Search

Kako je brend North Face postao jedan od najpoželjnijih

Kako je brend North Face postao jedan od najpoželjnijih

Tekst: BURO.


Obožavamo kapute u boji devine dlake koji ne poznaju smjenu trendova, ali ova sezona pripada podstavljenim pufastim modelima bilo da se radi o jaknama ili kaputima. U ovom slučaju konkretno mislimo na jedan brend. North Face jakne su postale stalni dio modne postave i čini se da ih nose apsolutno svi , od Kendall i Kylie, Belle Hadid pa do tinejdžera na ulici.

Ove jakne, od kojih je najpoznatiji model Nuptse iz 1996. godine (ponovno je predstavljen 2018. kada se u njemu pojavila cijela vojska poznatih na čelu s Kanyeom Westom) danas se prodaju na svim fontovima i to nevjerojatnom brzinom. Asos kaže da je prodaja porasla za 400% u samo godinu dana, dok Depop prijavljuje porast second hand jakni za čak 500%. Na eBayu se traže svakih tri sekunde. Ako ste ikada sumnjali u prodaju komada koji vam preplave Instagram, evo dokaza da je jedno povezano s drugim. Jakna inače košta 275 dolara i time je puno pristupačnija većem broju ljudi od recimo Bottega torbe ili nekih drugih dizajnerskih stvarčica.

Kako je brend North Face postao jedan od najpoželjnijih (фото 1)

@TAMUMCPHERSON

Kako je puf jakna postala it komad? Cijela prošla godina je bila naopaka, a kako nam se čini ni ova nas neće vratiti na staro. Opsjednuti smo svime što je mekano i udobno, a i doslovno smo natjerani u situaciju u kojoj je jedina aktivnost van kuće šetanje po prirodi. Nositi kaput ili jaknu koja izgleda kao jorgan je odlično i popularno na više nivoa. Ipak to nije razlog zašto je North Face odjednom postao brend broj jedan u moru drugih koji rade sličnu stvar.

Kako je brend North Face postao jedan od najpoželjnijih (фото 2)

@BELLAHADID

Ovo je brend s modnim pedigreom koji seže dalje od pandemije iako savršeno koristi svoj gorpcore trenutak da se pokaže u punom svjetlu. Već smo napomenuli kako je celebrity kultura ozbiljan dio njihovog pozicioniranja na tržištu, a u istom duhu su i suradnje s nekim od najjačih modnih brendova na svijetu. Od 2007.godine North Face surađuje s brendom Supreme, nedavno je objavljena suradnja s MM6 linijom koja pripada brendu Margiela (i koju već nose Bella Hadid i Haily Bieber), a o Guccijevoj limitiranoj ediciji da ne govorimo. Ova suradnja doslovno iskače iz paštete od ASAP Rockyja pa sve do modnih urednica kao što su Sarah Harris i Tamu McPherson i naravno svih Instagram djevojaka koje znate i ne znate. Samu kampanju također niste mogli izbjeći, a u njoj se u brendiranom cross overu filma “Moje pjesme, moji snovi” pojavljuju modeli, umjetnici i kreativni direktor Guccija, Alessandro Michele.

Kako je brend North Face postao jedan od najpoželjnijih (фото 3)

NORTH FACE X GUCCI

Ipak koliko god ovaj brend svoju poziciju ultimativnog coola duguje tim suradnjama, činjenica je da ga na leđima nose kupci koji reagiraju na društvene mreže s naglaskom na TikTok. Kada se Kylie Jenner pojavila u smeđoj jakni s potpisom North Face logom 2019. godine, započela je trend na ovoj mreži i od tog trenutka ovu jaknu skoro više ne možete pronaći, a second hand verzija iste košta kao nova. Od tog dana Kylie je proširila svoju kolekciju na nekoliko boja kao što to čine svi koji pomoću paparazzo fotografija podržavaju brend u medijima i na društvenim mrežama. Rijetko tko se zaustavlja na samo jednom modelu. 

Kako je brend North Face postao jedan od najpoželjnijih (фото 4)

@SONIALYSON

Ako North Face groznica tako trese one koji imaju sve, kako da joj se odupre ostatak svijeta? 

Kako je brend North Face postao jedan od najpoželjnijih (фото 5)

KENDALL JENNER

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više