Traži

Büro 24/7 ekskluzivan intervju: Diane von Fürstenberg

O ženskoj snazi i humanitarnom radu


Diane von Fürstenberg

Diane von Fürstenberg žena je nevjerojatne snage volje. Dizajnira haljine, vodi humanitarnu organizaciju, predsjednik je Vijeća modnih dizajnera Amerike i stvara capsule kolekcije za druge brendove, primjerice Roxy ili Gap.

Büro 24/7 donosi vam ekskluzivan intervju s Diane kako bi otkrio kako se poznata dizajnerica uspijeva baviti sa svim zamišljenim projektima.

Nedavno je održana četvrta po redu dodjela nagrada DVF Awards, gdje je nagradu u kategoriji "Inspiracija" pobijedila Natalija Vodjanova. Zašto baš ona?

Natalija je vrhunska, jaka, prekrasna žena, koja je nagrađena za rad svoje organizacije "Naked Heart". Oduševljeni smo njenim radom s djecom i obiteljima kojima je pomoć potrebna.

Recite nešto o radu vaše humanitarne organizacije DVF?

Moja životna misija je osnažiti ženu. Primjerice, pomoću mode ili humanitarnog rada. Cijelog svog života želim biti primjer činjenice da svaka žena može postati ono što zamisli. Odlučila sam pokrenuti nagrade DVF Awards 2010. godine kako bi izdvojila velike žene koje su nadvladale sve nevolje i pokazale iznimnu snagu u životnim okolnostima. Svaka žena koju sam susrela u životu u sebi nosi određenu snagu, ne postoji slaba žena. Zahvaljujući fondu susrećem se s mnoštvom iznimnih i velikih ljudi i s nestrpljenjem iščekujem nove susrete!

Kako ste se upoznali s Natalijom Vodjanovom?

Susrele smo se prije mnogo godina u Parizu i odmah me oduševila njena ljepota. Tada sam joj predložila da otvori moju reviju i od tog trenutka smo se počele bolje upoznavati. Vidim kako je ona žena koja uvijek do kraja provodi svoje zamisli i ide prema postavljenim ciljevima. 2004. godine, došla je k meni s velikom željom pomoći djeci nastradaloj u tragediji u Beslanu. To nisu bile samo prazne riječi, tada je i započela s radom svoje organizacije "Naked Heart". I dan danas se bavi iznimno bitnim radom pomažući djeci. Ona nije samo prekrasne vanjštine, kroz njena djela morate moći uvidjeti i ljepotu njene duše.

Natalija Vodjanova i Diane von Fürstenberg

Na vašoj posljednoj reviji, jesen/zima 2013./2014., sudjelovalo je mnogo novih modela, a među njima i Saša Luss. To je samo slučajnost ili ste posebno na castingu tražili nova lica?

Svi žele pronaći nova lica, nove mlade zvijezde. Casting je još dodatna potraga za modelima koji će odraziti srž kolekcije i koja je puna radosti življenja karakteristične za brend DVF. Sve modele uvijek molim da se smiju!

Tema vaše posljednje kolekcije su 70-e. Recite, kako ste radili nad njom?

Tema kolekcije jesen/zima 2013. je "glam-rock" i ona priziva život u ritmu partyja. To je nešto poput povratka korijenima brenda i 70-im godinama kada su se održavali najbolji i najluđi partyji u mom životu! Te kreacije je lako nositi, one su seksepilne, ali prikladne za svaku situaciju. Mnogo je printeva i boja, ali važno je naglasiti kako je svaka haljina napravljena kako bi postala ženin prijatelj, s kojim je uvijek ugodno i koji ju svakodnevno uveseljava.

Već u 70-ima ste osmislili svoju kultnu 'wrap dress' (haljinu na preklop). Kako to da je još uvijek aktualna?

To je teško objasniti. Može se reći kako se haljina pojavila u pravo vrijeme i postala upravo ono što je nedostajalo. U takvoj haljini svaka žena se osjeća ženstveno, ali istovremeno može biti nezavisna i jaka. Haljina utjelovljuje ženu, i mislim da će baš zato živjeti vječno.

Mnogi dizajneri su preuzeli vašu ideju i stvorili svoje verzije iste haljine. Čiji model vam se najviše svidio?

Prava 'wrap dress' pripada isključivo brendu DVF!

Uskoro će Christian Lacroix dizajnirati couture kolekciju za brend Schiaparelli. Što mislite o oživljavanju velikih modnih kuća? Posebice, Chanel i Balenciaga, Vionneti, Carven, Rochas i Schiaparelli.

Uvijek je zanimljivo promatrati kako stare modne kuće stvaraju nešto novo i suvremeno. To unosi novu struju i uvijek je korisno cijeloj modnoj industriji.

Diane von Fürstenberg

Danas je na tržištu jako mnogo mladih i talentiranih dizajnera. Postoje li neki koje ste upamtili i koje biste izdvojili?

To je kao da me pitate da izaberem najdraže među svojom djecom! Kao predsjednik CFDA trudim se voljeti i podržavati svakog mladog dizajnera.

Nedavno ste dizajnirali dječju kolekciju za Gap i kolekciju kupaćih kostima za Roxy. Kakve suradnje planirate u skorijoj budućnosti?

Suradnje su tako zabavne! Uvijek je zanimljivo zaći iza granica rutinskog rada i isprobati nešto novo u drugačijem okruženju. Tko zna gdje će me moja znatiželja sve odvesti?

Tekst: D.Č./L.B.

Napišite komentar