Traži

Upoznajte brend čiji nakit Beyoncé nosi na naslovnici albuma \"Lemonade\"

Upoznajte brend čiji nakit Beyoncé nosi na naslovnici albuma "Lemonade"

Vanrycke Paris


Fotografija: Moda Operandi,
Instagram

Kada je sad već davne 2000. godine dizajnerica Lise Ferreira pokrenula brend nakita Vanrycke, nije mogla ni sanjati kako će se njezine komade jednom nositi najpoznatije holivudske glumice

Nakon studija primijenjenih umjetnosti u Parizu, Ferreira je pokrenula brend nakita koji karakteriziraju čiste linije, fluidnost i elegantan spoj dijamanata i zlata. Uskoro su o njoj počeli pisati Vogue i svi drugi značajni časopisi svijeta mode, a na listi njezinih klijentica našle su se poznate glumice poput Marion Cotillard, Jessice Albe, Gwyneth Paltrow, Laetitie Caste, Care Delevingne, Rihanne, a čak je i Beyoncé odabrala njezine naušnice za naslovnicu svog posljednjeg albuma Lemonade. Tajna uspjeha je u balansu koji Ferreira postiže primjenjujući suvremeni dizajn, ali pazeći pritom da usprkos trendovima njezin nakit ostane svevremenski. Danas se Varnycke nakit prodaje u čak 23 zemlje svijeta, a dostupan je i u nekim online trgovinama poput Mode Operandi.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor