Search

Od brata i sestre do poslovnih partnera - upoznajte hrvatski brend odjeće younghearts!

Od brata i sestre do poslovnih partnera - upoznajte hrvatski brend odjeće younghearts!

Obiteljski modni pothvat

Tekst: Dina Dončević


Image: Senja Vild,
younghearts

Obiteljske veze su neraskidive, a dokaz da se mogu pretvoriti i u odličnu poslovnu suradnju su Amila i Ali Mirza Mulabegović. Brat i sestra su, naime, oduvijek bili okruženi modom pa je samo bilo pitanje trenutka kada će se baciti u dizajnerske vode. Prije pet godina osnovan je zagrebački brend younghearts, koji njegovi vlasnici smještaju u kategoriju everyweara - kreiraju komade uz pomoć kojih možete izgledati stylish i cool u baš svim prilikama, a pri tom ne stavljati udobnost u drugi plan. Nakon uspješne mini kolekcije šalova i kapa prošle godine, asortiman hrvatskog brenda ove jeseni širi se na pletene pulovere i suknje te se priprema ozbiljan "napad" na hrvatsko modno tržište, a povodom toga razgovarali smo s Amilom i Mirzom.

Kako ste uopće došli na ideju da se zajedno bacite u biznis, odnosno da osnujete brend odjeće?

Mirza: Odrasli smo u modnom biznisu u Zagrebu. Naime, naša obitelj bavi se modom i trgovinom više od dvadeset godina, ali sa stranim modnim brendovima. Kad smo mi počinjali raditi htjeli smo iskoračiti u nešto novo.

Od brata i sestre do poslovnih partnera - upoznajte hrvatski brend odjeće younghearts! (фото 1)

Brend je krenuo od sweatshirtova i hoodieja da bi se naposljetku "prebacili" na haljine, mantile, jakne i počeli kreirati za žensku publiku. Kada i kako se dogodio taj pomak?

M: Sweatshirtovi i hoodiji su bili više younghearts merchandise, jer sam se tada prvenstveno bavio organizacijom događanja i bookingom DJ-a.

Amila: Malo prije toga uključila sam se u obiteljski posao i prepoznala pravi trenutak da od običnog merchandisea napravimo jedan ozbiljniji i konkretniji projekt. Kako je Mirza izgradio vizualni temelj branda imali smo prvi korak prema stvaranju youngheartsa koji postoji u današnjem obliku.

Od brata i sestre do poslovnih partnera - upoznajte hrvatski brend odjeće younghearts! (фото 2)

A & M: Hrvatska je kroz povijest imala jaku tekstilnu industriju koja je u posljednjih dvadesetak godina gotovo nestala. Iza toga ostali su ljudi obučeni za izradu kvalitetnog proizvoda, znanje, vještine i uvjeti. Pojavom velikih brendova masovne proizvodnje ugasili su se manji proizvođači koji tržišno nisu i mogli konkurirati. Međutim to je otvorilo put malim brendovima i proizvodnji u manjim serijama. Trenutno se događa renesansa domaćeg dizajna i proizvodnje - malim, ali sigurnim koracima. Ljudi su se zasitili mass mode i najbolje nam to dokazuju turisti, kojih je u Zagrebu sve više, koji u pravilu žele kupiti hrvatski proizvod, a ne ono isto što mogu pronaći i u svojoj zemlji.

Neki su streetwear, neki ready-to-wear, a vaš je brend everywear. Što to znači?

A & M: Ideja iza koncepta everywear je da svaki artikl možete nositi u svakoj prigodi. Ista younghearts haljina koju ujutro odjenete na posao, popodne možete u njoj na kavu s prijateljicom, a navečer u disko.

Prošle godine predstavili ste i prvu kolekciju pletiva, ali su u njoj bile kape i šalovi. Ove godine spremni ste bili za veći zalogaj. Što sve možemo pronaći u novoj pletenoj kolekciji?

A & M: U novoj pletenoj kolekciji napravili smo total look younghearts pletenine koji se sastoji od džempera, suknji, haljina, kapa i šalova koji se mogu odlično kombinirati međusobno, ali i s bilo kojim odjevnim predmetom koji već imate u ormaru.

Od brata i sestre do poslovnih partnera - upoznajte hrvatski brend odjeće younghearts! (фото 3)

"dancing with wools" je jako trendi kolekcija, prekrivena logom brenda. Do sada niste imali takve komade već ste se većinom nudili jednobojne modele i pokoji uzorak. Pa, kako je došlo do ovog iskoraka?

M: Budući da je logomanija planetarno na vrhuncu kolekcijom "dancing with wools" željeli smo prezentirati svoju viziju istoga i približiti navedeni trend hrvatskoj publici. Isto tako to je najbolji primjer kako nastaju naši artikli s obzirom na to da Amila prati varijacije klasične mode, a ja streetwear i tako nastaje naš everywear.

Ovo je prvi put da surađujete s jednom influencericom, Tijom Malik, po uzoru na svjetske brendove. Mislite li da je to recept po kojem će uskoro svi predstavljati svoje kolekcije?

M: U današnjem digitalnom dobu, kada proizvod može doći direktno do korisnika bez posrednika, cilj je u što kraćem periodu prezentirati taj proizvod. Zato se mi ne odlučujemo za tradicionalne kampanje i idemo više prema street style prezentaciji, a modeli su nam naše prijateljice koje i u stvarnom životu nose našu odjeću, prave brend ambasadorice. Za Tiju iskreno nisam ni znao da ima tako velik broj pratitelja, otkrio sam je slučajno, a kako, to neka ostane naša tajna.

Od brata i sestre do poslovnih partnera - upoznajte hrvatski brend odjeće younghearts! (фото 4)

Do sada se niste pretjerano izlagali u medijima, svoje ste kolekcije predstavljali eventom u dućanu u krugu obitelji, prijatelja i poznanika, a nedavno ste sudjelovali i na Tjednu dizajna. Kako to da ste se sad odlučili na ovaj korak?

A & M: younghearts ove godine slavi peti rođendan. Brend i kolekcija dovoljno su narasli da smo se odlučili prezentirati široj publici na TDZG.

Pogodili ste neku nišu koja je u hrvatskoj modi bila prazna. Jeste li svoj brend stvorili s tom namjerom ili je casual everywear odjeća bilo nešto što vam je blisko?
 
M: Kao što sam prije spomenuo odrasli smo u svijetu mode kroz posao naših roditelja. Uvijek smo pratili trendove, ali prvenstveno želje naših kupaca. Analizirali smo tržište i uvidjeli da zbilja postoji jedna rupa unutar ponude i potražnje koju smo odlučili ispuniti s našim brendom.

Što ste nam sve pripremili za sezonu jesen/zima 2018/2019?

A & M: Žene u Zagrebu, i Hrvatice općenito, vole se uređivati i pratiti modne trendove, i to je uvijek iznova izvor naše inspiracije. Crna boja i dalje dominira, ali ovu sezonu odlučili smo malo i obojiti.

Od brata i sestre do poslovnih partnera - upoznajte hrvatski brend odjeće younghearts! (фото 5)

Na što stavljate najveći fokus prilikom kreiranja modela?
 
A & M: Prilikom kreiranja najveći fokus stavljamo na praktičnu upotrebu naših modela u svakodnevnom životu i najviše nas veseli kad na ulici ili Instagramu vidimo žene u njima.

Kako ste između sebe podijelili posao? Kako rješavate kreativne razmirice kad do njih dođe?

M: Ja sam kreativac, a Amila je ta koja realizira ideje. Kako kaže stara mudrost: "sestra je uvijek u pravu".

Od brata i sestre do poslovnih partnera - upoznajte hrvatski brend odjeće younghearts! (фото 6)

Kako možemo doći do younghearts komada i dostavljate li izvan Hrvatske?

A & M: Kompletna kolekcija i ponuda younghearts se može se doživjeti i kupiti u dućanu #Petrinjska7 u Zagrebu, a s obzirom na to da trenutno radimo na novoj, GDPR friendly stranici, za sve narudžbe iz drugih dijelova Hrvatske i svijeta, možete nam se slobodno obratiti putem društvenih mreža.

Hoćemo li uskoro dočekati i mušku kolekciju ili ćete ostati fokusirani na žensku publiku?
 
M: Kad smo radili "dancing with wools" kolekciju razmišljali smo i o muškima džemperima. Pa, ako mi se dovoljno muške publike javi na Instagram da bi željeli younghearts džemper - krenut ćemo u proizvodnju! 

Od brata i sestre do poslovnih partnera - upoznajte hrvatski brend odjeće younghearts! (фото 7)

Na svojem ste Instagram profilu skupili više od tisuću followera. Tko se nalazi u vašoj vjernoj publici koja vas prati i kupuje?
 
M: U današnje vrijeme tisuću followera kroz ovako dug period možda na prvu zvuči malo, ali mi smo gradili našu zajednicu organski, korak po korak, željeli smo da ljudi koji nas prate zbilja imaju interes za younghearts. 

Gdje vidite younghearts za pet godina?

A & M: Želimo odijevati žene koje su istovremeno eye candy i soul food, odnosno želimo da se u našoj odjeći osjećaju istovremeno zabavno i ugodno.

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više