Search

PR mašinerija brenda Victoria's Secret radi punom parom

PR mašinerija brenda Victoria's Secret radi punom parom

U susret reviji


Ako je u izradu jednog grudnjaka uloženo oko 2,5 milijuna američkih dolara onda bi bilo dobro da cijeli svijet to vidi, po mogućnosti na super vrućem modelu, poput Alessandre Ambrosio

Da, Victoria's Secret godišnji show je najskuplja modna revija koja se održava jednom godišnje i uvijek nam priušti nešto što još sigurno nismo vidjeli (ili sad već nakon 26 godina jesmo?). Ulaganje u promociju ovom svjetski poznatom brendu rublja sigurno nije problem, štoviše njihova PR strategija je jako dobro promišljena. Mjesec dana prije revije sve anđelice preusmjere svoje Instagram profile isključivo na teme vezane uz Victoria's Secret (VS), u medije se puštaju snimke nemilosrdnih treninga na kojima se pripremaju za spektakl, dijele se asketske dijete u kojima je ugljikohidrat nepoznat pojam, najavljuju se imena novih sretnica koje su uspjele "ubosti" posao stoljeća, a ubaci se i pokoji skandal čisto da bi se začinilo i dodalo na PR vrijednosti eventa.

Što mislite, gledaju li ovaj show više muškarci ili žene? Ako ste mislili da se radi o muškarcima, onda ste se prevarili. Dvije trećine gledateljstva čine žene koje su naravno i glavni kupci ovog brenda. Show je dakle, usmjeren isključivo prema ženskoj publici, stavljajući naglasak na mlađu populaciju što iz godine u godinu potvrđuju odabirom glazbenih gostiju kao što su Justin Bieber, Selena Gomez i The Weeknd. Svake godine imaju dobro promišljene teme i svaki model se savršeno naslanja na drugi. Što god da je izvan osmišljenog plana, na izlazi u javnost. Tradicija je također jedan od glavnih elemenata za uspjeh, a Victoria's Secret ju je započela davne 1998. godine kada su se prvi put pojavili anđeli s krilima. Od tada svake godine ona dobivaju novo ruho, isto kao i famozni Fantasy Bra koji je uvijek ekstravagantan i izrađen od najskupljih dragih kamenja od kojih mnogi nisu nikad niti prikazani u showu. 

Doutzen Kroes, 2013.

Ulaganje velike količine novaca u produkciju još je jedan od ključnih poteza. U 1995. godini u show je uloženo oko 250 tisuća američkih dolara, dok je 2012. uloženo više od 12 milijuna. Pa kako i ne bi bio (najskuplji) događaj godine, kada okuplja najseksi modele svijeta (među kojima je nekoć bila i Gisele Bündchen) na jednom mjestu, najpopularnije glazbenike trenutka i tako predstavlja novu kolekciju. "Victoria's Secret show je izuzetno bitan" - izjavljuje predsjednica tvrtke Sharen Turney. "To je jedinstvena prilika da okupimo ove prekrasne djevojke, odlične glazbenike i sve naše proizvode i rublje koje imamo u ponudi".  

 

Kako nitko nije zaštićen od kontroverzi i savršeni svijet Victoria's Secreta zatreslo je nekoliko mini skandalaBrend kontrolira nekih 35% tržišta za donje rublje i prodaja mu nije upitna. Međutim, nekoliko ključnih anđelica poput Karlie Kloss i Doutzen Kroes napustilo je brend, a istovremeno se pojavio novi igrač na tržištu koji nudi atraktivno, ali puno povoljnije donje rublje. Radi se o kući Adore Me koja je vrlo brzo nakon pojavljivanja zaludjela mnoge ljubiteljice Victoria's Secreta. 

Gigi Hadid, 2015.

Također, plus size dame iskazuju svoje nezadovoljstvo zbog nedostatka ponude rublja za njihove proporcije. "Tvrtka se našla u opasnoj poziciji i mogla bi izgubiti bitku zbog svoje seksističke misije" - izjavio je stručnjak za brendove Jeetendr Sehdev za Business Insider. Tvrdi da bi se brend trebao prestati skrivati između koncepta anđelica i popularnog Fantasy Bra i početi voditi pravu konverzaciju sa ženama. Tvrdi da se brend otuđio od moderne i sofisticirane mlade žene, a s obzirom da se ljepota i trendovi mijenjaju, Victoria's Secret je malo zastario. Prošlogodišnja kampanja "Perfect Body" izazvala je burne reakcije kod klijentica koje su ju okarakterizirale da promiče lažne stereotipe ljepote. Stjerana u kut, tvrtka se javno ispričala. Žene se nikad nisu osjećale tako snažno i seksi kao danas, redefinirale su pojmove ljepote i seksepilnosti, ali čini se da Victoria's Secret ne ide u korak s njima. Ili jednostavno cilja na neku novu skupinu? 

Kako je rekao glazbeni velikan Freddie Mercury "The Show Must Go On" i priča se nastavlja 5. prosinca u Parizu. Anđelice se opasno pripremaju za show, a nikad veća popularnost clean livinga i sporta odlično se poklopila s pričom. Adriana Lima, Elsa Hosk, Romee Strijd, Josephine Skriver i Taylor Hill znoje se u sportskoj dvorani i pritom naravno izgledaju savršeno u opravici iz sportske linije VS. Odlična kampanja za kolekciju i još bolja najava za show godine.  

Bella Hadid je potez koji možda ne biste očekivali jer Bella ima jednu posebnu ljepotu, ali to definitivno nije profil koju njeguje Victoria's Secret (dok Gigi recimo izvrsno pristaje u priču), ali ne možemo osporiti njezinu veliku popularnost u medijima, plus ljubavnu vezu s glazbenikom The Weekndom koji će ponovno nastupiti i ove godine. Prisjetimo se glazbenika Adama Levinea i modela Behati Prinsloo koji su se 2013. godine tobože spontano poljubili na pisti. Ove nas godine vjerojatno očekuje neka interakcija Belle i Weeknda kao dobar marketinški potez koji će sutradan prenijeti svi svjetski mediji.

Cara Delevigne, 2012.

Ponovno pozvati Caru Delevingne da sudjeluje, također je jedan od trikova kojima su se poslužili s obzirom na to da ona reviju nije nosila od 2013. godine. U tabloidu The Sun proširila se vijest da je 2014. godine izostala zato što je bila previše napuhnuta (navodno od konzumiranja alkohola). Iz uprave koja nikad ne komentira tabloide stigao je oštar demanti u kojem se navodi da je Cara bila njihov prvi izbor za reviju te da je istu dobila bez castinga. Kao razlog ne sudjelovanja navode se njezine filmske obveze. Ona je VS pozivnicu objavila na svojem Instagram profilu uz komentar kako je sramotno diskutirati o ženskim proporcijama kako bi se prodale novine. Cijelim tim činom, brend je dobio novi val svjetskog PR-a te su svi mediji objavili demanti i posvetili nekoliko rečenica Cari i nadolazećoj reviji.

Hoće li ove godine gomila uloženih novaca u show nešto promijeniti ili će brend nastaviti po već dobro utabanoj putanji, ne znamo, preostaje nam samo da pričekamo raskoš koja će prodefilirati Parizom 30. studenog.

Save

Related articles

Buro 24/7 Selection

više