Search

Dejan Lovren o svom novom brendu Russell Brown

Brend koji je osvojio nogometaše


Dejan Lovren o svom novom brendu Russell Brown (фото 1)

Lovro Krčar i Dejan Lovren

Nedavno je medije preplavila vijest kako su mladi nogometaš Dejan Lovren i PR stručnjak Lovro Krčar lansirali novi domaći brend pod imenom Russell Brown koji je već osvojio poznate hrvatske nogometaše Vedrana Ćorluku, Luku Modrića i Maria Mandžukića. Sama ideja nastala je još krajem prošle godine, ali kreativni dvojac strpljivo je čekao pravi trenutak za lansiranje majica i 'hoodie' modela koji su izazvali uistinu veliki interes na našoj sceni. Dejan i Lovro od samog su početka uključeni u sveukupan vizualni identitet brenda, od zaštitnog znaka do svih detalja, a Büro 24/7 odlučio je privesti Dejana na kratak razgovor kako bi saznali što se skriva iza mistične sove.  

Dejan Lovren o svom novom brendu Russell Brown (фото 2)

Luka Modrić i Vedran Ćorluka

Kako ste došli na ideju za ovu modnu priču, je li možda na to utjecala i vaša bolja polovica?

Na ideju o Russell Brown brendu došli smo moj kum i poslovni partner Lovro i ja zajedno. Htjeli smo napraviti jedan domaći prepoznatljiv brend koji će u jednu ruku biti odraz i nekog našeg privatnog stila. Oko sebe smo okupili i jedan odličan kreativni tim mladih dizajnera koji su nam pomogli da realiziramo našu ideju oko logotipa i sveukupnog vizualnog dijela. Upravo iz tog tima je zajedničkim snagama proizašla "sova" kao simbol tajanstvenog, ali opet moćnog izgleda. 

Dejan Lovren o svom novom brendu Russell Brown (фото 3)

Mario Mandžukić

Je li ovo samo izlet u modne vode ili se planirate time baviti i u budućnosti. Koji su vaši planovi za budućnost?

Iskreno ne vidimo ovo samo kao neki izlet u modne vode jer smo i Lovro i ja cijeli projekt shvatili vrlo ozbiljno i dali smo sve od sebe da priča uspije. Naravno da bismo htjeli da se ovo razvije u jednu dugotrajniju poslovnu priču i suradnju koju namjeravamo nadograđivati s vremenom, kako ne bi dosadilo klijentima, a ni nama.

Što nogomet i moda imaju zajedničko?

Nogomet i moda... Povezanost neka ne postoji što se profesija tiče. Osim što modni brendovi često koriste nogometaše za svoje kampanje i slično. Osim toga neku veću povezanost ne vidim.

Dejan Lovren o svom novom brendu Russell Brown (фото 4)

Vedran Ćorluka

Znamo da su vam se svidjele i Büro 24/7 T-shirtice, pratite li naš portal?

(smijeh) Da, odlična ideja s majicama! Moram priznati da i moja supruga i ja pratimo portal jer svatko pronađe nešto zanimljivo za sebe.

Može zamjena? Vi nama Russell Brown 'hoodie', mi vama Büro 24/7?

Nema problema, samo javite veličine!

Foto: Instagram 

Leave a comment

više