Search

Faye McLeod: \"Za Louis Vuitton kreirali smo svojevrsnu vizualnu galaksiju\"

Faye McLeod: "Za Louis Vuitton kreirali smo svojevrsnu vizualnu galaksiju"

Kretiva iza izloga


Image: Louis Vuitton

Mnoga lica ovih dana bila su utisnuta na izloge pariške robne kuće Printemps nakon što je lansirana nova Louis Vuitton kampanja. Büro 24/7 imao je priliku razgovarati s Faye McLeod, kreativnom personom - ženom koja stoji iza dizajniranja i vizualnog identiteta samih izloga ove modne kuće…

Iako mnogi od vas možda nisu čuli za ime Faye McLeod, velike su šanse da ste prošli pored jednog od njezinih izloga, točnije onih koje je upravo ona kreirala i osmislila. Ova dama, inače direktorica zadužena za vizualni identitet modne kuće Louis Vuitton zaslužna je i za trenutno izdanje izloga pariške robne kuće Printemps, u kojoj sa svih strane iza stakla izvire nova Louis Vuitton Loves Printemps kampanja nove kolekcije brenda, naravno prezentirana u njezinom impresivnom radu, a koja se može vidjeti i na još 11 lokaciju u Parizu. Što nam je sve ova škotska dizajnerica, inače s adresom u New Yorku i Parizu, rekla o svom posljednjem pothvatu, ali i općenito svom poslu, pročitajte u intervjuu u nastavku…

Faye McLeod: "Za Louis Vuitton kreirali smo svojevrsnu vizualnu galaksiju" (фото 1)Faye McLeod: "Za Louis Vuitton kreirali smo svojevrsnu vizualnu galaksiju" (фото 2)

Koji je bio vaš prvi izlog koji ste dizajnirali za Louis Vuitton?
Bio je to onaj trgovine u londonskoj New Bond ulici gdje smo kreirali svojevrsne ormare koji kompiliraju baštinu i nove elemente, htjeli smo interpretirati kolekcionarski štih. Izradili smo tada i mnoge životinje, žirafa je bila moja omiljena kao i zelena žaba.

Koji je bio najneobičniji dizajn koji ste radili?
Definitivno onaj za Frank Gehry. Pritom smo koristili razne softvere i materijale ne bi li dobili rezultat koji smo željeli, pogotovo izgled jedra. 

 Faye McLeod: "Za Louis Vuitton kreirali smo svojevrsnu vizualnu galaksiju" (фото 3)

Jednom prilikom ste izjavili kako ste dizajniranje prilagodili kulturama i geografskim zonama u kojima se trgovine nalaze. Ima li razlika između dizajniranja izloga u pojedinim zemljama u smislu kreativnog procesa?
Svi naši izlozi su arhitektonski potpuno drugačiji. Svakom pristupamo drugačije. Kada primjerice radimo izlog za neki posve novi dućan koji otvaramo, onda težimo tome da naš rad bude kulturološki relevantan. Primjerice, trgovina u New Bond ulici, s njom smo željeli pak komunicirati kao da je riječ o ekscentričnom kolekcionaru sa smislom za humor. 

Faye McLeod: "Za Louis Vuitton kreirali smo svojevrsnu vizualnu galaksiju" (фото 4) 

Kad smo kod vaših radova, koji je bio najkompleksniji u smislu produkcije?
Svi su na svoj način zahtjevni i kompleksi, posebice kada se uzme u obzir kratak rok i visok nivo produkcije. Rad s Yayoi Kasuma bio je u smislu procesa najduži. A svi nekako paralelno težimo i perfekciji te da ju postignemo, to nije lako uskladiti.

Surađivali ste s Danielom Burenom i spomenutom Kasumom. Kako je bilo raditi sa svjetskim vodećim umjetnicima? Koja je razlika između rada s njima i s dizajnerima primjerice, koji dio je najkompliciraniji?
Iz moje perspektive, velika je privilegija raditi s takvim umjetnicima, ali i arhitektima. Proces je drugačiji nego kod rada s dizajnerima, ali s dizajnerima postaneš nekako bliskiji, jer je to neraskidiva kreativna veza koja se stalno nastavlja. No, jako smo sretni što smo surađivali s osobama koje su nas srdačno primile u svoj svijet, i puno smo toga pritom naučili iz njihovog procesa rada. Moj tim i ja jako volimo sve vrste takvih izazova. 

Što mislite postoji li nekakav trend kada je riječ o uređivanju i dekoriranju izloga? Kako bi trebao izgledati savršen izlog?
Standardi u tom segmentu postaju sve viši, a mi se fokusiramo na dizajn pritom i da je naš rad uvijek iz srca. Tehnologija je veliki faktor u tome, posebice u budućnosti, ali mi u Louis Vuittonu ne pratimo tu vrstu trendova jer radimo ionako 12 mjeseci unaprijed. Služimo se našim instinktom i naracijom koja nam proizlazi iz srca. 

Rad s jednim takvim vodećim modnim brendom kao što je Louis Vuitton… postoji li balans između kreativnog segmenta i onog poslovnog? Vidite li vi to što radite kao dio umjetnosti ili samo kao kreativni zadatak koji mora biti obavljen na vrijeme?
Osobno, volim i kreativu i onaj poslovni dio, rad s oba sektora je ono što pokreće moj mindset. Što imamo više znanja, možemo biti kreativniji i isporučivati sjajne rezultate. Sve je stvar povezivanja i vizualne naracije. Imamo kreativni studio u kojem je glazba uvijek pojačana, kava je uvijek pri ruci, 3D printeri rade punom parom. Nemamo pravila oko razvoja ideja. 

Koji je najteži dio u procesu dizajniranja izloga?
Osmisliti ideju. Nekada dođe sama od sebe, nekada ne. 

Louis Vuitton sada je preuzeo izloge poznate pariške robne kuće Printemps, na nekoliko tjedana. O kakvoj ideji se točno tu radilo, odnosno konceptu?
Izlozi su prilagođeni predstavljaju Louis Vuitton loves Printemps limitirane kolekcije. Kreirali smo svojevrsnu galaksiju, dimenziju u kojoj su produkti prikazani u svemiru. Imamo skulpturalne lutke i tripode koji drže proizvode. Surađivali smo i s Michaelom Gaubertom oko glazbene podloge, koja se može čuti na ulici ispred robne kuće. Bilo je baš zabavno raditi na ovom projektu i surađivati s ekipom iz Printempsa, koja je baš ohrabrujuća i poticajna. Nadam se da će i prolaznici te promatrači uživati u ovom jedinstvenom vizualnom doživljaju naših izloga. 

Faye McLeod: "Za Louis Vuitton kreirali smo svojevrsnu vizualnu galaksiju" (фото 5)Faye McLeod: "Za Louis Vuitton kreirali smo svojevrsnu vizualnu galaksiju" (фото 6)Faye McLeod: "Za Louis Vuitton kreirali smo svojevrsnu vizualnu galaksiju" (фото 7)

Related articles

Buro 24/7 Selection

više