Search

Odabrali smo 8 modela najmekanijih trenirki za ovu sezonu

Odabrali smo 8 modela najmekanijih trenirki za ovu sezonu

Tekst: BURO.


Znamo. Nekima trenirke već izlaze "na nos" nakon 2019. i 2020. kad su nas napadale sa svih strana. Mi smo ih se jedno vrijeme toliko zasitili da smo jedva dočekali kada će modne kuće lansirati nešto što nije sweatshirt. Čini nam se da se u te dvije godine stvorila posebna niša brendova trenirki koji su manje više lansirali iste nijanse i samo je bilo pitanje kome ste više naklonjeni i koju cijenu imaju. Najpopularnija je definitivno Pangaia, ekološki osviješteni brend Miroslave Dume koja je i upisala put svim ostalim brendovima pogotovo u kategoriji boja. Njena blijedo ljubičasta trenirka je doživjela milijun preinaka i ako ste mislili da trenirke nije moguće kopirati jer su doista basic odjeća, prevarili ste se. I tu se inspiracija uzima i prilagođava pogotovo kad su u pitanju fast fashion brendovi i novi Instagram brendovi trenirki koji su doživjeli boom. 

S ovim ružnim vremenom koje nam je stiglo samo se želimo zavući pod neki jorgan i hodati u nečem udobnom. Pogađate, pogled nam odmah skreće na sekciju trenirki kojih je nešto manje nego prošle godine, ali i dalje se jako dobro prodaju. Bez sumnje, naši ovosezonski favoriti dolaze iz ponude brenda The Frankie’s Shop koji nam odgovara i po paleti boja i po kvaliteti materijala. Njihove nijanse Cocoa i Vanilla su nešto što bismo rado nosili s teddy bundama i vojničkim čizmama. Tu je i hrvatski brend LuniLou koji se izdvaja s ekološki osviještenim materijalima i za izradu trenirki koristi najfiniji organski pamuk. Njihov oversized model u bijeloj boji ste sigurno vidjeli na Instagramu i na suosnivačici brenda Izabel Kovačić. Modele od organskog pamuka nudi i Rotate by Birger Christensen i možemo kazati da nam izgledaju jako mekano i udobno. Naravno tu je i “majka” svih trenirki – Pangaia s novim bojama i modelima koji su i dalje najtraženiji na svijetu kada je o ovom artiklu riječ.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više