Traži

Razgovarali smo s vlasnicom novog beogradskog brenda koji će vas razoružati elegancijom

Razgovarali smo s vlasnicom novog beogradskog brenda koji će vas razoružati elegancijom

Intervju s Dubravkom Savić

Tekst: Tina Lončar


Fotografija: Instagram,
Dulsineja

Svilena marama, nonšalantno zavezana oko vrata, koja vijori na vjetru i šešir koji, poput štita, skriva od pogleda, ali pritom nedvojbeno privlači pažnju ostavština su nekog drugog vremena. Vremena kada su žene izgledale kao heroine iz filmova zlatne ere Hollywooda, a elegancija je bila dio osobnog potpisa, pa čak, mogli bismo reći, i bontona. Dizajnerica Dubravka Savić upravo je taj šarmantni pečat bezvremenske elegancije uparila sa suvremenim pristupom i utisnula ga u sve svoje svilene marame i šešire koji nose potpis Dulsineja.

Razgovarali smo s vlasnicom novog beogradskog brenda koji će vas razoružati elegancijom (фото 1)

Inspirirana različitim likovnim smjerovima, apstraktnom geometrijom ili pak stiliziranim prikazima voća, Dubravka svoje svilene marame čini pravim, nosivim umjetničkim djelima. Oni često, u onoj dobroj staroj maniri, dolaze u paru s ručnom rađenim beretkama ili pak šeširima širokog oboda kreirajući jedan šarmantan spoj koji priziva neku davnu eru elegancije i profinjenosti, ali pritom savršeno pristaje svima koji i u današnje vrijeme cijene individualnost i autentičnost te se ne plaše  izgledati pomalo drugačije. Uvijek dobrano nostalgični, u Dulsineju smo se, naravno, zaljubili na prvi pogled i odlučili doznati tko se krije iza svih tih čudesnih svilenih marama i chic šešira.

Dulsineja je brend koji će svakome zapeti za oko zbog profinjenosti i bezvremenske elegancije. Radi li se o tvom prvom modnom poduhvatu? I kako si se uopće našla u modnim vodama?

Iza Dulsineje stoje godine konstantnog rada na sebi, godine školovanja, profesionalnog i osobnog usavršavanja. Nakon završenog četverogodišnjih studija novinarstva 2012. godine upisala sam i završila Fakultet primijenjenih umjetnosti u Beogradu na odsjeku za dizajn tekstila. Ideja o brendu se razvijala i sazrijevala sa mnom određeni  period. Vizija nije bila kreiranje modnog brenda, već načina života, a zatim i proizvoda koji inspiriraju mene i dame oko mene, da budu slobodne, da budu drugačije. Moji uzori jesu individue koje svojim nevjerojatnim životnim iskustvima ostavljaju snažan pečat i potpuno same stoje iza svojih brendova kao što i ja to činim iza Dulsineje...

Razgovarali smo s vlasnicom novog beogradskog brenda koji će vas razoružati elegancijom (фото 2)

Tvoja specijalnost su šeširi i svilene marame koje najčešće dolaze u paru. Kako si se odlučila upravo za te modne dodatke?

Svilena marama je svevremenski komad, nezavisan od uzrasta i trendova i ljepota je u tome što se može tretirati poput slikarskog platna, a ne mora završiti na zidu. Šeširi mi omogućavaju da se bavim formom. Također, šešir ima neprolazan šarm i mnogo je više od modnog detalja, dio je osobnog stila. Polako se vraća kultura nošenja šešira, a radi se o asesoaru koji je prisutan kroz čitavu povijest, a nekada je bio i simbol statusa.

Sama oslikavaš svoje svilene marame. Koje motive preferiraš?

Dulsineja je one woman band. Iza cjelokupnog procesa od ideje, preko nabavke materijala, pranja, glačanja, crtanja, slikanja, ručne završne obrade, do fotografiranja, pakiranja, plasiranja proizvoda i slanja, nalazi se jedna osoba, a to sam ja. Paleta uzoraka se razvija u raznim pravcima od minimalnih linijskih crteža, apstraktnih geometrijskih, do sada već prepoznatljivih stilizacija motiva voća kao što su nar, limun, kruška... Motivi koje trenutno preferiram još nisu viđeni na mojim maramama tako da se radujem i budućem radu.

Razgovarali smo s vlasnicom novog beogradskog brenda koji će vas razoružati elegancijom (фото 3)

I marame, a i šeširi u kombinaciji djeluju vrlo retro, kao dio nekog starog vremena kada su žene više pažnje polagale eleganciji. Tko su žene koje najviše kupuju dodatke s Dulsineja potpisom?

Elegancija je odraz naše unutrašnje mudrosti. Moje marame i šeširi u neku ruku jesu omaž vremenu koje je iza nas, a u isto vrijeme nose suvremeni pečat. Žene koje drže do individualnosti, koje umjesto generičkih komada rađenih za sve biraju podržati nečiji umjetnički izraz, rad i energiju, prepoznaju sebe u nečemu što je unikatno i drugačije, i kao takve prepoznaju vrijednost proizvoda s Dulsineja potpisom.

Nosiš li i sama stil koji tvoj modni brend propagira?

Potpuno sam u skladu s cjelokupnom estetikom brenda koji kreiram. Preferiram minimalistički stil, gdje akcenti poput marama s upečatljivim crtežom dodaju romantičnu notu i postaju dio osobnog identiteta.

Gdje se tvoji komadi mogu kupiti i kako ih kupci iz Hrvatske najlakše mogu nabaviti?

Šeširi i marame s Dulsineja potpisom mogu se kupiti u Beogradu u butiku Klasa koja okuplja dizajnere, kao i u concept storeu Modle u Beogradu. Kupci iz Hrvatske i drugih dijelova svijeta mogu naručiti i kupiti proizvode putem društvenih mreža kao što su Instagram i Facebook.

Dubravka Savić

Razgovarali smo s vlasnicom novog beogradskog brenda koji će vas razoružati elegancijom (фото 4)

Razgovarali smo s vlasnicom novog beogradskog brenda koji će vas razoružati elegancijom (фото 5)

Napišite komentar