Search

Julia Restoin Roitfeld: \"Volim se lijepo odjenuti\"

Julia Restoin Roitfeld: "Volim se lijepo odjenuti"

Poznata ljepotica ekskluzivno za Graziju

Urednik: BURO.


Image: Foto: Silja Magg

Majka, kreativna direktorica i osnivačica web-stranice Romy and the Bunnies, stoji napisano na Instagram profilu Julije Restoin-Roitfeld, koja je rođena u Parizu 1980. godine

Julia Restoin Roitfeld

Majka, kreativna direktorica i osnivačica web-stranice Romy and the Bunnies, stoji napisano na Instagram profilu Julije Restoin-Roitfeld, koja je rođena u Parizu 1980. godine. Uz to, ona se bavi manekenstvom, fotografijom i zaštitno je lice brojnih modnih brendova. Međutim, otkako je s manekenom Robertom Konjićem dobila kćerkicu Romy, "prioriteti su joj se promijenili", što se vidi i po njenim profilima na društvenim mrežama.

Njezin stil, oči i prezime otkrivaju društveni sloj kojem pripada: majka joj je čuvena Carine Roitfeld, koja je nekoć radila kao glavna urednica francuskog izdanja časopisa Vogue. Majka je njezina inspiracija i osoba koja joj je otvorila vrata uspješne karijere, tijekom koje je surađivala s Gaultierom i Zacom Posenom, postala zaštitno lice kompanija Tom Ford i Mango te je dizajnirala jednu modnu liniju za Kiki De Montparnasse. Sastali smo se s njom u New Yorku, gdje živi već desetak godina, i popričali o njezinom manekenskom angažmanu za kampanju proljeće/ljeto "Today's Obsession: To Be Seen" brenda Sisley. Kada je imala svega četiri godine, njezine fotografije pojavile su se prvi put u nekoj reklamnoj kampanji: "U pitanju je bilo snimanje za Benetton (sestrinska tvrtka brenda Sisley)", prisjeća se. "Imala sam plavu kosu, prisutno je bilo puno djece i sve je sličilo velikoj zabavi." Zabava se nastavila. O svim novim izazovima Julia je ekskluzivno razgovarala s novinarkom magazina Grazia u intervjuu koji vam donosimo danas.

Nedavno ste izjavili da vas čudi kako još uvijek možete raditi kao model. Zbog čega to mislite?

Imam 33 godine, što se smatra starošću u ovom zanimanju. Ima i starijih modela, ali to su izuzeci. Smatram sebe sretnom osobom, i ne vjerujem da će ovo vječno trajati, ali dok mogu pratiti korak, to ću i raditi.

Kakvo mjesto zauzima manekenstvo na vašem profesionalnom planu?

Modeling tu igra važnu ulogu. Zahvaljujući njemu znaš kako je kada si s druge strane. Upoznala sam ljude za koje sam kasnije počela raditi kao savjetnica ili kreativna direktorica.

Kampanja brenda Sisley vrti se oko opsesije da se bude viđen, povezana je s društvenom zajednicom i društvenim mrežama...

Sve se svodi na našu zainteresiranost što se događa u privatnom životu drugih. Svejedno je tko smo, uvijek želimo znati što više.

Julia Restoin Roitfeld

Mediji i privatni život slavnih osoba. Onih koje su prisutne na društvenim mrežama. Kao što ste vi, na Instagramu.

Točno je. Otkrivam dio sebe, dijelim svaki svoj dan, ali nikada ne bih objavila fotografiju svoje kćeri, na primjer. To ću napraviti kada to njoj bude prihvatljivo. U pitanju su osobne stvari, ali ne privatnog niti intimnog karaktera. Ja i ne pokazujem sve.

Ova opsesija da se bude viđen gotovo je vladajuća u svijetu mode...

Svi oni koje fotografiraju izvan modnih pista odijevaju se na određeni način da bi privukli pažnju, da bi se o njima pisalo na blogovima. Ja nisam takva. Ne sviđa mi se to. Ukoliko se pojavim na nekom događanju, to je zato što ga organizira neki moj prijatelj, a ne da bih bila viđena. Naravno, dotjerat ću se jer znam da će me uslikati. Volim se lijepo odjenuti, a nikada ne znaš na koga ćeš naletjeti. Možda i na čovjeka svog života (smijeh).

Kako održavate ravnotežu između uloge majke i različitih poslova kojima se bavite?

Morate se nečega odreći, a ja sam odlučila odreći se sna. Spavam pet sati svaki dan, ali više i ne znam što radim tako malo. Možda radim i više nego prije rođenja kćeri. Koliko sati rada više, toliko više i želim. Isti je slučaj i kada sam sa kćeri. Sve to puni me dodatnom energijom.

Julia Restoin Roitfeld

Zbog čega ste lansirali vlastitu internet-stranicu?

Nakon što se rodila Romy, htjela sam se vratiti obavljanju posla kreativne direktorice. To sam napravila da bih mogla progovoriti o svom iskustvu sa stajališta majke. Uzima mi puno vremena i zahtijeva puno napora, ali je jako zabavno.

Otkud takvo ime Romy and the Bunnies?

Sve je počelo od kolekcije starih brojeva časopisa Playboy, i riječi "bunny" (zečica) koja je savršena: Romy ima puno igračaka zečića i to me istovremeno podsjeća na djevojke s naslovnica. Želja mi je podsjetiti žene koje su majke da i dalje mogu biti seksepilne, da mogu koketirati i lijepo se odijevati.

Je li teško opstati u modnoj industriji?

Kada sam ostala u drugom stanju, iznenadilo me to što ljudi nisu naviknuti vidjeti ženu normalno odjevenu. Kao da se žena mora pretvoriti u opaticu i prestati biti ženstvena. U ovoj industriji, imati dijete je tabu, kao da možeš pričati samo o poslu, a ne i o mijenjanju pelena. Ja vjerujem da to dvoje ne isključuje jedno drugo.

Dobivate li savjete od svoje majke?

Rekla mi je da će i ona vrijeme posvetiti tome da ja budem ja.

Vaša majka je 'it' majka...

Ne bih rekla da je 'it' majka niti 'it' osoba, ona dvadeset i više godina nosi isti tip garderobe, istu frizuru, i šminka se na isti način (smijeh). Obožava modu, ali nije opterećena trendovima. U tome leži golema razlika. Sviđaju joj se lijepe stvari, ali je nikada nećete vidjeti kako nosi najnoviji model torbe.

Otvara li vam poznato prezime sva vrata ili vas dovodi u borbu s predrasudama?

Otvorilo mi je mnoga vrata, što sam znala iskoristiti. Nije mi problem to priznati, svjesna sam da ne bih bila ovdje da nije moje majke. Ne moram se praviti da mi nije pomogla, jer sam iskoristila mogućnosti koje su mi se otvorile njezinom zaslugom.

Kada ste odlučili kojim ćete putem krenuti kada je u pitanju karijera?

Oduvijek sam to znala. U školi sam dobivala dobre ocjene iz umjetničkih predmeta, tako da sam znala da ću se morati baviti kreativnim poslom. Nisam mogla odrediti hoće li to biti fotografija, arhitektura... Moda se jednostavno pojavila i uzela me pod svoje.

Kada ste u ulozi kreativne direktorice što vas nadahnjuje?

Inspiraciju pronalazim na ulicama New Yorka i u starim filmovima, iz pedesetih i šezdesetih godina, prije svega francuskim. Sviđa mi se način odijevanja, frizure, i kako su hodale glumice poput Romy Schneider (po kojoj je kćer i dobila ime), Brigitte Bardot ili Sophia Loren. U današnjim slavnim osobama ne pronalazim inspiraciju. Ne znam zbog čega, ali tako je.

Tekst: Irene Crespo

Related articles

Buro 24/7 Selection

više