Traži

Zbog ove ćete ruske manekenke početi kupovati vintage odjeću

Zbog ove ćete ruske manekenke početi kupovati vintage odjeću

Osnivačica profila i online shopa Sentaku

Tekst: D.D.


Fotografija: Buro247.ru,
Instagram

Ruska manekenka i fotografkinja sa suprugom putuje svijetom i obilazi vintage dućane u potrazi za draguljima koje potom objavljuje na Instagramu svojeg projekta Sentaku. Kada je kretala sa svojim profilom, Evgenia Fedoseeva nadala se da će time popularizirati kupovinu u second hand i vintage dućanima i time, barem malo, pridonijeti zaštiti okoliša. Znatne promjene u modi po tom pitanju vide se već sada - sve se više piše o eco-concious markama koje kreiraju odjeću i obuću bez ili sa što manje štete za okoliš, a naslovnice magazina ne krase samo najnoviji komadi modnih kuća već i oni stariji više od 20 godina. Tako je uspio zaživjeti i profil ove Ruskinje koja putem njega sada prodaje vintage odjeću. Nešto što je krenulo kao eksperiment i način dijeljenja ljubavi prema vintage estetici i odjeći sad je postao lukrativan posao. Osim odličnih fotografija zbog kojih su ih primijetili mediji, pa tako i ruski BURO., na profilu Insta-dućana Santoku mogu se naći pretežito komadi od prirodnih materijala - ljetni lan i pamuk zamijenili su vuneni i kožnati komadi. "Kupovina vintage komada od kože, usput rečeno, smatra se cruelty-free, s obzirom na to da njihova ponova upotreba ne dovodi do novih žrtava" otkrila je našim ruskim kolegama u intervjuu. U skladu s tim trude se koristiti što manje plastike i prilikom slanja vintage komada kupcima te upotrebljavati kutije od recikliranih materijala. Osim odlične pletenine i sakoa s naglašenim ramenima, na ovom se profilu za zaljubljenike u vintage mogu pronaći i traperice visokog struka, bluze s uzorkom lanaca ili, pak, elegantne torbice u stilu 60-ih - sve komadi koje trenutno možete pronaći u ponudi modnih kuća i high street brendova. I sama Fedoseeva je priznala kako 60 posto njezine garderobe, izuzev majici s kratkim rukavima i cipela, sada čine vintage komadi te da u dućane mass brendova već jako dugo nije zavirila što definitivno smatramo inspirativnim.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više