Search

Glavna tema na Instagramu je Fendi x Skims

Glavna tema na Instagramu je Fendi x Skims

Tekst: A.P.


Jedan od boljih komentara na ovu suradnju koji sam pročitala na Instagramu je: „Barem nije Fendace“. Naravno da svi imaju mišljenje o svemu što izađe (što je svačije pravo) i naravno da su svi stisnuti oko bilo kakve pohvale na račun Kim Kardashian. Čak je i High Snobiety kao naslov za tekst o ovoj kolekciji napisao „ Sorry ljudi, ali kolekcija je dobra“. Zanimljivo je kako i dalje postoji ta neka potreba da se svi ograde od Kim Kardashian iako je službeno „teška“ milijardu dolara i to je zaradila svojim poduzetničkim duhom i pametnim ulaganjima. Nadalje Demna Gvasalia ju odijeva od glave do pete što je posebno teško palo onima koji Balenciagu i dalje smatraju nekim uzvišenim posebnim brendom koji se ne bi trebao petljati u reality svijet. Sve što Kim napravi je podložno kritici i jasno je da su mnogi ljudi iziritirani besramnim bogatstvom, stalnom prisutnošću njene obitelji, dramama, zavrzlamama i svemu što s njima ide, ali žena radi posao i očito ga radi bolje od drugih kad se o svemu toliko priča, piše, i na kraju rasprodaje.

Diet Prada koja je već postala malo naporna i shady u stalnom traženju otkazivanja nekoga (napravili su i dosta dobrih stvari, ali budimo iskreni, nisu baš svi za otkazivanje svakoga pod svaku cijenu) je postavila pitanje zašto se ova suradnja dogodila? To pitanje je naravno čisti clickbait i traženje engagementa od strane njihovih pratitelja jer je svakom jasno zašto se suradnja dogodila. Fendiju treba Kim koliko i oni njoj. Ako Kim treba Balenciagi (a treba im jer količina pr-a koji su dobili s njom i Kanyeom je nešto što ne mogu platiti na svjetskoj razini) kako neće trebati Kimu Jonesu koji je uvijek bio jako svjestan utjecaja i zbivanja u pop kulturi danas? Ova suradnja je obostrano zadovoljstvo i promocija, a ne pokušaj neke starlete (što Kardashian već odavno nije) da se „uvuče“ modnom svijetu kako neki eksperti na Instagramu misle.

Glavna tema na Instagramu je Fendi x Skims (фото 1)

Sad kad smo apsolvirali eventualne nedoumice oko suradnje možemo se baciti na kolekciju. Kardashian je napravila iznimno pametan potez kada je krenula u shapewear biznis što su dokazali rezultati prodaje. Pogodila je sve ženske potrebe od veličina do boja i na neki način mi se učinilo da je Skims ekstenzija Kanyeove vizije za Yeezy. Sjetite se kada je onomad predstavio kolekciju biciklističkih hlačica, trikoa, pripijenih kombinezona i to sve u neutralnoj paleti boja. Logično je da Kim razvija svoj brend i čini ga ekskluzivnijim u nekom segmentu, a suradnja s Fendijem je upravo to – ekskluzivna kapsulna kolekcija za sve one koji si mogu priuštiti više.

Kolekcija prati još uvijek aktualni trend logomanije i biti će dostupna na Skims webshopu od 9. studenog. Što vas očekuje? Čarape s logotipom, prozirni topići, trikoi, puffer jakna, kupaći kostimi i nekoliko pripijenih tank haljina. Boje su u skladu sa osnovnom Skims paletom (puder roza, bež, maslinasto zelena, crna) uz izlet u nijansu fuksije u kojoj je napravljena jedna tank haljina. Cijene će biti nešto veće od standardne Skims ponude što se očekuje od suradnje ovog kalibra. Kampanju je snimio Steven Meisel što ne trebamo posebno komentirati.

Glavna tema na Instagramu je Fendi x Skims (фото 2)

Ova suradnja je uvod u širenje Skims carstva koje se uskoro razvija u smjeru odjeće i muške kolekcije što je i sama Kardashian najavila za WWD. Investicija koju je dobila za projekt joj je omogućila da se oslobodi i počne razmišljati i djelovati na nekoj većoj razini. Sada svi znamo da je Skims samo početak nekog većeg plana koji će se zakotrljati u 2022. godini.

irst of all, props to Jones and Kardashian — or shall we say Kim²? — for recognizing that shapewear is a burgeoning product category, one that's expanding beyond "innerwear" into loungewear and other athleisure-inspired staples.

Just last week, Blackstone bought a majority stake in Spanx, the OG of shapewear, now valued at $1.2 billion. A far cry from its early days, Spanx now offers denim, outerwear, and swimwear in addition to underwear.

Glavna tema na Instagramu je Fendi x Skims (фото 3)

Fendi x SKIMS recognizes that the lines between underwear, activewear, and clothing are becoming increasingly blurred.

The collection includes no-brainers including logo hosiery (as it turns out, I do indeed need Zucca print compression tights) and sports bras, along with more substantial separates like logo mini-dresses and bodysuits.

There's even a puffer coat and draped leather dress, set to retail for $2,950 and $4,200, at the very top of the collection's price range (pieces start at $100).

Zanimljivo je kako i dalje postoji ta potreba da se Kim Kardashian brani iako je službeno „teška“ ilijardu dolara, Demna Gvasalia je odijeva od glave do pete i ne može

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više