Traži

Kako je Kelly England postala najmoćnija žena kineske mode

Kako je Kelly England postala najmoćnija žena kineske mode

Od manekenke do moćne poslovne žene

Tekst: N.B.


Fotografija: Kelly England Prehn Instagram

Model, kreativna direktorica, ambasadorica britanske mode, zaštitnica životinja - sve te titule opisuju Kelly England, poslovnu ženu koja se smatra jednom od najutjecajnijih žena kineske mode. No, kako se jedna Britanka našla u Kini, zamijenila titulu manekenke onom kreativne direktorice i postala jednom od najutjecajnijih žena u Kini?

Čak i ako intenzivno pratite svjetsku modnu scenu, vjerojatno je da za samozatajnu Kelly England još niste čuli. Uspješna Britanka je u svijet mode ušla u devedesetima, još kao srednjoškolka kad ju je otkrila agencija Models One tijekom jednom školskog izleta. Počela je raditi u Londonu, a karijera joj je hitro krenula naprijed kad ju je poznati japanski vizažist Shu Uemura prepoznao i angažirao kao svoju muzu. England je tada počela snimati kampanje za Chopard, Lancôme, The Body Shop i Selfridges te je postala poznato lice na kineskom i japanskom tržištu zbog čega je vrlo rano dobila i uvid u njihovu ekonomiju i način na koji funkcionira modna industrija.

Do 2005. mlada je Britanka prepoznala potencijal azijskog tržišta i načine na koje bi britanski brendovi ondje mogli profitirati i polako je počela graditi svoj put prema uspjehu. S obzirom na to da je do tada radila kao model i surađivala uglavnom s kozmetičkim brendovima počela je pisati u beauty odjelu South China Morning Posta, novina koje su tada bile najprofitabilnije u cijelom svijetu. U svom se pisanju fokusirala na popularne brendove poput Bobbi Brown i polako počela uključivati britanske brendove kao što su Elemis, Aromatherapy Associates i Neal's Yard, koji su bili pogodni za brendiranje na azijskom tržištu.

Takav se potez pokazao vrlo uspješnim pa je England shvatila da bi puno više mogla doprinijeti britanskim brendovima iz vlastite tvrtke. Zato je 2007. otvorila izdavačku kuću koja je britanskim brendovima pomagala da se probiju na tržišta u Kini i Hong Kongu. S obzirom na veliko znanje o azijskom tržištu koje je do tada stekla, tvrtka koju je England pokrenula instantno je postala uspješna. Već su u prvim mjesecima surađivali s tvrtkama kao što su Sony Pictures, City of Dreams, Hypoxi, Hyatt, Talika, Benefit, Bliss i Power Plate. I tako je Kelly England u kratkom roku postala vrlo utjecajna poslovna žena u Kini te je to iskoristila da dovede još europskih brendova na kinesko tržište kroz razne suradnje i otvaranje trgovina, a među njima su se našli Paul Smith, Stella McCartney, Dolce&Gabbana, Versace i drugi.

Međutim, moda nije jedino područje u kojem se England okušala - i uspjela. Udala se za Nikolasa Prehna, pripadnika treće generacije slavne španjolske vinske obitelji, i to je bio sjajan povod da se u Kini počne baviti i vinima. Tako je postala kreativna direktorica za China Wine and Spirits Awards, najveće i najprestižnije vinsko natjecanje u Hong Kongu i Kini koje je odgovorno za prodaju oko 90 milijuna boca vina godišnje. Kroz taj je angažman na kinesko tržište dovela brendove kao što su Haig Club, LVMH, Wolf Blass, Pernod Ricard, Camus, Robert Mondavi, Treasury Wine Estates, Wedgwood i Diageo.

Nikolas Prehn i Kelly England

S obzirom na njezinu raznoliku karijeru, ali i činjenicu da je uz sve to ambasadorica brojnih zdravstvenih udruga i udruga za zaštitu životinja, ChinaInfluence.org ju je proglasio jednom od najutjecajnijih žena u Kini danas. England je uzor brojnim poslovnim ženama danas, a posebno modelima koji modnu pistu odlučuju zamijeniti za ozbiljne poslovne pothvate kao što to primjerice danas čini Karlie Kloss.

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više