Traži

Hoće li Alexa Chung promijeniti stav javnosti o celebrity brendovima?

Hoće li Alexa Chung promijeniti stav javnosti o celebrity brendovima?

Novi projekt britanske trendseterice


Ovih je dana objavljeno kako britanska voditeljica, model i modna ikona Alexa Chung dogodine pokreće vlastiti brend odjeće. No, u moru celebrity brendova koji se iz dana u dan pojavljuju, prije svega se postavlja pitanje hoće li Chung biti još samo jedna u nizu?

Kada su velike zvijezde poput Madonne i Jennifer Lopez svojedobno pokrenule vlastite brendove odjeće, komadi bi se rasprodali velikom brzinom zbog jednostavne činjenice da se radi o odjeći na kojoj stoji ime celebrityja. Spomenute su zvijezde angažirale dizajnerske timove, koji su zatim kreirali odjeću u njihovom stilu kako bi se budući kupci koje su uglavnom činili obožavatelji slavnih ličnosti, mogli poistovjetiti s osobom čiju liniju odjeće nose. Situacija je danas nešto drugačija - iako je osobni stil i dalje polazišna točka za stvaranje brenda, celebrityjima koji se upuštaju u pokretanje vlastite linije odjeće vrlo je važno da njihov proizvod prvenstveno bude "fashion".

Sestre Olsen su iz svog brenda The Row napravile modno carstvo, osvojile CFDA nagradu za najboljeg dizajnera ženske odjeće 2012., a 2015. dobile mjesto, ni manje ni više, nego na najprestižnijem Tjednu mode, onom u Parizu. Bivša "spajsica" Victoria Beckham, također je uspjela izgraditi modni imperij i dobiti titulu jedne od najbrže rastućih zvijezda u modi od strane prestižne publikacije Business of Fashion. Ne treba zaboraviti ni Kanyea Westa koji je svoje mjesto u modi počeo tražiti odijevajući suprugu Kim Kardashian, a onda i pokretanjem vlastitog brenda. Njegova je Yeezy linija toliko je popularna kod publike, da je ovog proljeća u pop-up storeu koji je otvorio u New Yorku, u samo dva dana prodao odjeću u vrijednosti od milijun dolara.

Victoria Beckham

Sukladno takvoj popularnosti i rastu brenda, logično raste i ego. Tako su sestre Olsen prošle godine optužene za izrabljivanje od strane jedne stažistice, koja je u njihovom studiju navodno bila prisiljena raditi 50 sati tjedno bez ikakve financijske naknade. Omraženi Kanye West si je, s druge strane, sam nadjenuo titulu "zločestog dečka" svijeta mode koji mladim dizajnerima zauzima termine revija i bez osnove se poistovjećuje s velikim Pablom Picassom. I zašto sada vjerovati da će Alexa Chung učiniti nešto iole drugačije?

Mary Kate i Ashley Olsen

Baš poput svih ostalih celebrity dizajnera, i Chung je oko sebe formirala tim ljudi na čije je  čelo mudro postavila Edwina Bodsona, bivšeg voditelja ateljea Haidera Ackermanna koji će svojim prijašnjim iskustvima uvelike pridonijeti brendu. Predvidjela je i da će se prva kolekcija, koja izlazi tek u svibnju iduće godine, prodavati velikom brzinom kako to već biva sa svim proizvodima celebrity kulture, stoga je unaprijed sklopila ugovore s robnim kućama Selfridges i Galeries Lafayette te s online divovima Matchesfashion, MyTheresa i SSENSE. Međutim, kvalitetne suradnje koje je Chung do sada odradila s brendovima kao što su AG Jeans i Marks&Spencer daju naslutiti da se iza svega  možda ipak krije nešto drugačije.

Druga je naznaka toga činjenica da Chung ne zanima "fashion". Ona je orijentirana na svakodnevnu odjeću - jeans, bazične odjevne predmete, cipele i modne dodatke koji odgovaraju svima izgledom i cijenom. Ne zanimaju je ni ograničenja koja nameću trendovi, niti homogena ciljana publika kakvu imaju The Row i Yeezy.

Kanye West

No, još je mnogo važnije spomenuti da dok su se sestre Olsen "vukle" po sudovima, Kanye West svađao s Taylor Swift na Twitteru, a Victoria Beckham iz mjeseca u mjesec snimala naslovnicu nekog drugog magazina, Alexa Chung je radila na nagrađivanoj dokumentarnoj seriji "Future of Fashion", intervjuirala Karla Lagerfelda i učila o procesu nastanka prave dizajnerske kolekcije od studenata završnih godina prestižnog Centra Saint Martinsa. I upravo bi zbog toga njezin brend Alexachung napokon mogao predstavljati drugačiji celebrity brend - lišen velike pompe i egotripa, samo jednostavna moda koja progovara svima.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor