Traži

Nikolina Lacković otkriva nakit koji obožava Karl Lagerfeld

Nikolina Lacković otkriva nakit koji obožava Karl Lagerfeld

Intervju s dizajnerom nakita Shamballa za časopis Storybook

Tekst: BURO.


Nikolina Lacković otkriva nakit koji obožava Karl Lagerfeld (фото 1)

Spoj istočnjačke kulture s modernim dizajnom nešto je čime se odlikuje nakit Shamballa, braće Madsa i Mikkela Kornerupa, za kojim su poludjeli članovi kraljevskih obitelji, brojni glazbenici, glumci i političari. Svojom inovacijom i kreativnošću željeli su nakitu udahnuti nov život i dati mu posve novo značenje kojim prestaje biti samo modni detalj, već dobiva i duboku duhovnu komponentu. Samo za StoryBook otvorili su vrata svoje novootvorene prodavaonice u najelitnijoj ulici u srcu Kopenhagena, gdje nas vodi Nikolina Lacković.

Nikolina Lacković otkriva nakit koji obožava Karl Lagerfeld (фото 2)

Dašak istočnjačke kulture - budizma, joge i meditacije u srcu Kopenhagena. Tako bih mogla započeti i dočarati svoj ulazak u prekrasnu novootvorenu prodavaonicu u najelitnijoj ulici u središtu Kopenhagena. Shamballa - mitsko kraljevstvo u kojem vladaju braća! Mads i Mikkel Kornerup tradicijom i modernim pristupom istočnjačkoj kulturi godinama osvajaju svoje klijente. Nakit napravljen od rijetkog dragog kamenja, čije svjetske zalihe stanu u jednu žlicu, te sirovih crnih i bijelih dijamanata, rubina, safira, smaragda i žada na kraju doseže cijenu i do milijun eura i više.

Nikolina Lacković otkriva nakit koji obožava Karl Lagerfeld (фото 3)

S druge strane, taj isti nakit ima svoju tradiciju i još veću emotivnu vrijednost za one koji ga kupuju, jer kroz shvaćanje Shamballe, smatra se da svaki čovjek može pronaći svoj unutarnji mir. Njihova ideja je bila potaknuti ljude da pronađu svoju unutarnju shamballu - "mitsko kraljevstvo mira i spokoja". Iako o tome ne vole govoriti jer poštuju njihovu privatnost, naveli su kako se na popisu njihovih klijenata nalaze brojna poznata imena iz svijeta glazbe, filma, mode, umjetnosti, politike, kao i ljudi iz kraljevskih obitelji. Nakit, koji je ujedno i jak brend zastupljen u 25 zemalja svijeta, pojavljuje se u vodećim modnim magazinima kao što su Vogue, Elle i Harper’s Bazaar, a prodaje se u najpoznatjim robnim kućama svijeta kao što su Harrods, Barneys, Colette, Montaigne Market... Iako se od početka drže podalje od pozornosti javnosti, braća Kornerup pristali su na razgovor za StoryBook i otvorili nakratko vrata svoga svijeta. Razgovarajući s njima, pokušala sam shvatiti ne samo materijalno, nego i duhovno značenje Shamballa nakita, kojem su svojom inovacijom i kreativnošću htjeli dati novu dimenziju. I u tome su definitivno uspjeli. 

Book: Otkud vam ideja za izradu ovak­vog nakita?

Oduvijek sam bio izuzetno inspiriran duhovnim simbolima, posebno načinom na koji su perlice stoljećima utjecale na ljude različitih kultura u potrazi za duhovnim mirom. Za prvu Shamballa narukvicu koju sam napravio inspirirala su me zrnca s krunice. S druge strane, htio sam ponuditi kvalitetan nakit, pogotovo za muškarce, koji se može nositi svakodnevno. 

Book: Jeste li zaštitili svoj način nizanja narukvica?

Macrame, drevna vještina vezivanja čvorova u određene uzorke, u našem slučaju zlatnim perlicama i dijamantnim pločicama, prepoznatljiva je tehnika kojom se koristimo pri izradi našeg nakita. Nažalost, ne smijemo otkriti previše jer bismo tako olakšali onima koji nas pokušavaju kopirati.

Nikolina Lacković otkriva nakit koji obožava Karl Lagerfeld (фото 4)

Book: Kako se borite protiv kopija? Jako ih je puno kad je Shamballa u pitanju. Laska li vam to na neki način?

Shamballa narukvica danas je jedan od najčesće kopiranih komada nakita. To je s jedne strane kompliment, dok me u isto vrijeme tjera da se usredotočim na vrhunsku izradu, inovativni dizajn i potragu za rijetkim dragim kamenjem. Time želimo ponuditi samo najbolje našim klijentima. Poslovno, kopije nisu prijetnja jer ne spadaju u kategoriju finog nakita, a mogu s ponosom reći da se nijedna izradom i dizaj­nom ne može mjeriti s onim što mi nudimo. S marketinškog aspekta, Shamballa je naš zaštitni znak i kada je potrebno, poduzimamo pravne mjere protiv kompanija koje ga ilegalno koriste. Osobno ne smatram to pravnim problemom, već kreativnim. Snažno podupirem originalnost i kreativnost, stoga vrlo malo poštujem one koji kopiraju.

Book: S kojim ste slavnim osobama radili?  

Prvo bih istaknuo glazbenog genija Jay-Z-ja. Originalna Shamballa narukvica je dizajnirana za njega 2001. godine. Htio je nešto drukčije i njemu značajno. Inspiriran zrncima-perlicama, dizajnirao sam mu narukvicu sa zlatnim perlicama na kojima su bili ugravirani njegovi inicijali, horoskopski znak i logo njegove kompanije. Zahvaljujući njemu, Shamballa je doseg­nula neviđenu popularnost. Danas naše narukvice nose članovi kraljevskih obitelji, glumci, sportaši, kao i nepoznati ljudi iz cijeloga svijeta. Veliki dizajneri kao što su Karl Lagerfeld, Diane von Fürstenberg, Valentino i Maria Grazia također nose naš nakit. 

Cijeli intervju možete pročitati u novom broju StoryBooka...

Nikolina Lacković otkriva nakit koji obožava Karl Lagerfeld (фото 5)

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar

više