Search

José Neves: \"Želimo biti jedina platforma u svijetu luksuzne mode\"

José Neves: "Želimo biti jedina platforma u svijetu luksuzne mode"

Intervju s osnivačem


Image: Promo / Buro 247.hr

José Neves u modnim i poslovnim krugovima poznat je kao portugalski profesionalac kojeg je časopis GQ nedavno opisao - "Steve Jobs iz svijeta mode"

I to čini se s jako dobrim razlogom s obzirom na to da online platforma Farfetch već surađuje s više od 350 robnih marki u 26 zemalja. Nedavno je tvrtka proširila svoje poslovanje na istočno tržište kako bi privukla pozornost kineske publike. Partnerstvo s azijskim divom JD.com bio je dovoljno dobar razlog da osnivač platforme Farfetch, Jose Neves za Büro 24/7 odgovori na nekoliko pitanja. 

Kako je započela tvoja karijera u modnom svijetu?

Moj prvi susret s modom dogodio se 1994. godine. Bio sam student ekonomije i krenuo sam s projektom platforme Browns, nakon čega sam se preselio u London i pokrenuo svoj vlastiti brend cipela Swear te 2001. godine otvorio dućan B Store. Danas su ta dva brenda jedinstvena cjelina, veleprodajna tvrtka koja se bavi licenciranjem i prodajom te istovremeno upravlja istoimenim brendovima. 

Recite nam nešto o prvom velikom koraku za Farfetch i kupoprodaji Brownsa? 

Odluka za kupnju mi je došla u onom trenutku kad sam radio na dugoročnom planu za dućan budućnosti. Browns se iskristalizirao kao skup tehnoloških inovacija koja bi trebala služiti kao veza online i offline kupovine i tu sam vidio strategiju rasta za Farfetch. 

Koja je formula za uspjeh Farfetcha i koja je vaša poslovna filozofija? 

Dobro društvo i dobra ekipa koja radi na projektu. Moju filozofiju okružuju sami sanjari skloni idealiziranju, ljudi iz različitih dijelova svijeta i kultura. Svatko od njih ima pravo glasa i tako najbolje funkcioniramo. Organizacija u oblicima koji se pojavljuju: od investitora, uprava, menadžerstva pa sve do onih koji rade s kupcima. Sve se u cijelosti temelji na kulturi i vrijednostima tvrtke. Upravo te vrijednosti treba održavati, nužno je da ju poslodavci shvate i da se bore za njih. 

José Neves: "Želimo biti jedina platforma u svijetu luksuzne mode" (фото 1)

Kako izgleda struktura Farfetcha danas? 

U ovom trenutku Farfetch grupa sastoji se od Farfetch.com - online platformu za luksuznu odjeću, Black & White Farfetch  -  servis koji nudi usluge i savjete na području online trgovine, i konačno, "Dućan budućnosti" -  skup tehničkih rješenja koja povezuje offline i online svijet.

Recite nam nešto o svojim poslovnim pravilima

Kako upravljam svojim poslom istovremeno povezujem modu s tehnologijom, shvatio sam da je nužno pokušati sudjelovati u svim procesima i pogledati svoje poslovanje s više strana. Ja uvijek kažem svojem timu da je naš poslovni model je jedinstven i da raste vrlo brzo. Moje pravilo je da se nikad ne treba ograničavati na sadašnjost. Uvijek sam zainteresiran da gledam 5 ili 10 godina unaprijed i pokušam procijeniti kako ćemo rasti i razvijati se zajedno sa svijetom. A te promjene dolaze, htjeli mi to ili ne. 

Koje su vam  osobne kvalitete pomogle da dođete na vrh, tu gdje ste danas?

Farfetch djeluje kao organski spoj mode i tehnologije, a iskustvo u modnim i tehnološkim tvrtkama je jednim dijelom zaslužno za to gdje sam danas. Teško je naći nekoga tko će biti jednako dobar u različitim područjima poslovanja. 

José Neves: "Želimo biti jedina platforma u svijetu luksuzne mode" (фото 2)

Vrlo oprezno baratate s medijskom prisutnošću. Što mislite o popularnosti modnih influencera koji rade s velikim tvrtkama u modnoj industriji? 

Utvrdili smo da ja za komunikaciju s millennialsima definitivno ključno. Mene taj trend nikako ne čudi, mlađe generacije žive na društvenim mrežama i nude puno više od samog oglašavanja ili korporativnih PR-ova. 

Farfetch sada raste vrlo brzo. Koja je vaša vizija budućnosti online platformi?

Želimo biti jedina platforma u industriji luksuzne mode. Mi sada istražujemo nova tržišta, posebno Kinu. Budući da smo se udružili s azijskim divom JD.com uvidjeli smo da je Kina vrlo veliko tržište s velikom potražnjom luksuznih proizvoda. Samo tržište se procjenjuje na oko 80 milijardi američkih dolara. Tvrtka je u Farfetch uložila 397 milijuna dolara i zajedno koristimo jedinstvenu logistiku, tehnologiju, društveno umrežavanje i resurse te planiramo lansirati potpuno novu online platformu i planiramo ponuditi kineskim potrošačima novi način za kupovinu. 

Related articles

Buro 24/7 Selection

više