Traži

Daniel Lee utire put nekoj novoj eri Bottege Venete, i to radi jako dobro!

Daniel Lee utire put nekoj novoj eri Bottege Venete, i to radi jako dobro!

Sve što dotakne pretvara u zlato

Tekst: T.L.


Fotografija: Getty Images,
Instagram

Senzualna, ali subverzivna, tako bismo ukratko mogli opisati novi zaokret u estetici legendarnog brenda Bottega Veneta. A ako je suditi po najnovijoj kampanji snimljenoj objektivom Tyronea Lebona za Pre-Spring 2020 kolekciju, ikonična talijanska modna kuća nastavlja gaziti putevima neke nove ere, redefinirajući pojam luksuza i utirući put novom vizualnom identitetu. A taj identitet, čini se, pun je pogodak jer otkako je na čelo kuće kao kreativni direktor zasjeo 32-godišnji Daniel Lee - Bottega Veneta naprosto je procvjetala!

Daniel Lee utire put nekoj novoj eri Bottege Venete, i to radi jako dobro! (фото 1)

Bilo bi, doduše, pogrešno zaključiti da je Bottega Veneta bila na lošem glasu prije dolaska Leeja. Dapače. Njezina klasična estetika privlačila je mnoge još od osnutka 1966. godine, no kao da joj je u posljednje vrijeme nedostajala infuzija nečeg novog, pomalo pomaknutog, nečeg uzbudljivog i subverzivnog. Trebala je injekciju neke nove, svježe energije koja bi privukla klijente mlađih generacija koji Bottegu nisu niti imali u svom vidokrugu jer ih ona nije imala čime namamiti.

Daniel Lee utire put nekoj novoj eri Bottege Venete, i to radi jako dobro! (фото 2)

A onda je na ljeto 2018. godine na mjesto kreativnog direktora kuće došao Daniel Lee i priča se stubokom promijenila, a Bottega Veneta u 2019. je godini postala modno ime o kojem se priča više nego ikad. Kreirajući modu za talijansku kuću, Lee nije zanemario njezinu bogatu ostavštinu, ali je u prokušanu klasiku unio svoj jedinstveni pristup eleganciji i profinjenosti, uz toliko potreban dašak modernosti. Baš kao što je grupacija Kering priželjkivala, Lee je u Bottegu unio dašak novine, a torbica "The Pouch" u rekordnom je roku postala toliko omiljenom među modnim urednicama, celebrityjima i influencerima da su odjednom o iznenadnoj promjeni stare Bottege Venete pričali svi. Ta popularnost urodila je, jasno, i porastom prodaje od 7 posto, a ako je suditi po hypeu ta će brojka zasigurno i dalje rasti.

Daniel Lee utire put nekoj novoj eri Bottege Venete, i to radi jako dobro! (фото 3)

Premda se o mladom Danielu Leeju nije osobito mnogo pričalo prije maestralnog uspjeha pod krovom Bottege Venete, CV britanskog dizajnera itekako je impresivan. Nakon što je diplomirao na prestižnom Central Saint Martinsu, Lee je radio za renomirane modne kuće kao što su Maison Margiela, Balenciaga i Donna Karan, a prije dolaska u Bottegu Venetu kreirao je ready-to-wear kolekcije u francuskoj kući Celine tijekom "zlatne" ere Phoebe Philo. Nakon što je stigao u talijansku kuću sredinom 2018. godine, već nakon prve prikazane kolekcije infuzijom modernosti i neke nove energije privukao je pažnju nekih novih generacija, baš ono što je uspavani modni div toliko silno trebao. Da Lee ima viziju i da se ne radi tek o slučajnom pogotku govore i potezi koji su uslijedili nakon debija. Nove kolekcije, sjajne kampanje i it komadi koji zatrpavaju društvene mreže. Ludnica za Bottegom Venetom je, čini se, na vrhuncu!

Daniel Lee utire put nekoj novoj eri Bottege Venete, i to radi jako dobro! (фото 4)

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar