Traži

Dizajner koji je pomaknuo granice Diesela

Dizajner koji je pomaknuo granice Diesela

Formichetti o najkontroverznijoj eri kuće


Fotografija: PR

Kreativni direktor Diesela još je jednom pomaknuo granice mode i u intervjuu na Tjednu muške mode otkrio sve tajne novog doba slavnog brenda traperica

Talijansko-japanski dizajner ekscentričnog izričaja, 38-godišnji Nicola Formichetti danas je jedan od najinteresantnijih dizajnera čiji život svakodnevno pratimo putem društvenih mreža. Dvije godine pri vrhu Muglera, kostimograf Lady Gage, a danas kreativni direktor kuće Diesel, Nicola je osoba koja krši sva pravila modnog svijeta, a to je nedavno i dokazao, kada se Dieselova kampanja po prvi puta počela prikazivati na stranicama pornografskog sadržaja. Na nedavnom predstavljanju muške kolekcije u Londonu Nicola Formichetti je otkrio tajne digitalnog marketinga.

d

"London je najcool grad na svijetu. Uz Tokio. Svi su cool ljudi ovdje pa je logično da će se kampanja ovdje i predstaviti. Nova kampanja usmjerena je prema digitalnoj kulturi jer društvene mreže u isto vrijeme i volimo i mrzimo, a želio sam to prikazati kroz odjeću. Društvenim mrežama uvijek surfamo u potrazi za djevojkom ili dečkom, a nikad na kraju nikoga ne upoznamo. I tako stalno. Umjesto riječi koristimo emotikone. Oni su postali naš univerzalni jezik", Formichetti je čak i svoje modele našao putem društvenih mreža. "Zašto bih zvao agencije, kad mogu ovim lakšim putem provjeriti tko mi se sviđa? No, Instagram mi je dosadan." Za razliku od Snapchata kojim je opsjednut. Iako mu u početku društvene mreže nisu bile najdraže sredstvo promocije, danas je majstor po tom pitanju i svima preporučuje korištenje popularnog Snapchata. "Uostalom, ja skoro sve objavljujem na društvenim mrežama."

Dizajner koji je pomaknuo granice Diesela (фото 1)

Formichetti je u londonskom intervju otkrio kako je zabrinut jer je danas digitalno važnije od stvarnosti. "Ljudi se danas sređuju samo da bi se fotografirali, u isto vrijeme mi je to sjajno i pomalo strašno! Iskrivljena stvarnost je nešto što je danas normalna pojava. Nitko ne želi znati da ste na godišnjem odmoru i da pada kiša. Ljudima želite predstaviti da ste na nekom lijepom mjestu."

f

Fotografija je oduvijek bila pokretač brenda Diesel. Sam Nicola ističe kako je u devedesetima lakše bilo stvarati provokativne kampanje jer prodaja i prezentacija proizvoda nije bila u prvom planu. Njegov omiljeni fotograf je Olivier Toscani, koji je zaslužan za najprovokativnije Benettonove reklame, koji poigravao se s temom rasizma, pošasti AIDS-a i ekološkim katastrofama. Danas treba biti i kreativan, ali i u isto vrijeme oprezan s reklamiranjem brenda, jer prodaja je bitna.

Dizajner koji je pomaknuo granice Diesela (фото 2)

A na pitanje kako je došlo do suradnje Diesela i stranica pornografskog sadržaja, odgovorio je: "Razmišljao sam koja platforma ili aplikacija okuplja najveći broj ljudi, i jedini logičan odgovor je bio PornHub. Kolege su me odvraćale od toga, ali sam svejedno to napravio." Sada kada je već gotovo tri godine kreativni direktor Diesela, granice ovog kreativca gotovo i ne postoje: "Moram raditi na puno stvari, od kolekcija, do marketinga preko prodaje. No, stvorio sam temelje: upoznao ljude, u tim pozvao cool ljude i stvorio svoju vojsku. Sada trebam proširiti vidike, biti još luđi, jer od toga sve počinje." A što dalje? "Fokusirat ću se na revije. I na puno novih događanja!", zaključuje. 

c

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor