Search

Predmet žudnje: Cipele à la Pepeljuga talijanskog brenda Les Petits Joueurs

Predmet žudnje: Cipele à la Pepeljuga talijanskog brenda Les Petits Joueurs

Tekst: D.D.


Image: Instagram

Da se nalazimo u normalnoj situaciji, u kojoj smo bili početkom godine, razgovor bi se u BURO. redakciji, pred kraj radnog vremena, vrtio oko toga tko mora ići na koji event, gdje i kako se odjenuti. I tada bi netko od nas, po običaju, zavapio "ne da mi se sređivati". A danas... Danas samo razmišljamo o tome koju ćemo suknju, haljinu i cipele s potpeticom - koje inače izbjegavamo u širokom luku - kada i gdje staviti na sebe. I dok mi tako maštamo o svim štiklama koje ćemo nositi jednom kad nam bude rečeno da smijemo odbaciti kućne papuče i tenisice, pozornost nam je zaokupirao jedan model kojeg smo otkrili, a gdje drugdje, nego na Instagramu.

Video u kojem se pojavljuje model Taya, talijanskog brenda francuskog naziva Les Petites Joueurs, iz kolekcije za jesen/zima 2020. očarao nas je pa su upravo te salonke izrađene od satena završile na našoj listi predmeta žudnje.

Riječ je o modelu koji još nije u prodaji, ali se za njega možete predbilježiti, a osim u verziji od satena - u baby plavoj i narančastoj boji, optočenoj sitnim kristalićima dostupan je i crni model, od brušene kože te onaj sa ružičasto srebrnim zebrastim printom, napravljenim od kristalića.

Predmet žudnje: Cipele à la Pepeljuga talijanskog brenda Les Petits Joueurs (фото 1)
Predmet žudnje: Cipele à la Pepeljuga talijanskog brenda Les Petits Joueurs (фото 2)
Predmet žudnje: Cipele à la Pepeljuga talijanskog brenda Les Petits Joueurs (фото 3)

Model se ističe zbog neobičnog oblika potpetice te zakrivljenih dijelova gornjišta, a krasi ga i popularna "square toe" silueta. Brend modnih dodataka, koji se ručno izrađuju u Firenci, broji već zavidan broj obožavatelja - njih čak 128 tisuća na Instagramu, a među njima su i manekenke Irina Shayk i Bella Hadid, glazbenica Dua Lipa te modne influencerice Blanca Miro, Jeanette Madsen, Charlotte Groeneveld i Pernille Teisbaek.

Iako je dizajnerica Mariasole Cecchi, uz pomoć brata Andree, osnovala brend prije šest godina, rijetko koji je model izazvao ovakav val oduševljenja na društvenim mrežama, što je u ovom razdoblju, u kojem ne možemo obilaziti dućane i isprobavati cipele, odličan način za dobivanje povratne informacije, odnosno mišljenja publike. S obzirom na to da se prodaja ovih dana bazirala na online kanale, a marketing postoji samo na Instagramu, dizajnerica ima sve modele cipela iz kolekcija za proljeće/ljeto kod kuće te sama kreira sadržaj za društvene mreže. Tako je uspjela i približiti brend publici, sada kada posluje bez posrednika, odnosno maloprodajnih dućana, a fanovi njezinog dizajna nagradili su je velikim brojem prednarudžbi jesenskog modela Taya.

Leave a comment

više