Search

Je li ovo Louis Vuitton nove generacije?

Je li ovo Louis Vuitton nove generacije?

Tekst: BURO.


U četiri godine kako je Alexandre Arnault preuzeo vodstvo Rimowe, ovaj brend je postao jedan od najtraženijih u svijetu. Njemački heritage brend tako se uspio uvući u novčanike Z generacije i to s brojnim suradnjama koje su rezultirale rasprodanim artiklima u rekordnom roku. Napomenut ćemo samo onu s brendom Supreme koja je više učinila za Rimowu u posljednjih nekoliko godina nego bilo koji billboard na nekom poznatom svjetskom aerodromu.

Sada je došao red na sljedeći korak. Iako su kuferi artikl koji tvrtku čini profitabilnom (a dobro znamo koliko se sada „putuje“) Rimowa je predstavila liniju torbi „Never Still“ koje su namijenjene za svaki dan.

Je li ovo Louis Vuitton nove generacije? (фото 1)

Kolekcija ima 5 modela i svaki je unisex. Dolaze u bojama Black Gray, Cactus, Desert Rose i Saffron, a u prodaji će se naći sredinom siječnja

Vjerojatno se nitko ne pita otkud Rimowe u kategoriji torbica? Kada vam se dogodi svjetska pandemija i oduzme vam se osnovni izvor prihoda (prodaja je pala za 50% u ovoj godini iako su bili bolji od konkurencije), onda morate osmisliti proizvod koji ne ovisi o trenutnom stanju u svijetu.

Je li ovo Louis Vuitton nove generacije? (фото 2)

Ova situacija je samo ubrzala Arnaultove planove da Rimowa u jednom trenutku pređe u sektor luksuznih torbi, a ove torbe su itekako luksuzne pogotovo cijenom. Ruksak košta 600 eura, a najskuplja torba 1200 eura.

Nameće se pitanje je li brend dovoljno jak da preživi na tržištu na kojem dominiraju Chanel, LV i Hermes? Arnault ide od ideje da zaobilazi kožnate torbe i gradi imidž na industrijskom stilu koji je proslavio brend. Sve torbe su gender free što bi trebalo zadovoljiti mlađe generacije koje se često ne nalaze u heritage brendovima. Kao pripadnik te generacije kojoj se obraća, Arnault je jako svjestan da stara pravila ne vrijede, a razumijevanje te generacije je itekako pokazao sa svim dosadašnjim uspjesima koje je ostvario s Rimowom.

Je li ovo Louis Vuitton nove generacije? (фото 3)

Suradnje su podigle svijest o brendu, s novim proizvodima se ne žuri. Ono što napravi zadovoljava sve standarde koje traži nova generacija koja kupuje luksuz. Rimowa ne crpi ništa iz prošlosti, apsolutno su okrenuti ka budućnosti koju će sasvim sigurno osvojiti. Možda će se čak vinuti sve do statusa brenda LV što nas ne bi čudilo. Na kraju, krv nekada stvarno nije voda.

Je li ovo Louis Vuitton nove generacije? (фото 4)

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više