Search

H&M-ov brend Arket nije još jedan high street dućan u nizu

H&M-ov brend Arket nije još jedan high street dućan u nizu

Promišljen koncept

Tekst: Ana Pavić


Image: Arket

Jedan od lidera svjetske high street industrije jučer je u Londonu predstavio koncept novog dućana i brenda Arket

Vijest o pokretanju novog brenda obznanjena je u ožujku ove godine i to od strane magazina BOF. Tim skandinavskog high street diva godinama je radio na postavljanju nove strukture brenda koji će, po mišljenju mnogih stručnjaka, promijeniti način na koji gledamo i kupujemo high street modu. Iako se klasificira kao high street, Arket nema puno doticaja sa sestrinskim H&M-om. Kompletan brend i dućan su izgrađeni na temelju iskustva kupca. Ovo nije dućan u koji ćete uletjeti na brzinu probrati nekoliko stvari i sumanuto pobjeći iz gužve koja obično vlada u H&M-ovim trgovinama. Arket je koncipiran kao čista i minimalistička oaza u koju kupac dolazi namjenski po komade koji nemaju veze s trendovima. U sklopu londonskog dućana se nalazi i maleni café bar u kojem kupci mogu predahnuti. Dio ponude čine sitnice za dom koje dizajnom prate minimalistički kod brenda, a posebno se hvali i dječja linija koja će sigurno postati omiljena kod modernih mama.

arket

Iako su se mnogi pitali može li Arket konkurirati brendu COS s kojim ga modni novinari najčešće uspoređuju, istina je da je Arket puno više od pukog dućana minimalističke odjeće. Ako posjetite njihovu web stranicu uvidjet ćete da je konstruirana tako da vam na jednostavan način pomaže u iskustvu biranja odjeće usput vas informirajući o siluetama , bojama i materijalima u kojima je određeni komad dostupan i svemu onome što kao kupac trebate znati. Za razliku od ostalih online dućana hig street brendova gdje "skrolate" unedogled, ovdje je interaktivno iskustvo biranja odjeće poprilično smirujuće, gotovo kao neka lifestyle igrica u kojoj uživate. H&M se u ovom poslovnom pothvatu nije koncentrirao isključivo na odjeću, koncentrirao se na iskustvo kupovine (fizički i online) što je ključ do novčanika generacije millennialsa kojima je iskustvo sve što žele i cijene.

Što se odjeće tiče, Arket je skrojen po mjeri rafiniranog, inteligentnog i ekološki osviještenog kupca koji zna zašto parka jakna u nečemu što se naziva "high street" dućan košta 1600 kuna Arket nudi kvalitetne materijale i klasične modele kojima nadopunjavate garderobu. Trendovi su ovdje sekundarna pojava. Kreativna direktorica brenda Ulrika Bernhardtz ponudu je objasnila sljedećim riječima: "Ovo je mjesto gdje kupujete one komade koje stalno želite u ormaru. Poput dobrog kroja veste po koji se stalno vraćate kada prijašnji iznosite". Već smo prije pisali o nemogućnosti pronalaska najjednostavnijih odjevih komada poput dobre bijele majice ili košulje, u vrijeme navale nekog trenda. Arket svoju ponudu upravo koncipira na tim funkcionalnim komadima koje nosimo svaki dan i kupujemo svake sezone. Iako priča zvuči savršeno uspjeli smo pronaći jednu manu. Naime Arket zasad ne vrši dostavu u Hrvatsku. Nadamo se da će se ta situacija uskoro promijeniti.

Related articles

Buro 24/7 Selection

više