Search

Ekskluzivan intervju: M2Malletier

Ekskluzivan intervju: M2Malletier

Torbice koje su osvojile svjetske fashionistice

Urednik: BURO.


Image: Foto: osobni album/net-a-porter/splash

Kolumbijke Melissa Losada i Marcela Velez imena su koja stoje iza brenda M2Malletier kojeg obožavaju svjetske zvijezde i fashionistice

Među njima su Cate Blanchett,  Solange Knowles, Jessica Alba, Kate Bosworth i Miroslava Duma, a s takvim poklonicama odmah je jasno da se njihova linija uspinje na modni Olimp strelovitom brzinom. Već su u svojoj prvoj sezoni dobile mogućnost za ulazak među svjetski poznate kuće na Net-A-Porteru, ali koja se tajna krije iza njihovog brzog uspjeha?

Dobili smo priliku sjesti i porazgovarati s njima za vrijeme trajanja pariškog Tjedna mode, a ovo su nam ispričale:

Obje ste Kolumbijke i obje ste studirale u New Yorku na Parsons School of Design. Jeste li se upoznale u Kolumbiji ili za vrijeme studija?

Marcela: Iz Kolumbije sam se preselila na Costa Ricu dok sam bila mlađa tako da se nismo upoznale u rodnoj državi, a zanimljivo je da se nismo upoznale niti za vrijeme studija. Sudbonosan trenutak dogodio se jednog ponedjeljka u New Yorku u klubu Bungalow 8!

Kako je nastala ideja da zajedno započnete dizajnersku liniju?

Melissa: Kada smo se upoznale svaka je željela započeti svoju vlastitu liniju već neko vrijeme. Ja sam bila na magisteriju u Londonu, Marcela je imala posao u New Yorku. Susrele smo se jednog hladnog siječanjskog dana u pariškom Café de Fleur i počele raspravljati o idejama. Nakon par dana smo se usuglasile da želimo kreirati torbe i odmah se bacile na posao. Odavno smo znale da se cijenimo na osobnoj i profesionalnoj razini, a nakon te večeri u Parizu zaključile smo da možemo i odlično surađivati.

M2Malletier

Zašto torbe?

Marcela: Dolazim iz obitelji koja je u kožnoj industriji godinama. Od svoje 14. godine prodavala sam cipele i torbe u obiteljskom dućanu tako da je to oduvijek dio mene.

Melissa: Oduvijek sam bila talentirana i zainteresirana za modne dodatke, a u trenutku razvijanja ideje torbu nisam kupila pune četiri godine! Jednostavno ništa nije privlačilo moju pažnju... Tako da smo obje poželjele nešto drugačije, zanimljivo i vizualno atraktivno.

Odličan ste tim. Što mislite da je tajna uspješnog partnerstva?

Marcela: Divimo se i poštujemo jedna drugu. Od samog početka smo razjasnile da sve mora biti transparentno i jasno. Povjerenje je krucijalno. Dolazimo iz obitelji koje su nas naučile istim moralnim vrijednostima. Obje smo vrlo organizirane perfekcionistice koje smatraju da ključ leži u dobrom planiranju, što nam se pokazalo kao uspješna kvaliteta za početak i razvoj brenda. Odgovaramo si kao osobe i zabavljamo se u zajedničkom društvu, pjevamo, smijemo se, plačemo i žalimo se, ali imamo jedna drugu što nam uistinu uljepšava dane.

Emma Watson

Kolekciju je zamijetio Net-A-Porter već prve sezone. A sada, u vašoj trećoj sezoni, imate ugovore s velikim robnim kućama, poput Bergdorf Goodmana. Što mislite da je bio ključ brzom uspjehu?

Marcela: Definitivno dobar proizvod, kvaliteta, jasan plan i jako razvijena poslovna strategija što se tiče distribucije.

Gdje liniju vidite za 5 godina?

Melissa: Zasigurno ćemo lansirati cipele i nakit, a možda i cjenovno dostupniju M2 liniju.

Jedva čekamo vidjeti što budućnost krije za ovaj dinamičan kolumbijski duo. M2Malletier torbe dostupne su u zagrebačkom concept storeu Maria.

Tekst: Victoria De La Fuente

Related articles

Buro 24/7 Selection

više