Search

Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice?

Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice?

Tekst: BURO.


Loewe je svugdje. Ali ne samo zato što se Instagram pretvorio u katalog njihovih torbica – iako je ta tvrdnja istinita. Poznati španjolski heritage brend koji je nekad bio simbol dobrostojećih gospođa (i plemstva) pod vodstvom J. W Andersona se polako pozicionirao tako da upravo od njih očekujemo najgenijalnije prezentacije i koncepte koji spajaju modu i umjetnost i to na način koji nije isključivo komercijalan. Od njih očekujemo i odjeću koja je antipod brzoj modi i trendu radi trenda, jednom riječju, očekujemo emociju (koja u modi postaje sve rjeđa). Iskreno, oprostili smo im i po svemu sudeći slučajno nastali skandal s prugastim kompletom - svatko ima pravo na grešku, ma koliko nepromišljena bila, pogotovo kada toliko drugih stvari radi ovako dobro. Kako je Loewe postao ovoliko i zasluženo omiljen, nitko nije točno shvatio s obzirom na to da se sve dogodilo bez pompe. Nije bilo udaranja u gong i pompoznih objava neke "nove ere" već se cijeli proces odvio organski u periodu od nekoliko godina. Evo i kako.

Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 1)

J. W. ANDERSON

kreativni direktor

Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 2)

Čovjek s kojim je počela nova era. Na mjesto kreativnog direktora kuće Loewe došao je 2013. godine kada je LVMH kupio udio u njegovom brendu, a svoju prvu kolekciju prikazao je 2014. Njegovo postepeno repozicioniranje nije podrazumijevalo nikakve prečice već iskonsko razumijevanje estetike i heritage vrijednosti brenda Loewe u kom je spojio dragocjenost besprijekorne ručne izrade i umjetničkog pristupa kreativnom poslu. Uvijek otvoren za suradnju i interdisciplinaran pristup, Jonathan igra u svom ritmu i slijedi svoju intuiciju - što se višestruko isplatilo u svakom smislu.

M/M (PARIS)

umetnički direktori

Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 3)

Michael Amzalag i Mathias Augustyniak su prve osobe koje je Anderson doveo u tim. Ovaj dvojac, poznatiji kao M/M (Paris) su na poziciji umjetničkih direktora i prva stvar na kojoj su radili je novi logo koji je lansiran 2014. godine. Od tada, svake sezone osmišljavaju kako kampanje tako i nevjerojatne editorijale, a posljednji dragulj je svakako Show-in-a-Box koncept kojim je predstavljena muška kolekcija za proljeće/ljeto 2021.

Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 4)
Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 5)
Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 6)

KAMPANJA ZA PROLJEĆE/LJETO 2018.

Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 7)
Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 8)
Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 9)

Kampanja koju je potpisao legendarni Steven Meisel i u kojoj Vittoria Ceretti drži u ustima različito voće bila je prekretnica koja je obilježila skretanje Loewe estetike u art pravcu i udaljavanje od klasično komercijalnih vizuala. Iako je poslije uslijedilo još mnogo g.e.n.i.j.a.l.n.i.h, ova drži posebno mjesto u našim srcima.

Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 10)

IT TORBE

Jak brend više ne postoji bez it torbe, a Anderson je za Loewe koji se tradicionalno bavi izradom vrhunske kožne galanterije uspio ubosti više od jednog modela. Svaki model je prepoznatljiv po dizajnu a ne po logotipu što odlično sumira sve vrijednosti koje Anderson želi postići s brendom

Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 11)
PUZZLE

Najpopularniji su modeli Puzzle, Gate i Palm Leaf ceker koji dolaze u različitim veličinama.

Odmah za njima su i Balloon i Hammock

Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 12)
GATE
Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 13)
Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 14)

Svake sezone, ova torbe se izrađuju u različitim materijalima i bojama, kao i posebnim ograničenim serijama poput one za liniju Paula's Ibiza.

Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 15)
PALM LEAF

HIPER-KUL ZAŠTITNA LICA

Poznati s kojima brend surađuje su pažljivo birani. Tu su Villanelle - ok, znamo da se radi o fiktivnom liku, ali neki Loewe komadi su se doista pojavili u seriji "Kako ubiti Eve" i oduševili nas skoro kao i sam zaplet - a glumica Jodi Comer je i zvijezda aktualne kampanje s britanskim glumcem Charliejem Heatonom. Megan Rapinoe inspirativna zvijezda ženskog nogometa koja okreće naglavačke stereotipe o spolu i rasi, zatim A$AP Rocky u svom ljubičastom odijelu i Josh O'Connor. Dodajte u miks i manekenke kao što su Kaia i Vittoria i imate dobitnu kombinaciju. 

Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 16)
JODI COMER
Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 17)
MEGAN RAPINOE
Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 18)
A$AP ROCKY
Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 19)
CHARLIE HEATON
Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 20)
JOSH O'CONNOR

CRAFT PRIZE

Brend Loewe posebno je ponosan na to što promoviraju autentične ideje i jednako autentične zanatske tehnike ručne izrade. Jedan od načina valorizacije ovih vrijednosti ostvaren je i kroz projekt Craft Prize koji podrazumijeva promociju i nagrađivanje primijenjenih umjetnika. Pobjednik je jedan, ali svi odabrani finalisti sudjeluju u završnoj izložbi pod pokroviteljstvom Fondacije Loewe. Ove godine manifestacija je nažalost pomjerena za sljedeću iz svima poznatih razloga.

PAULA'S IBIZA

Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 21)

 

Jonathan Anderson je kao dijete posjećivao otok Ibiza, a sada je odlučio produžiti svoje maštanje na ovu temu u obliku suradnje legendarnim butikom (ili bolje reći konceptom) Paula's Ibiza. Ovo je postala jedna od najiščekivanijih Loewe kolekcija svake godine, a ove možete uživati i u posebnoj knjizi na istu temu.

 

Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 22)
Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 23)
Kako je Loewe postao jedan od najuzbudljivijih brendova današnjice? (фото 24)

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više