Traži

Sasvim očekivano: odjeća s nedjeljne mise Kanyea Westa je postala hit

Sasvim očekivano: odjeća s nedjeljne mise Kanyea Westa je postala hit

Reach out and touch YEEZY

Tekst: Ana Pavić


Fotografija: YEEZY,
Instagram

Kanye West i Kardashiani bi u skoroj budućnosti trebali organizirati marketinšku konferenciju na kojoj bi nadobudnoj mladeži trebali objasniti kako unovčiti svaki aspekt života, čak i onaj koji na prvi pogled nema potencijala. Vjerojatno već znate priču o njegovim nedjeljnim misama na koje sam se davno zakačila, najviše zbog fantastične glazbe i gospel izvedbe nekih poznatih hitova (morate poslušati gospel verziju pjesme "Back To Life" benda Soul II Soul). Te mise su počele kao intimna obiteljska okupljanja, da bi se ubrzo razvile u događaj s listom gostiju kao da se radi o Yeezy reviji. Mediji su ubrzo primijetili da Kanyeova misa postaje najtraženija pozivnica u gradu te su počeli dežurati na raznim lokacijama kako bi uhvatili slavne face koje dolaze po dnevnu dozu duhovne obnove.

 

Nema ništa loše u tome da West ima svoj razgovor s Bogom i da ga prezentira onako kako to najbolje zna kroz dobru glazbu i atmosferu. Štoviše to je trenutno jedina misa na svijetu kojoj bih prisustvovala, i ako je to pravi način da se West osjeća bolje, pozitivnije i širi dobru vibru svaka mu čast što je pronašao recept da otpusti višak energije i prenese poruku. Ruku na srce sve je bolje od psihotičnog monologa u Ovalnom uredu s MAGA kapom na glavi i mjesečnog probijanja na Twitteru.

kanye west

Ono što je posebno zanimljivo u ovoj priči jest marketinški genije čovjeka koji je više puta bio otpisan od strane američkih medija nego iti jedan glazbenik u posljednjih dvadeset godina. A Kanyeu se stvarno toleriralo svašta, od javnog prozivanja kraljevske obitelji rapa (Carter/Knowles), otkazivanja koncerata, odlaska s bine usred koncerta, javnih prijetnji Drakeu, katastrofalnog ispada na SNL-u kada je zaposlenike držao kao taoce nakon završetka emisije samo kako bi održao govor o Trumpu i naposljetku najvećem gafu - podržavanju tog istog Trumpa koji je državni neprijatelj broj jedan u vlastitoj zemlji. West je uz pomoć svoje supruge Kim, svoje punice Kris Jenner i njezine pr mašinerije uspio održati glavu iznad vode i tako ostao gotovo netaknut u medijskoj hajci koju je sam potaknuo. S tim na umu, ova nedjeljna misa mu vjerojatno dolazi kao neki ventil kroz koji otpušta sve što je nakupio tijekom posljednje dvije godine, a nakupio je puno. Sada je došlo vrijeme da nešto "nakupi" i obitelj koja se za vrijeme njegovih ispada vjerojatno sastajala svaki dan kao u kriznom stožeru. Tu dolazimo do mercha, točnije "church mercha" koji je predstavljen na Coachelli prije nepunih mjesec dana, a koji je sada dobio svoj vizualni identitet (naravno putem Instagrama) s cijelom obitelji kao zaštitnim licima.

kanye west

Kolekcija je dočekana na nož od strane brojnih posjetitelja Coachelle koji su se javno snebivali nad cijenama. Naime čarape na kojima piše "Church Socks" su koštale 300 kuna, dok su majice dugih rukava koštale oko 1200 kuna. Iako su neki izrazili svoje nezadovoljstvo na Twitteru prozivajući Kanyea i Kim za sulude cijene izvještaji s terena su govorili drugačije. Naime ispred Kanyeovog štanda se stvorio ogroman red ljudi koji su spremno iskeširali tih 1200 kuna za majicu s printom "Holy Spirit". Ono koji nisu imali priliku biti na Coachelli sada će zapaliti Instagram i pokupovati sve što im West ponudi u svom crkvenom dućanu i to zajvaljujući moći 300 milijuna pratitelja koliko imaju sestre Kardashian na ovoj društvenoj mreži. Za mjesec dana cijeli Calabasas (a i neki pomodniji kvartovi u velegradima) izgledat će kao Kanyeova komuna s ljudima odjevenim u isposničke tonove sive, bež i smeđe boje s duhovnim porukama ispisanima preko leđa i nogavica trenirki. I na tome će se naravno zaraditi milijuni dolara. Spavaš li mirno David Miscavige?

Povezani tekstovi

Buro 24/7 izbor

Napišite komentar