Traži

U potrazi ste za personaliziranom majicom ili puloverom? Pronašli smo tri brenda koja će vas oduševiti

U potrazi ste za personaliziranom majicom ili puloverom? Pronašli smo tri brenda koja će vas oduševiti

Lingua Franca, Maison Labiche i Keur Paris

Tekst: D.D.


Fotografija: Keur Paris,
Maison Labiche,
Lingua Franca,
Instagram

Modne kuće poput Louis Vuittona svojim klijentima već odavno nude mogućnost personalizacije torbi ili ostalih proizvoda, a taj su model preuzeli i nezavisni manji brendovi, koji luksuzni tretman daju "običnim" majicama s kratkim rukavima, sweatshirtovima ili pletenim puloverima. Mi smo pronašli tri brenda koji to rade iznimno šarmantno, a cijene su im zaista prihvatljive.

Keur Paris

Ovaj nam je brend zapeo na oko na Instagramu kada su, povodom izlaska beauty brenda Glossier na francusko tržište, osnivačici Emily Weiss poslali bijeli t-shirt s natpisom "Liberté, Égalité, Glossier". Prije četiri godine Eva Bromberg izvezla je na svojoj majici srce, kao simbol trogodišnje ljubavi, a od tada je isti taj motiv izvezla na stotine komada koji čine ponudi njezina brenda. Personalizirati se, tako, mogu hoodie, t-shirt, sweatshirt, traper jakna, košulja, pa čak i čarape te vrećasti ruksak i platnena clutch torba. Na stranici možete odabrati koja će se poruka nalaziti u srcu izvezenom crvenim koncem, a koju morate sažeti na 14 znakova. Cijene personaliziranih komada ovog brenda kreću se od 25 do 120 eura, a u ponudi brenda možete pronaći i već gotove komade s natpisima. Gotovo svi komadi koji se mogu kupiti su uniseks.

Maison Labiche

Ikonični model ovog francuskog brenda su mornarske majice s cool natpisima, ali u ponudi se može pronaći i čitav muški i ženski asortiman odjeće (pa čak i traperice), kao i modni dodaci. Sve što trebate napraviti je odlučiti se za komad kojeg biste željeli ukrasiti izvezenim natpisom, a s obzirom na to da su im je vez specijalnost, na stranici možete dobiti i preview kako će odabrani natpis izgledati. Odabrati možete i boju konca kojom će biti ispisane vaše poruke, a ako nemate inspiracije, kreativci ovog brenda, koji je fokusiran na personalizirane komade još od 2011. godine, nude velik broj komada u stalnoj ponudi. Cijene ženskih modela kreću se od 70 eura za t-shirt pa sve do 130 eura za košulje. Flagship dućan ovog brenda nalazi se u Parizu, njihovi se komadi mogu pronaći u brojnim robnim kućama i concept dućanima diljem svijeta te online na 24 Sèvres, dok personalizaciju možete obaviti putem njihovog webshopa.

Lingua Franca

Dizajneri njujorškog brenda koriste svoje kašmirske pulovere kako bi poslali snažne feminističke i politički obojene poruke. Prate aktualne teme pa su, u jeku skandala Weinstein, prodavali pulovere s natpisom "Time's Up" koje su nosile brojne holivudske zvijezde. Nedavno su u ponudu uvrstili i modele s izvezenim "Believe Survivors"  i "I Believe Her"natpisima, potaknuti svjedočenjem dr. Christine Blasey Ford protiv Bretta Kavanaugha, a 100 dolara od prodaje svakog ovog pulovera doniraju udruzi PAVE koja promovira svijest o raširenosti seksualnog nasilja, a samim time osnažuje i žrtve istoga. Ako komadom odjeće ne želite slati nikakve posebne poruke, ručno se izvezuju natpisi po vašem izboru, što će vas koštati 400 dolara. Od tog će iznosa također 100 dolara biti donirano humanitarnoj udruzi po vašem izboru, a putem maila odabirete boju pulovera, veza te natpis. Osim personaliziranih komada koji se naručuju putem stranice brenda, njihovu standardnu ponudu možete istražiti i na e-tailerima kao što su Net-a-Porter i Moda Operandi. 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar