Traži

Kako Lidl planira prodrmati tržište brze mode?

Kako Lidl planira prodrmati tržište brze mode?

Nova suradnja

Tekst: A.P.


Fotografija: getty/lidl

Kolekcija Heidi Klum je predstavljena prije koji dan u New Yorku

Danas je teško ignorirati segment mode pa čak i ako je vaša glavna djelatnost vezana uz one stvari primarnije ljudskim potrebama. Drugi ključ jest ponuditi kupcu nešto što će ga zadovoljiti iz više kuteva. Dizajn je ključan jer u današnje vrijeme kupci su dobro informirani o trendovima, znaju što nose, što biraju te gdje će i kome ostaviti svoj novac. Onda dolazimo do problematike cijene proizvoda. Već smo u nekoliko navrata napisali da žene vole da komad izgleda skupo, čak i ako je cjenovno prihvatljiv. High street brendovi poput Zare i H&M-a nametnuli su na tržištu taj opasan spoj estetike i prihvatljivosti koji je teško dostići i održavati ako ste malen brend. Brzina proizvodnje, dizajnerski timovi koji trebaju biti uz bok onima iz pret-a-porter kuća, promocija kroz sve moguće kanale kojih danas ima i previše - sve to čini brzu modu velesilom modernog doba u kojem opstaju najjači.

Trgovački lanci nisu strana pojava u svijetu mode Jedan američki Target predstavlja svoje kolekcije u suradnji s najjačim dizajnerima i celebrity imenima. Tako smo dobili pristupačnu modu s potpisom Victorije Beckham, Prabala Gurunga, Petera Pilotta, Altuzarre... lista poznatih imena se nastavlja. Recept je jednostavan. Trgovački lanci nemaju svoje dizajnerske timove te je logičan slijed događaja da se angažira poznato lice ili poznati dizajner koji će isporučiti kolekciju u skladu s financijskom moći kupaca. Tu dolazimo do gore spomenutog "skup izgled" - prihvatljiva cijena zahtjeva.

Heidi Klum u vlastitoj kreaciji iz kolekcije Esmera

U ovu se igru uključio i trgovački lanac Lidl koji uživa veliku popularnost na našem tržištu. Njihov brend odjeće Esmara u ovoj sezoni dolazi pod kreativnom palicom Heidi Klum, njemačkog top modela koja uživa veliku popularnost u Americi, prvenstveno zbog televizijskih nastupa s naglaskom na reality format "Project Runway" koji joj je donio i nominaciju za Emmy. Klum nije samo jedna lijepa plavuša u biznisu. Klum je poslovna žena koja je uspjela unovčiti svoju pojavnost i popularnost tako da je interese proširila dalje od smješkanja na naslovnicama. Nadalje, Klum nije mlada trendi djevojka kao Gigi Hadid. Ona je žena od 43 godine koja zna što žene njenih godina žele te je kao takva bila idealan odabir za ciljanu skupinu kupaca koje Lidl targetira (svaki model iz kolekcije je proizveden u veličinama od 34 do 44). Ovaj poslovni pothvat kao rezultat je dobio specijalnu kolekciju Esmara by Heidi Klum u kojoj su pokrivene sve modne potrebe žena od jutra do večeri. Klum je sa svojim dizajnerskim timom posegnula u aktualne trendove pritom razmišljajući o ženi kao majci, poslovnoj osobi, sportskoj entuzijastici, trendseterici...

"Nadam se da će se kolekcija koju sam kreirala za Lidl svidjeti kupcima. Bilo mi je zabavno raditi na njoj. Lidl, kao i ja, ima visoke standarde kad je riječ o kvalitetnim proizvodima po povoljnim cijenama. Moda treba biti zabavna i svatko bi trebao imati mogućnost priuštiti si to veselje!" kazala je Heidi Klum na predstavljanju suradnje.

Veličina ovog projekta je impresivna. Kolekcija će, naime, biti dostupna na 28 različitih tržišta diljem svijeta u više od 10 tisuća Lidlovih trgovina. Ista će se promovirati putem Lidl Fashion Weeka, koncepta koji je osmišljen kao prodajna platforma za sve kupce koji će tako postati dijelom njihove modne priče. Cijene će naravno biti prilagođene ciljanoj skupini što garantira dobar odaziv kupaca. Kolekcija stiže u trgovine 18. rujna, a iz Lidla poručuju da će estetikom vjerno pratiti zadani hashtag #LETSWOW

 

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

više