Traži

Odobrila Miroslava Duma: Upoznajte novi sustainable brend kojeg je osnovala 13-godišnjakinja

Odobrila Miroslava Duma: Upoznajte novi sustainable brend kojeg je osnovala 13-godišnjakinja

Za svaku pohvalu

Tekst: F.Š.


Fotografija: Instagram,
Upcycled me

Ruska poduzetnica Miroslava Duma jedno je od najznačajnijih imena u svijetu mode danas, a na svojem je Instagram profilu predstavila novi sustainable brend na kojeg morate obratiti pažnju. Brend se zove Upcycled me, a pokrenula ga je mlada kreativka od svega 13 godina, Roshni Misra. I dok je većina njezinih vršnjaka okupirana izlascima i prvim simpatijama, Roshni je tražila način kako svijet učiniti boljim mjestom.

"Oduvijek sam bila strastvena kada je zaštita okoliša u pitanju. Statistički podaci pokazuju da imamo samo oko 14 godina za spašavanje planeta, što znači da će do vremena kada moja generacija odraste, planet biti nepopravljiv ako ništa ne učinimo. Sada više nego ikada prije, naša je dužnost da uzmemo stvari u svoje ruke i napravimo promjenu", kazala je Roshni.

Upcycled me je brend održivih majica koji isključivo radi s recikliranim plastičnim bocama, organskim pamukom te eco-friendly bojama. Sve majice sadrže ilustracije koje Roshni ručno izrađuje, a 25 posto od ukupne zarade brenda donira se indijskoj organizaciji za spašavanje životinja Animal Aid, kao i dobrotvornoj organizaciji Sea Changers.

Vođenjem svojeg brenda Roshi se nada da će proširiti svijest o uništavanju prirode te približiti problem održivosti široj publici. Svaka majica obogaćena je ručno rađenim dizajnom koji ilustracijom "govori" o krizi u kojoj se trenutno planet Zemlja i njegovi stanovnici (pogotovo životinjski svijet) nalaze. Primjerice, majica s motivom kitova prikazuje kako se ta vrsta bori s ogromnom količinom plastičnog otpada u oceanu. Kitovi i delfini su vrlo često u ocenima pronađeni s trbusima napunjenim plastikom, a to je slika koju - tvrdi ova mlada poduzetnica - nitko od nas ne bi trebao viđati.

Također, Roshi je kreirala i dizajn s motivom guski koji upozorava na nemilosrdnu uporabu perja u modnoj industriji. Naime, toj se vrsti na veoma okrutan način skida perje u svrhu izrade odjeće, a toga većina ljudi nije niti svjesna. Svaka majica ovog mladog brenda priča je za sebe, a sve ilustracije na svojstven način skreću pozornost na ekološke probleme. Mlada dizajnerica ističe kako je njezin brend inspiriran svakom osobom koja je voljna napraviti promjenu, a vjeruje kako postoji toliko puno načina na koji ovaj svijet možemo učiniti boljim mjestom.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar