Search

Kim Kardashian će zaraditi na vašim ljetnim radostima

Kim Kardashian će zaraditi na vašim ljetnim radostima

Žena zna

Tekst: Ana Pavić


Ako ste kojim slučajem pomislili da će Kim Kardashian zaobići unosan posao reklamne odjeće i dodataka, prevarili ste se. Najpoznatija starleta na svijetu je povukla odličan poslovni potez i predstavila svoju kolekciju "mercha" uoči najvećeg glazbenog festivala Coachella

Prije mjesec dana objavljen je novi podatak o zaradi i stanju računa najpoznatije svjetske starlete Kim Kardashian. Prošle godine magazin Forbes je uvrstio ovu voluminoznu crnku na listu najbogatijih poznatih osoba na kojoj je zauzela 42. mjesto. Ove godine njeno bogatstvo je procijenjeno na oko 67 milijuna dolara, što je čini jednim od najunosnijih brendova koji danas postoje na tržištu. Jer Kim Kardashian odavno nije osoba, ona je brend. Brend koji diše i o kojem posjedujemo više informacija nego o bilo kojoj drugoj osobi na ovoj planeti. Svi znamo što Kim Kardashian nosi, gdje izlazi, svađa li se sa suprugom, kako održava liniju, kojom pastom pere zube, koji brend donjeg rublja preferira, a znamo i kako izgleda bez odjeće u situaciji za koju nitko od nas ne bi želio da postane javna.

Kim Kardashian će zaraditi na vašim ljetnim radostima (фото 1)

Vjerovali ili ne na brojnim forumima se i dalje raspravlja o njenoj naslovnici za Vogue magazine. Modni frikovi još uvijek diskutiraju je li Anna Wintour trebala ili nije trebala dati taj tobože sveti "cover" starleti iz Calabasasa i njenom pomalo nervoznom suprugu. Naslovnica koja je prošla takoreći ispod radara, a u stvari je puno značajnija za Kardashian ona je za magazin Forbes. Biti na naslovnici Forbesa velika je stvar. Ako naslovnica Voguea znači da ste neprikosnovena modna ikona, onda naslovnica Forbesa znači da imate nešto soli u glavi i da ste je uspjeli monetizirati.

Najveći dio bogatstva Kim Kardashian otpada na njenu igricu i aplikaciju koja je samo u 2016. godini uprihodila nevjerojatnih 70 milijuna dolara. Emojiji su također izazvali pravi boom u svijetu i donijeli joj još nekoliko desetaka milijuna na račun. Ovaj potez je privukao brojne stručnjake iz svijeta tehnologije koji su utiho komentirali kako je Kardashian bez sumnje prvakinja unovčavanja tehnoloških inovacija u celebrity svijetu.

Kućni budžet će ove sezone obogatiti linijom festivalskog "mercha"Iako Kim nije Beyoncé te na svoje artikle ne može stavljati tekstove pjesama ili najave turneja, iskoristila je svoje poznate fraze izrečene u realityju te ih aplicirala na kolekciju koja pametno dolazi pred samu Coachellu, a sadrži sve što je potrebno za "preživljavanje" festivala. Coachella je kao što znate najveći glazbeni festival na svijetu koji je savršena platforma za promociju novih modnih kolekcija, glazbe, gadgeta, svega što se može prodati millennilasima koji trčkaraju po travi u svojim crop topovima sa cvijećem u kosi.

S druge strane, sama reklamna odjeća ili merch je postao sveti gral zarade unatrag godinu dana. Danas živimo u svijetu u kojem Bieber, Rihanna, Beyoncé i ekipa prodaju više majica nego singlova, što samo dodatno nabrijava njihov menadžment te nove kolekcije izbacuju kao da su Zara, stalno smišljajući načine da kupcima uvale istu majicu s kapuljačom, samo s drugom porukom.

Kim Kardashian će zaraditi na vašim ljetnim radostima (фото 2)

Možda će vam zvučati smiješno, isto kao što je mnogima bila smiješna Kim K. igrica kada se prvi put pojavila, ali Kardashian će ovo ljeto zaraditi basnoslovnu cifru na najjednostavniji mogući način. Sve što joj je bilo potrebno jest doza autoironije (što ima) i stvar koju svi koriste. Govorimo o predimenzioniranom luftiću koji dolazi u obliku emojija njene stražnjice. Prošlo ljeto nismo mogli živjeti od gigantskih labudova i jednoroga koji su plivali u svakom bazenu u svakom kutku svijeta. Trend se pojavio naglo i zahvatio Instagram, a potom i cijeli svijet. Kim je "doplutala" i dokazala da je ta proslavljena stražnjica nepresušan izvor financija, koji još jedino nije poprimio oblik cepelina, što ne znači da neće uskoro ako cepelini postanu "in". Njen festivalski merch toliko je razrađen da je svojim obožavateljima ponudila i brendirane rizle koje će im trebati za vrijeme festivala. Tu su pljoskice za alkohol, kape s natpisima poput "I'm on the list", upaljači s njenim plačućim likom, marame, kao i novi set Kimojija gdje je glavna junakinja stilski opremljena za festival. Kim naravno ne konzumira alkohol i ne puši cigarete ni jointe te je svoje ime i lik u ovom slučaju dala za neki viši financijski cilj.

Danas svi svjetski mediji dijele fotografiju tog notornog luftića, a velik dio javnosti se u komentarima ismijava ovoj ideji. Prije nego se nasmijemo, uzmimo u obzir da se zarada Coachella festivala broji u stotinama milijuna dolara bez uračunate potrošnje posjetitelja na samom događanju, koje obiluje prodajnim mjestima svih vrsta. Uz dobar marketing i promociju kolekcije na društvenim mrežama, gdje ona i njene sestre imaju preko 300 milijuna followera, sumnjate li i dalje da će vam Instagram ovo ljeto eksplodirati od fotografija predimenzioniranog Kim K. luftića? Je li vam smiješno?

 

Related articles

Buro 24/7 Selection

više