Search

Kako zapaliti Instagram u tri dana? Givenchy koristi provjeren recept

Kako zapaliti Instagram u tri dana? Givenchy koristi provjeren recept

Tekst: Ana Pavić


Givenchy je u posljednjih nekoliko dana izvršio udar na Instagramu s nizom fotografija nove kolekcije koju su odreda predstavljali influenceri iz svijeta mode, glazbe, pop kulture. Recept je jasan i već isproban – angažirajte sve Kardashiane, dodajte im nešto cool ljudi sa street credom (Skepta, Travis Scott), zaronite u nekoliko komercijalnijih neočekivanih imena i sve začinite s nekoliko hollywoodskih zvijezda (Liv Tyler, Julianne Moore). Ovu komunikaciju smo već vidjeli i kod bivšeg dizajnera kuće Givenchy, Riccarda Tiscija koji je još prije nekoliko godina shvatio važnost @ i hashtagova uz najpoznatije ljude svijeta koje je okupio u svoj klan. I novi Givenchy se vodi geslom #givenchyfamily što nam daje do znanja da se stvara moćan pr-ovski ring koji neće ovisiti o tri teksta u Vogueu, jer realno tko danas ovisi o recenziji Voguea ili bilo kojeg drugog magazina. Ovisit će o moći ambasadora i snazi online prisutnosti.

Kako zapaliti Instagram u tri dana? Givenchy koristi provjeren recept (фото 1)

 

Iskreno ću vam kazati da ne razumijem smjer Williamsove ženske kolekcije koja mi izgleda kao neki hibrid couturea i powerdressinga, a koji na trenutke djeluje zbrčkano. Kao da se nije mogao odlučiti hoće li implementirati neke stare elemente brenda ili će sve preokrenuti i napraviti nešto novo, pa je sve zapelo negdje u limbu starog i novog. Iako je sam izjavio da je kolekcija spoj prošlosti, sadašnjosti i budućnosti, opći dojam je konfuzan. S druge strane itekako razumijem estetiku muške kolekcije koja ima odličnih komada, pogotovo kada govorimo o strogo krojenim sakoima i kaputima. Ubacio je i neke elemente streetweara (dekonstruirane oversized jakne), ali s mjerom.

 

Kako zapaliti Instagram u tri dana? Givenchy koristi provjeren recept (фото 2)

 

Jasno je da ispred Matthewa Williamsa nije lagan zadatak. Givenchy je teška kuća koja već neko vrijeme nema jasnu definiciju. Zadnji koji je uspio nametnuti svoj karakter jest Riccardo Tisci. Sve pohvale idu Clare Waight Keller koja je stvarno dala sve od sebe na mjestu kreativne direktorice, ali nije uspjela stvoriti hype koji je danas očito potreban svakoj kući koja želi zadržati kupce. Dizajner danas treba biti zvijezda influencer ako misli izvesti brend iz mraka, i to je nešto na što računaju u slučaju Williamsa. Njegovo imenovanje na mjesto kreativnog direktora je potez u stilu imenovanja Abloha za LV. Štoviše Abloh i Williams su surađivali u art kolektivu Been Trill, a Williams je imao tu čast da stilizira Kanyea Westa za veliki nastup na Grammyjima. Njegov samostalni brend 1017 Alyx 9Sm je privukao pažnju čelnika konglomerata LVMH te je 2016. osvojio njihovu prestižnu nagradu za mlade dizajnere. Sve to ga je dovelo do ove prestižne pozicije koju ima danas, a koja ga je katapultirala u prvu ligu dizajna. Jer možete imati samostalan brend koji je uspješan na Instagramu ili se slavi kao „next big thing“, ali dok vas pod svoje ne uzme neka francuska ili talijanska kuća s pedigreom, niste primljeni „na čaj“ kod Bernarda Arnaulta ili Henrija Pinaulta.

 

Kako zapaliti Instagram u tri dana? Givenchy koristi provjeren recept (фото 3)

 

Ono što će sigurno polučiti uspjeh i na što Givenchy može računati jesu modni dodaci, prvenstveno ženske torbe koje vrište „luksuz“ i koje su najlakša stvar za progurati ženama. Skoro sve veće kuće žive od modnih dodataka, ne od odjeće, tako da nas sigurno očekuje Instagram histerija s novim Givenchy modelima torbi koje će iznositi sve influencerice od New Yorka do Tokija.

 

Kako zapaliti Instagram u tri dana? Givenchy koristi provjeren recept (фото 4)

 

Bit će zanimljivo za vidjeti kako će se razvijati ova priča i hoće li Williams uspjeti nametnuti neko svoje viđenje brenda bez utega prošlosti. Danas nije vrijeme za nostalgiju i jasno je da ne možemo više očekivati iste siluete i smjer koji su kuće imale nekoć. Iako su Francuzi jako osjetljivi na svoje modno naslijeđe, mišljenja sam da Givenchy tu može proći ispod radara. Slimanea i Celine su razapeli, a vjerojatno bi isto napravili da se netko usudi na radikalne promjene u kući Chanel. Međutim Givenchy, iako povijesno važna kuća, više nema takav utjecaj na kupce ni na javnost. Taj status quo je dobra polazišna točka za estetski preporod. Ponavljam, nisam impresionirana prvom kolekcijom Matthewa Williamsa što ne znači da sam u pravu kada govorimo o potencijalnom uspjehu iste kod kupaca. Evo Instagram trenutno gori od Givenchyja. A to je danas očito dobar pokazatelj da ste stvorili potres na tržištu.

 

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više