Traži

Croatia
Dobar obiteljski posao: kako je kći ponovno aktivirala karijeru Cindy Crawford

Dobar obiteljski posao: kako je kći ponovno aktivirala karijeru Cindy Crawford

Cindy je svugdje

Tekst: A.P.


Jedna od originalnih Boginja 90-ih danas radi više nego u posljednjih dvadeset godina. Može li se ta zasluga pripisati njezinoj 16-godišnjoj kćeri koja je najtraženiji model trenutka?

Iako je uvriježeno mišljenje da karijera modela završava nakon 35-e, danas je praksa da žene u ovom poslu rade puno duže. Moda nije ono što je nekoć bila i napokon imamo situaciju u kojoj žene od 40 godina reklamiraju proizvode namijenjene njihovoj dobnoj skupini. Cindy Crawford (52) nije jedna od brojnih manekenki koje su bile relativno uspješne i angažirane u 90-ima. Ova američka ljepotica je bila prava tvornica novca za svoju matičnu agenciju Elite Model Management, na čijem je natjecanju i započela karijeru sa 17 godina. Karijeru je stavila na led 1998. godine kada se udala za današnjeg supruga Randyja Gerbera s kojim je dobila dvoje djece - sina Presleyja (1999.) i kći Kaiju (2001.)

Cindy za Vogue Australia

Od tada se u medijima pojavljivala sporadično, kao specijalna gošća nekih emisija i kao zaštitno lice Omega satova s kojima ima dugogodišnju suradnju. Svjetla reflektora je prepustila neumornoj Naomi Campbell, Kate Moss i Heleni Christensen koje nisu uzimale dulje pauze od snimanja kampanja i modnih editorijala. Ostatak ljepotica iz 90-ih su manje više vodile neke druge živote: Carla Bruni se udala za francuskog predsjednika, Claudia Schiffer se posvetila obiteljskom životu s tek ponekim izletima u modeling, Linda Evangelista je snimila nekoliko kampanja, a onda se u potpunosti povukla sa scene, Christy Turlington je također zadržala dva ekskluzivna ugovora, ali se više posvetila humanitarnom radu i organizaciji "Every Mother Counts", Tatiana Patitz je odabrala život na ranču s konjima daleko od modnog svijeta...

Cindy za POP

Cindy je u očima javnosti ostala oličenje atletski građene američke ljepotice po kojoj su ravnale sve sljedeće generacije modela. Mlađe generacije su Cindy prepoznavale zahvaljujući valu nostalgije koji je zahvatio Instagram. Naime, poznato je da na ovoj mreži dominiraju profili posvećeni 90-im godinama i svemu što je tada bilo in. Njen povratak na scenu je lijepo koincidirao s tom opsesijom 90-ih te su sve dizajnerske kuće odjednom prokopale po MTV generaciji nastojeći je u modernom ruhu prezentirati novim klincima kojima je sva ta moda odjednom bila zabavna i poželjna. Trenutno svjedočimo povratku svih trendova i komada za koje smo mislili da smo ih davno pospremili u ormar. Moda trenutno živi u razdoblju od 80-ih do početka 2000-ih kada je Paris Hilton harala noćnim klubovima i kada je paparazzi kultura tek bila u začecima. Vraćaju se Dior Saddle torbice, pripijeni topovi bez rukava, minival, prevelike traper jakne, robusne tenisice i sl. Isto tako, kao što su nekad modnim svijetom i trendovima upravljale Cindy, Naomi, Christy, Kate i ekipa, danas upravljaju Gigi, Bella, Kendall i Kaia koja je najmlađa od navedenih djevojaka, ali ima najbolji pedigre kada je o modelingu riječ.

Cindy za Harper's Bazaar

Cindy Crawford je u više navrata izjavljivala da danas nikada ne bi mogla biti model jer sve što se traži od djevojaka je jednostavno previše. Premlade su, premršave su, moraju upravljati svojim imidžem konstantno i u stvarnom vremenu, a zahvaljujući društvenim mrežama. Prije trideset godina o modelima ste znali ono što ste pročitali u novinama i to kada bi vam one odlučile servirati dio sebe pod posebnim uvjetima. Danas niti jedna od uspješnijih manekenki ne može pojesti obrok na javnom mjestu, a da njihova fotografija napravljena od strane nekog gosta s mobitelom, ne obiđe cijeli svijet i osvane na portalima kao vijest dana. Još ako kojim slučajem nisu sređene ili imaj prljavu kosu time je vijest još veća, jer mediji jedva čekaju da "ogole savršenstvo" pred očima senzacije gladnih čitatelja.

Kaia i Cindy za francuski Vogue

Karijera Kaije Gerber je iz svih navedenih razloga vođena kao vojna strategija od samih početaka. Cindy je bila prisutna na svim događanjima i doslovno je vodila za ruku od jedne revije do druge. Pažljivo se biralo kod koga će ići na castinge, čije revije će nositi i s kojim će fotografima snimati, što nije teško za odabrati kada vam je majka bliska prijateljica s većinom fotografskih ikona. Iako je Cindy gurala Kaiju u prvi plan dogodila se situacija da je s novostečenom Kaijinom slavom Cindy opet postala aktualna i da su ponude za snimanja pljuštale sa svih strana. Samo u prošloj godini je snimila nekoliko naslovnica i editorijala, a pojavila se i na naslovnici francuskog Voguea s Kaijom. Njihova frapantna sličnost se pokazala kao dobitna kombinacija za mnoge brendove, a Cindy je opet postala lice koje stalno viđamo u medijima i na partyjima svjetskih Tjedana mode. 

Cindy za Reserved

Pojavila se na onoj famoznoj reviji kuće Versace kada je Donatella okupila supermodele, napravila je kolekciju i snimila popratnu kampanju za jako popularan brend custom made traperice Re/Done, Vogue je zavirio u njezin raskošan dom u Kaliforniji u rubrici "73 questions", snimila je obiteljsku kampanju za Omegu u kojoj se nalaze i njezin suprug Randy i sin Preston koji je također model, naslovnice za Vogue Australia, POP Magazine, InStyle, Chrome Hearts i brojne druge magazine. Posljednji u nizu angažmana je onaj za brend Reserved čije je zaštitno lice za proljeće 2018. što je odličan potez poljskog brenda iz više razloga. 52-godišnja modna ikona trenutno živi svoju drugu karijeru i to na radost svih nostalgičara koji se i danas prisjećaju kako se svijet modelinga nepovratno promijenio onaj dan kada je 1991. godine milanskom pistom Giannija Versacea zaorio hit "Freedom".

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više