
Kako je brend North Face postao jedan od najpoželjnijih
Obožavamo kapute u boji devine dlake koji ne poznaju smjenu trendova, ali ova sezona pripada podstavljenim pufastim modelima bilo da se radi o jaknama ili kaputima. U ovom slučaju konkretno mislimo na jedan brend. North Face jakne su postale stalni dio modne postave i čini se da ih nose apsolutno svi , od Kendall i Kylie, Belle Hadid pa do tinejdžera na ulici.
Ove jakne, od kojih je najpoznatiji model Nuptse iz 1996. godine (ponovno je predstavljen 2018. kada se u njemu pojavila cijela vojska poznatih na čelu s Kanyeom Westom) danas se prodaju na svim fontovima i to nevjerojatnom brzinom. Asos kaže da je prodaja porasla za 400% u samo godinu dana, dok Depop prijavljuje porast second hand jakni za čak 500%. Na eBayu se traže svakih tri sekunde. Ako ste ikada sumnjali u prodaju komada koji vam preplave Instagram, evo dokaza da je jedno povezano s drugim. Jakna inače košta 275 dolara i time je puno pristupačnija većem broju ljudi od recimo Bottega torbe ili nekih drugih dizajnerskih stvarčica.

Kako je puf jakna postala it komad? Cijela prošla godina je bila naopaka, a kako nam se čini ni ova nas neće vratiti na staro. Opsjednuti smo svime što je mekano i udobno, a i doslovno smo natjerani u situaciju u kojoj je jedina aktivnost van kuće šetanje po prirodi. Nositi kaput ili jaknu koja izgleda kao jorgan je odlično i popularno na više nivoa. Ipak to nije razlog zašto je North Face odjednom postao brend broj jedan u moru drugih koji rade sličnu stvar.

Ovo je brend s modnim pedigreom koji seže dalje od pandemije iako savršeno koristi svoj gorpcore trenutak da se pokaže u punom svjetlu. Već smo napomenuli kako je celebrity kultura ozbiljan dio njihovog pozicioniranja na tržištu, a u istom duhu su i suradnje s nekim od najjačih modnih brendova na svijetu. Od 2007.godine North Face surađuje s brendom Supreme, nedavno je objavljena suradnja s MM6 linijom koja pripada brendu Margiela (i koju već nose Bella Hadid i Haily Bieber), a o Guccijevoj limitiranoj ediciji da ne govorimo. Ova suradnja doslovno iskače iz paštete od ASAP Rockyja pa sve do modnih urednica kao što su Sarah Harris i Tamu McPherson i naravno svih Instagram djevojaka koje znate i ne znate. Samu kampanju također niste mogli izbjeći, a u njoj se u brendiranom cross overu filma “Moje pjesme, moji snovi” pojavljuju modeli, umjetnici i kreativni direktor Guccija, Alessandro Michele.

NORTH FACE X GUCCI
Ipak koliko god ovaj brend svoju poziciju ultimativnog coola duguje tim suradnjama, činjenica je da ga na leđima nose kupci koji reagiraju na društvene mreže s naglaskom na TikTok. Kada se Kylie Jenner pojavila u smeđoj jakni s potpisom North Face logom 2019. godine, započela je trend na ovoj mreži i od tog trenutka ovu jaknu skoro više ne možete pronaći, a second hand verzija iste košta kao nova. Od tog dana Kylie je proširila svoju kolekciju na nekoliko boja kao što to čine svi koji pomoću paparazzo fotografija podržavaju brend u medijima i na društvenim mrežama. Rijetko tko se zaustavlja na samo jednom modelu.

Ako North Face groznica tako trese one koji imaju sve, kako da joj se odupre ostatak svijeta?

KENDALL JENNER
Leave a comment