Traži

Je li Victoria's Secret još uvijek atraktivan brend?

Je li Victoria's Secret još uvijek atraktivan brend?

Mišljenja su podijeljena

Tekst: A.P.


Fotografija: Getty/Guliver

Čini se da je do prije nekoliko godina malo koga smetala činjenica da na pisti Victoria's Secreta hodaju vitke bjelkinje koje vas svojim vanzemaljskim tijelima tjeraju u teretanu. Cijeli show je postavljen kao bajka, a te mlade dame su u medijima doslovno tretirane kao "Anđelice", ideal koji je nemoguće dostići. Sjećam se da smo prije nekih petnaestak godina prijateljice i ja gledale u fotografiju Gisele Bundchen s mišlju kako je to najsavršenije tijelo koje postoji ikada i kako je sve manje od toga prosječno. Iako su nas roditelji naučili da volimo same sebe kakve jesmo i da se prihvatimo sa svim svojim manama i vrlinama ta Gisele nam je govorila da je to apsolutni ideal kojem treba stremiti. Mediji se u taj ideal nisu dirali previše već su ga logično potpirivali kreirajući kult tijela Anđelica zahvaljujući kojem je Victoria's Secret postao institucija u svijetu seksi donjeg rublja i prva shopping adresa svake žene koja se željela osjećati seksi.

vs

O kvaliteti njihovog rublja i dizajnu neću pričati jer je iza cijelog showa trebalo stajati nešto što podupire tu cijelu kampanju savršenosti. Žene su masovno kupovale njihove proizvode i posao je cvjetao. Modeli su se s druge strane trgali da uđu u postavu Anđelica zbog masnih ugovora i statusa zvijezde koji su ove djevojke uživale u Americi. Nemojte krivi shvatiti; Gigi, Bella i Kendall i dalje dobivaju velike honorare, ali to su djevojke koje je stvorio Instagram i već su bile zvijezde kada su pristupile brendu te im ovaj angažman nije od životne važnosti. Iako ih je VS angažirao kako bi ostali relevantni mlađoj publici problem njihovog poslovnog modela i odjeka koji trenutno imaju u javnosti i neovisnim medijima će se teško promijeniti samo zato što je Gigi objavila pet pozitivnih Instagram postova na svom profilu. Problem je puno dublji i zahtijeva kompletnu rekonstrukciju poslovanja.

Što se promijenilo?

S rastom popularnosti društvenih mreža, gorućim pitanjima raznolikosti u modi, ali i pojavi novih brendova donjeg rublja koji se obraćaju millennialsima s modernijim pristupom, Victoria's Secret se danas čini kao neki zastarjeli Barbie koncept 90-ih koji se ne može odlijepiti od početne ideje žene kao seks simbola u savršeno zadanim proporcijama. S druge strane manji brendovi koji se pojavljuju na tržištu razmišljaju o ženama svih veličina i nude širok izbor dizajnerski razrađenog i seksepilnog donjeg rublja za svaku građu tijela. Rihanna je svima održala lekciju sa svojom linijom rublja Savage x Fenty u kojoj je pokazala da je svaka veličina lijepa i da možete biti seksi i ako ne izgledate kao da ste sišli s trake u Mattel tvornici. Njena kolekcija je dočekana s oduševljenjem jer ženama je već dozlogrdilo da se osjećaju manje vrijednima ako ne stanu u taj čipkani grudnjak ili tange napravljene u nekoliko veličina. Jako popularan True & Co. se obraća ženama svih dobnih skupina. Njihov Instagram profil izgleda kao nešto s čim se možete povezati i gdje se osjećate ugodno. Žene nisu obrađene u fotošopu, naglasak je na udobnosti i prirodnosti što je privlačna stavka za svaku ženu koja želi kupiti nešto i osjećati se dobro zbog toga. Millennialsi obožavaju i britanski brend Mareiyat u čijoj su kampanji također fotografirane žene bez ikakve posebne obrade. Mršavi ste imate celulit? Pa niste jedini.. Imamo ga svi. Imate li strije? Ništa čudno..Ima ih svaka druga žena.. Kompletna filozofija brenda je usmjerena na prihvaćanje sebe kao samosvjesne osobe sa svim svojim manama.

VS

CEO brenda Victoria's Secret Edward Razek prošli je tjedan dao veliki intervju za Vogue u kojem je jasno dao do znanja da se stvari neće promijeniti jer za to nema interesa. VS i dalje neće koristiti punije modele niti će se okrenuti novim kupcima je im to nije cilj. Koncept koji su osmislili 90-ih za njih i dalje vrijedi. Pomak koji su napravili ove godine jest taj da su angažirali više afroameričkih modela i Winnie Harlow. Pazili su na kostime i to nakon velikih online protesta prošle godine kada su na pistu pustili perjanice kakve su nosili Indijanske poglavice. Međutim tu priča staje. Rezultati prodaje su lošiji iz godine u godinu s 5% pada prodaje u 2018. Gledanost TV Showa je pala za čak 32% što je najveći pad koji su doživjeli otkako se ovaj spektakl prenosi na televiziji. Neovisni online portali namijenjeni mlađoj publici ih jedva primjećuju, a ako ih prenose onda ih kritiziraju zbog "zadrtih stavova". Brojni stručnjaci i analitičari industrije luksuza su složni u tome da bi se VS uskoro mogao naći u problemima jer ih nove generacije ne doživljavaju kao poželjan brend koji se obraća njihovim potrebama. Ako nešto ne poduzmu moglo bi im se dogoditi ono što se upravo događa velikanima beauty industrije; silovit napad manjih indie brendova koji će rascjepkati kupce između sebe, a Victoria's Secret će eventualno pokupiti mrvice.

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više