice brenda kažu, predstavlja "koncept novih ideja", a čiju ponudu čine kolekcije lifestyle pidžama. Sve njihove kolekcije su limited edition, te su ručno izrađene od 100% viskoze i saten viskoze s naglaskom na finim detaljima. Specifičan je džep s quote vezom pa tako svaka kolekcija ima BašBaš jedinstvenu poruku. Iako je brend baziran u Beogradu, vrše besplatan shipping gdje god da se nalazite.

"S obzirom na to da svi provodimo noći, jutra, a ponekad i dane u pidžamama, smatrali smo da takav komad zaslužuje dobiti visoku kvalitetu i dizajn. Poslije nekoliko godina provedenih u New York Cityju, naša dizajnerica Nađa se vratila u Beograd, a bila je inspirirana napraviti nešto jedinstveno i drugačije. Smatramo da svaka žena u svom ormaru mora imati barem tri ovakva komada", otkrili su nam iz brenda.

Kroz svoje pidžame pokušavaju predstaviti dimenziju opuštenog životnog stila. Prije svega, rade na visokoj kvaliteti proizvoda, te pridaju pozornost svakom detalju: od šava, etikete, pa sve do pakiranja i personalizacije. Njihovi komadi nosivi su u svakodnevnom životu, bilo da se radi o jutarnjoj kavi, shoppingu, večernjem izlasku ili pak obilasku turističke atrakcije. Omiljeni model im je tropska pidžama muškog kroja koja je u zimske dane unijela dašak ljeta, a zbog velikog interesa je dobila i kraću ljetnu verziju.

"Svaki put kada izbacimo novu kolekciju, novi omiljeni model zamijeni onaj stari. Nema ničeg ljepšeg nego kada nam kažu da naše pidžame izgledaju još ljepše uživo i da stoje kao salivene. Presretni smo što kupci u našim pidžamama pronalaze inspiraciju i svakodnevno nam šalju zanimljive fotografije svojih outfita. U tome veliku ulogu imaju i društvene mreže koje nam dosta pomažu u prodaji. Na taj nas način fanovi imaju priliku bolje upoznati, postaviti nam dodatna pitanja, a mi im pobliže možemo približiti ideju koju pidžame nose. Velika je prednost imati društvene mreže jer se bolje upoznajemo s publikom, a i lakše možemo prenijeti osobni pečat i poruku koju naš brend nosi", zaključile su.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar