Traži

Blic intervju: Studio I-gle

Blic intervju: Studio I-gle

Razgovarali smo s Natašom Mihaljčišin, polovicom jednog od najdugovječnijih studija hrvatske modne scene


Fotografija: Sanjin Kaštelan,
Video: Luka Dundović

O posljednjoj kolekciji, o estetici kojoj su vjerne već dugi niz godina, fotografiji, i iznenađenju kojem se veselimo na proljeće...

Dosljednost estetici šarmantnog minimalizma, geometrije i specifičnog pogleda na ženstvenost, neki su od razloga dugovječnosti hrvatskog brenda I-gle. A nama dobra ideja da ih istaknemo kao primjer kvalitete i bezvremenosti uvijek skladno upakirane s odličnim vizualima na kojima već dugo surađuju s Decker i Kutić tandemom. Nedavno smo vam predstavili njihovu novu capsule kolekciju na koju se možete podsjetiti ovdje. Bio je to dovoljno dobar razlog za uhvatiti polovicu modnog dvojca, Natašu Mihaljčišin na jedan mali blic intervju. 

Kakvu nam priču predstavljate svojom posljednjom kolekcijom?

Samozatajna senzualnost maskulizirane ženske odjeće je osnovna tema naše recentne kolekcije. Variranje suzdržanosti i preciznosti sa skrivenom smjelošću odnosa proporcija je zapravo izazov kojem smo nastojele odgovoriti na način karakterističnog I-gle promišljanja mode i odjeće.

Koliko su fotografije bitne za cjelokupnu ideju brenda I-gle?

Fotografije predstavljaju sublimaciju idejnog i realiziranog i one, zapravo, svojom narativnošću i estetikom promoviraju dizajnersku fabulu.

Jedni ste od rijetkih dizajnera koji puno pažnje poklanjaju atmosferi na fotografijama, a ne pukom nizanju modela. Što govori ispreplitanje svih tih elemenata?

Najviše govori o kompleksnosti kreativnog procesa koji u sebi uključuje najneočekivanije momente koje je katkad, na prvi pogled vrlo teško spojiti s vidljivom konzekvencom takve alkemije. Ono što nas motivira i inspirira, ono što animira dvodimenzionalnu materiju dajući joj formu i volumen, a u psihološkom smislu, život i emociju, sve to rezultira atmosferom koju na filmski način manipuliramo u fotografijama.

I-gle estetika u tri riječi...

Eksperiment, ritam, odnos.

Težite li i stranom tržištu i gdje?

U ovom trenutku ne na klasičan način. Imamo klijente koji žive širom svijeta i s njima poslujemo direktno.

Kad je u planu sljedeća revija i hoćete li nas iznenaditi nečim neočekivanim?

U proljeće, u proljeće: i revija i neočekivani projekt, ali mora biti još neko vrijeme sve malo tajnovito.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više