- 01
- /
- 14
- 02
- /
- 14
- 03
- /
- 14
- 04
- /
- 14
- 05
- /
- 14
- 06
- /
- 14
- 07
- /
- 14
- 08
- /
- 14
- 09
- /
- 14
- 10
- /
- 14
- 11
- /
- 14
- 12
- /
- 14
- 13
- /
- 14
- 14
- /
- 14
Upoznajte ukrajinski brend Ochi specijaliziran za prekrasne balonere i kapute
Krajem prošle godine predstavljena je kampanja za sezonu proljeće/ljeto 2019.
Prije dvije godine ukrajinska dizajnerica Iana Kuznietsova lansirala je brend Ochi, specijaliziran za kapute i jakne, a krajem prošle godine napokon se odvažila na pohod internacionalnog tržišta. Fokus ovog brenda su besprijekorni krojevi te visoko kvalitetni materijali, kao i slow-fashion filozofija, a to sve je to rezultirao u iznimno vizualno privlačnim kolekcijom bundica, kožnatih kaputa i balonera. Upravo se baloneri nalaze u srcu kolekcije za proljeće/ljeto 2019. godine koja se trenutno može pogledati na stranici brenda, a glavna ideja iza svih komada je njihova svestranost.
Za lice prve globalne kampanje dizajnerica je odabrala Julie Pelipas, modnu urednicu ukrajinskog Vogue za čijim odjevnim kombinacijama uzdiše četa followera na Instagramu - njih gotovo 150 tisuća. Svi su komadi u ovoj kolekciji jako nosivi te praktični, a pojedini baloneri mogu se nositi i kao haljine. Većinu modela krase pastelne te neutralne nijanse, a tkanine se kreću od lagane svile i pamuka pa sve do eko kože i umjetnog krzna. Naziv Ochi, koji se s ukrajinskog prevodi kao oči, odabran je s razlogom - dizajnerica kapute i jakne vidi u ulozi očiju u odnosu između tijela i vanjskog svijeta. Time se, također, njezini komadi mogu smatrati i štitom Ochi heroine, ali i načinom na koji ona sebe prezentira okolini. U kolekciji su vidljive i poneke vintage reference, a čitav asortiman ovog ukrajinskog brenda možete pogledati na njihovoj stranici.
Leave a comment