Search

Bloger čijim je plavozelenim očima i stilom očarano 52 tisuće sljedbenika

Bloger čijim je plavozelenim očima i stilom očarano 52 tisuće sljedbenika

Iva Biondić jedan na jedan s Matthewom Zorpasom


Image:

Prvi put sam vidjela Matthewa na palubi broda na Ženevskom jezeru. Nosio je plavo-ljubičasto odijelo sa dvostrukim kopčanjem, uštirkanu bijelu košulju, magenta vestu, imao savršenu frizuru i plavozelene oči koje su savršeno pasale uz boju jezera i odijela

Ne, ne, nije ovo ljubavna priča, barem ne priča u kojoj se zaljubljujem u muškarca po imenu Matthew Zorpas. Mogla bi biti priča o ljubavi prema modi, fotografijama, detaljima, estetici... Ali prije priče samo napomena na ovo sjećanje kad sam prvi puta vidjela Matthewa - bilo je to na Instagramu. U međuvremenu upoznala sam Matthewa od krvi i mesa s kojim sam do sada putujući već odradila ozbiljnu kilometražu. Za sada samo europsku, ali prekooceanske destinacije su već u planu. Oboje imamo onaj virus da nas ne drži mjesto, da, kao što kaže sveti Augustin, gledamo na svijet kao na knjigu pa ako ne putujemo čitamo jednu stranicu. Uz dijeljenje aviona, automobila, brodova i hotela s Matthewom ću ovog mjeseca dijeliti i pozornicu na festivalu medijskih trendova SEMPL u Portorožu. Matthew će na konferenciji govoriti o važnosti autentičnosti i identiteta u današnjem posredovanom okruženju i ulozi koju digitalni mediji i blogeri imaju za brendove.

Kako se postaje uspješan bloger? Koliko si stvarno uspješan? Kako definiraš uspjeh u svom poslu?

Kao i kod bilo kojeg uspješnog biznisa dugujem najviše napornom radu, odlučnosti i autentičnosti koji stvaram. Neprestano pred sebe stavljam nove izazove i trudim se biti inovativan na svim platformama. Prošle godine sam izdao vodič sa svojih 100 omiljenih lokacija u Londonu. Stvaram i razvijam online i offline poruke koje su originalne, inspirativne i fokusirane. Imam 52 tisuće sljedbenika, fanove koji me obožavaju, one koji me mrze i neke koji me uhode - može li to biti mjerilo uspjeha? Osobno smatram da uspjeh nije pobjeda nego iskustvo.

Matthew Zorpas

Što sadržaj koji ti stvaraš čini autentičnim?

Kvaliteta fotografija, kreativna vizija, briga o detaljima, originalni stil, snažno estetsko iskustvo.

Radiš i kao predavač, kreativni konzultant... Gdje je tvoja afera s modom, stilom, fotografijom, počela prije nego se pretvorila u biznis?

Kad sam doselio u London to mi je otvorilo oči. Ljudi, suvremena kultura, interakcije... sve me inspiriralo i utjecalo i na moj osobni razvoj i stil.

Koliko su tvoj digitalni i stvarni identitet isti?

Vjerujem da su dosta slični. Filtriram jedino svoj privatni život i ne dijelim ga digitalno. Sva druga iskustva i putovanja su u potpunosti eksponirana na mojim digitalnim kanalima.

Matthew Zorpas

Koji je prvi sponzorirani post koji si objavio? Koje su ti omiljene kampanje? Kako radiš sa brendovima ili proizvodima koje ne koristiš ili ne voliš? Koja je kampanja iz snova koju bi volio napraviti?

Prvi sponzorirani post je bio za Armanija. Ove godine jedan od vrhunaca bila je suradnja sa Dolce & Gabanna Light Blue parfemom gdje sam dobio priliku posjetiti otočić Vulcano sjeverno od Sicilije i iskusiti čudesnost tog otoka. Uvijek sam vrlo selektivan kad su brendovi s kojima radim u pitanju, no tu i tamo iskušam neki proizvod koji može biti koristan mojim čitateljima iako nije u skladu s mojim osobnim ukusom. S obzirom da je moj sadržaj većinom vizualne prirode izazov je na atraktivan i poželjan način komunicirati proizvod iz dnevne uporabe. Kampanja iz snova bila bi za Brioni ili Toma Forda.

Matthew Zorpas

Koliko su putovanja važna za tvoj životni stil?

Putovanja su dio mog posla, ali i užitak. Putujem da bi bio inspiriran, kreiram barem dva editorijala tjedno i to ne bi baš bilo lako da živim stalno na jednom mjestu. Kad putujem vidim nove krajolike, kulture, boje, svjetla, stilove... I to me inspirira da radim ono što stvarno volim. Od vizura Rija koje oduzimaju dah i karioka stila, preko samba škola u Salvadoru i uličnih umjetnika u Paratayu, kozmopolitske vibre Cape Towna do kristalno plavog mora plaža na Koufonisiji - svijet je moj izvor inspiracije.

Matthew Zorpas

Navodno tvojih 52 tisuće "followera" na društvenim mrežama nisu jedini koji su impresionirani tvojim stilom. Bilo je i nekih ozbiljnijih priznanja u tom segmentu...

Esquire magazin me 2010. proglasio najbolje odjevenim muškarcem u Britaniji, 2013. tajvansko izdanje GQ-a me proglasilo jednim od pet najbolje odjevenih muškaraca na svijetu, a ove godine sam u britanskom Esquireu bio na listi 20 najstylish muškaraca na Instagramu te među pet najutjecajnijih osoba muške mode prema online muškom magazinu FashionBeans.

www.thegentlemanblogger.com

Related articles

Buro 24/7 Selection

više