Traži

Janashia je uzbudljiv brend na koji biste trebali obratiti pažnju

Janashia je uzbudljiv brend na koji biste trebali obratiti pažnju

Nosiv dizajn s pomakom

Tekst: F.Š.


Fotografija: Instagram

Gruzijski brend Janashia jedan je od onih čija nas je esetetika osvojila na prvu. A nismo ni jedini, jer ovom četiri godina starom brendu, kojeg je osnovala 43-godišnja dizajnerica Gvantsa Janashia, popularnost raste iz dana u dan, pogotovo otkad je modni svijet počeo oplakivati odlazak kreatorice Phoebe Philo iz francuske modne kuće Celine. Janashia se u ranoj dobi preselila u Pariz kako bi studirala modni dizajn i styling na školi "Paris American Academy". Dugogodišnja posvećenost tom zvanju, kao i sveobuhvatno poznavanje modnog marketinga i svijeta umjetnosti usmjeravali su je ka uspostavljanju modnog brenda, u čemu je naposljetku i uspjela.

Inspiraciju za svoj brend, dizajnerica crpi iz različitih kreativnih domena poput filma, glazbe, umjetnosti, kao i stila pojedinaca te svakodnevnog okruženja koje za nju predstavlja izvor nadahnuća. U svojem dizajnu koristi vibrantne boje i tkanine, a njezine kolekcije mogle bi se okarakterizirati kao eklektične s obzirom na to da je unutar jedne kolekcije pomiješano nekoliko različitih vremenskih razdoblja, kao i stilova.

Da je dizajn brenda eklektičan, potvrđuje i činjenica što dizajnerica svoju odjeću naziva retro-futurističkom. Kako bi stvorila budućnost, dizajnerica se ne libi zaviriti u prošlost i svoj suvremeni dizajn oplemeniti s tradicijom te mu tako dati retro-futuristički prizvuk o kojem govori. Svojevrstan trademark gruzijske modne marke su svilena odijela, a u kolekcijama se pojavljuju i blejzer-haljine, asimetrične suknje, kao i košulje s pufastim rukavima u duhu 80-ih godina prošlog stoljeća.

Kreatorica odvažno kombinira lagane i "teške" materijale: od prozirnih izrađuje komade idealne za ljeto, dok od vune stvara modele kojima se može ugrijati i u najhladnije zimske dane. Koliko god su možda siluete ovog brenda zanimljive i uzbudljive, dizajnerica uvijek polazi od toga da bi sve njezine kreacije kupci ipak trebali nositi, tako da se pojam nosivosti i funkcionalnosti stavlja ispred svega.

 

 

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar