Search

O čemu se sve raspravljalo na pariškom Vogue Festivalu?

O čemu se sve raspravljalo na pariškom Vogue Festivalu?

Dva dana, 31 govornik i niz tema o problemima modne industrije


Image: Vogue Paris Instagram

Proteklog je vikenda održan Vogue festival u Parizu na kojem su modni urednici, dizajneri i čitav niz utjecajnih ljudi iz industrije raspravljali o problemima svijeta mode

U pariškom hotelu Potocki okupila su se neka od najvećih imena modne industrije kako bi raspravljali o ekonomskim, strateškim i kreativnim izazovima koji danas pogađaju svijet mode. Festival je otvorio CEO brenda UNIQLO, Tadashi Yanai, koji je govorio o svom brendu koji kombinira japansko nasljeđe i zapadni stil, čime ljudima diljem svijeta pruža visokokvalitetnu odjeću po prihvatljivim cijenama. "UNIQLO radi odjeću koja je svakodnevna i time ruši konvencionalno mišljenje da ona mora biti povezana s društvenim statusom, mi demokratiziramo odjeću i time činimo pozitivnu promjenu u svijetu," rekao je Yanai u Parizu. UNIQLO, osnovan 1984., je danas treći najveći maloprodajni lanac trgovina s odjećom u svijetu s prihodima od 18 milijardi dolara godišnje.

Nakon Yanaija, predavanje je u Parizu održala i Susan Saideman. Potpredsjednica Amazon Fashiona za Europu. Govorila je Amazonovom velikom koraku i otvaranju prema modnoj industriji. Oni su 2012. godine odlučili proširiti svoju ponudu i na onu modnu, i sada, kako kaže Saideman, imaju "dovoljno mode u ponudi da popuni 500 nogometnih stadiona, 30 shopping centara i 3 tisuće trgovina." Taj je primjer poslužio kao savršena podloga za daljnju raspravu o budućnosti e-commercea.

O toj su temi raspravljali Jacques-Antoine Granjon (Vente-privee.com), Franck Zayan (Style.com), José Neves (Farfetch) i Sébastien Fabre (Vestiaire Collective) koji su zaključili kako vrijeme online shoppinga tek dolazi i da će se platforme trebati poslužiti inovativnijim trikovima kako bi privukle više kupaca i pružile bolje iskustvo kupovanja. "Nikad nije prekasno za pokrenuti e-commerce platformu, ali je važno stvoriti novo iskustvo online shoppinga. Dobra ideja prezentirana na pravi način je ključ uspjeha. I uredništvo - ono je nevjerojatno važno na e-commerce platformi, važno je istaknuti vrijednosti, gledišta i stavove koje njeguje određena modna stranica," istaknuo je José Neves iz Farfetcha. Danas je to vidljivo u činjenici da platforme poput Farfetcha, Matchesfashiona i Net-A-Portera, osim ponude, na stranicama objavljuju i intervjue s dizajnerima, editorijale i niz drugog sadržaja zbog kojeg sliče na modne portale i upravo je to budućnost o kojoj Neves govori.

Osim toga, raspravljalo se o budućnosti modnih revija o čemu smo već pisali na Büro 24/7. CEO-ovi kuća Saint Laurent i Chloé, Francesca Bellettini i Geoffroy de La Bourdonnaye, još uvijek vjeruju u veliku moć spektakularnih revija koje se pripremaju mjesecima. Zapravo, modne su revije još uvijek toliko značajne da je idući dan Festivala održan čitav panel na kojem se raspravljalo o modi kao spektaklu, u kojem je danas važno obratiti pažnju na čitavu produkciju, posebno glazbeni identitet, ali i društvene mreže.

Uz to, na panelu su govorili i Jonathan W. Anderson o odnosu prema vremenu i činjenici da za Loewe i vlastiti brend godišnje mora proizvesti čak 12 kolekcija, Isabel Marant i Olivier Rousteing su govorili o tome što znači biti dizajner u svijetu mode danas, a urednica pariškog Voguea Emanuelle Alt i modni fotograf Mario Testino govorili su o izazovima koje za modnu industriju predstavlja digitalno doba.

Related articles

Buro 24/7 Selection

više