Traži

Sve dizajnerske torbe koje bi vas trebale zanimati ovog proljeća

Sve dizajnerske torbe koje bi vas trebale zanimati ovog proljeća

Bit će siguran hit u to nema sumnje

Tekst: A.P.


Ako su Instagram i svi njegovi influenceri pokazatelji popularnosti u današnje vrijeme onda je utrka koju kuće vode svake sezone jako transparentna. Prije društvenih mreža nismo znali koliko je neki komad s potpisom određene kuće uspješan. Torbe su u tom PR-ovskom smislu uvijek bile posebna priča i najviše tekstova u modnim magazinima se vrtjelo oko toga koja "it" cura nosi neku novu torbu. Brendovima i njihovim PR službama je na jedan način bilo lakše manipulirati s medijima i proglašavati neki komad hitom godine jer bi u novinama vidjeli par poznatih žena kojima su na kućnu adresu poslali tu torbu i platili ih da je nose. Danas je uzorak za promatranje trenda puno veći i nema šanse da će neki komad proći ispod radara ako su ga žene prigrlile i objavile na Instagramu, kao ni da će neka kuća hrabro kazati da ima hit ako tu istu torbu nismo vidjeli na feedu niti jedne žene. Nemojte krivo shvatiti. Sistem PR-iranja je u stvari isti i nije se promijenio puno od 90-ih. Nove dizajnerske torbe se šalju Belli Hadid, Gigi Hadid, Kendall Jenner i svim poznatim djevojkama s Instagrama, samo u današnje vrijeme je odaziv kupaca i sam nastanak trenda puno jasnije i transparentnije izražen. S tim na umu možemo kazati da je prošlu godinu obilježio Dior s povratkom svoje "Saddle" torbe. Primjera radi, njihov model Dior Book (koji su jako gurali na društvenim mrežama) vidjeli smo na Instagram profilima svih većih influencerica, ali rijetko koja žena ju je imala u rukama na street style fotografijama sa svjetskih Tjedana mode što je također jasan pokazatelj da žene nisu pohrlile u Diorove dućane i kupile ovaj model. S druge strane svaka druga žena je prošle sezone u rukama imala Dior "Saddle".

Dior Saddle torba

Kuća Chloé svake sezone ima jednu uspješnicu, a prošle sezone je to bio Tess model. Loewe već dvije godine dominira na tržištu modnih dodataka i njihov Gate model se jako dobro prodavao. Dizajnerski brendovi su dobili opasnu konkurenciju u niche kućama koje su zaposjele Instagram i e-commerce platforme. Žene su ih prigrlile iz praktičnih razloga, a to su vrhunski dizajn i normalne cijene. Dizajneri svako malo dižu cijene svojih torbi i neki su doista postali suludi s iznosima koje traže za njih. Danas za torbu u koju vam tek stane mobitel i sjajilo za usne možete platiti 10 tisuća kuna što je dobar deal jedino ako spavate na milijunima. Tu su svoju nišu pronašli brendovi poput BOYY, Mansura Gavriela, Manu Ateliera i drugih "indie" proizvođača koji su ženama ponudili atraktivne modele po cijenama koje mogu prihvatiti. U 2019. igra se zaoštrava i čini nam se da kuće nikada nisu imale toliki izbor torbi koje pokrivaju svaku stilsku skupinu žena. Gotovo da više ne možemo govoriti o nekoj  "signature" estetici. Svi rade sve i samo da se proda te se nemojte začuditi što nekoliko torbica koje ćete vidjeti niže izgledaju jako slično, a potpisuju ih druge kuće. U našem pregledu koncentrirali smo se na nekoliko velikih i jakih brendova koji imaju dobre prodajne rezultate. Prada je ovdje "newcomer" i nakon godina lošeg poslovanja čini se da kuća ima nekoliko aseva u rukavu, a to se odnosi na torbe koje su opet tražena roba među novom generacijom potrošača.

BALENCIAGA

balenciaga

Mnogi su mediji i korisnici društvenih mreža komentirali novi estetski smjer u koji je Gvasalia usmjerio Instagram profil ove kuće. Balenciaga sada nudi personalizirano iskustvo Instagrama koje je čudno za većinu pratitelja jer se mahom sastoji od bizarnijeg sadržaja koji nismo naviknuti vidjeti na korporativnoj stranici nekog brenda. Svrha privlačenja pažnje je ispunjena te iako se proizvodi reklamiraju na možda atipičan način, ljudi i dalje imaju želju za svime što Gvasalia proizvede i ponudi na bilo koji način. Ove sezone svojim kupcima nude nekoliko novih verzija popularne City torbe koja sada dolazi s printom grafita i remenom na kojem je isprintan novi logo kuće. Komercijalniji model i siguran hit je Ville koji dolazi u svim mogućim kombinacijama boja. Ovaj klasičan i u srži elegantan oblik torbe dobio je moderno ruho s logotipom koji je apliciran na svaki model.

CHLOE

Chloe

Chloé će imati siguran hit u svojoj C torbi koja je već izazvala popriličnu pažnju na modnim blogovima. Razlog tome je funkcionalnost i jednostavnost dizajna. Torbu krasi samo veliko metalno slovo C što je sličan potez kakav je povukao Hedi Slimane za Celine. Ova torba dolazi u svim mogućim kombinacijama boja i koža, a najveću popularnost predviđamo medium modelu u boji konjaka.

GUCCI

GUCCI

 

Gucci je trendovski brend i njegove poklonice stalno moraju biti u utrci s novim modelima koje Michele i njegov tim predstavljaju. Ne moramo napominjati da je to jako skupa utrka, ali zbog specifičnosti dizajna i činjenice da govorimo o najpopularnijem brendu današnjice njihove torbe se brzo "izližu" u očima Instagram generacije. Danas je Dionysus model stara priča i rijetko koja žena će dati 2 tisuće eura za njega. Radije će kupiti baršunasto izdanje Marmonta ili nešto jednostavnije što može proći kroz par sezona. Gucci trenutno jako udara na trend okruglih torbica te su svi od prije poznati modeli u ovom obliku. Okrugle mini verzije Marmonta i Ophidije će sigurno naći put do novčanika i srca Guccijevih obožavateljica, a posebnu pažnju će posvetiti tzv. Basketball modelu od glatke kože koji izgleda kao pravi vintage san po cijeni od nekih 10 tisuća kuna.

PRADA

Prada

Kao što znamo Prada se već nekoliko godina nalazi u problemima i kao da su propustili kompletan proces digitalizacije koji je u jednom trenutku bio nužan da kuća donekle ostane relevantna modernom potrošaču. Polako su počeli mijenjati strategiju, pa su dio kolekcije pustili na e-commerce dućane, a sada su se trgnuli i u segmentu dodataka te se opet pronio glas na internetu o njihovom dizajnu kao o nečemu na što bi millennialsi trebali obratiti pažnju. Neon će na proljeće biti "big thing", a Prada ovaj trend predvodi s jednostavnim starim/novim torbama od najlona u jarkim neon bojama i svim mogućim veličinama. Njihov drugi kandidat za hit sezone je prekrasna Sidonie torba koja je nama osobno jedna od najdražih mini torbi sezone.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više