Search

Sex Sells: Kako se promijenio način na koji se seks predstavlja u modi?

Sex Sells: Kako se promijenio način na koji se seks predstavlja u modi?

Tekst: BURO.


Ako već niste, bacite pogled na Jacquemus kampanju za proljeće/ljeto 2021. Jednostavno nazvana “L’Amour”, ona je slika svega što nam trenutno treba, a to je dodir. Ljudski dodir.

Jacquemus nije jedini koji je kampanju za “sezonu poslije karantene” napravio oko parova, ljubavi i seksa. Diesel je u svojoj “When Together” kampanji koristio prave parove, što strejt što LGBTQ+, a slično je i sa SuitSupply reklamama s muškarcima i ženama koji se ljube u različitim stupnjevima skidanja. Modni marketing ponovo je postao seksi.

Sex Sells: Kako se promijenio način na koji se seks predstavlja u modi? (фото 1)

Možda vam se čini da smo otkrili Ameriku i da modni marketing nikada nije bio ne-seksi. Jednim dIJelom ste u pravu iako je za vrIJeme pandemije sex sells princip stavljen na privremenu pauzu.

S druge strane, slike koje dobivamo sada su svjetlosnim godinama daleko od onih koje je modni mainstream podrazumijevao sve ove godine. One više nemaju nikakve veze s glossy seksualnošću koju smo vezali uz Toma Forda (i od koje je i on sam počeo suzdržavati kada je marketing u pitanju, ali to je posebna priča) ili fotografijama koje su potpisivali Testino i Richardson (obojica optuženi za neku formu seksualnog zlostavljanja).

Nakon prisilnog usporavanja i prekida uobičajenih tokova, modna industrija čini sve što je u njenoj moći da nam prikaže koliko je evoluirala. Jedna od prvih stavki na koju se ovo odnosi jesu modernizirani stavovi o seksu i seksualnosti, što o njenim bezbrojnim licima, što o činjenici da je danas, u post #MeToo eri, praktično normativ truditi se da se seks prikaže iz ugla koji nije onaj iz kojeg gleda bijeli hetero muškarac.

Nestali su poznati (modeli ili zvijezde) koje poziraju u sugestivnim pozama, jak blic, nauljena koža i (pažljivo) razmazana maskara, a atmosfera koja prevladava je ona s kojom se svi mogu identificirati. A trenutni rezultat je Glamur 0 / Stvarnost 1 (ili, bar koliko je stvarnost moguća u modnoj kampanji). Ove slike izgledaju kao da su uhvaćeni momenti istinske intime među ljudima, iskrenost osjećaja.

Sex Sells: Kako se promijenio način na koji se seks predstavlja u modi? (фото 2)
Sex Sells: Kako se promijenio način na koji se seks predstavlja u modi? (фото 3)
Sex Sells: Kako se promijenio način na koji se seks predstavlja u modi? (фото 4)

Ovdje dolazimo do novog pogleda na seks: ono u čemu možemo prepoznati sebe, to je ono što je seksi.

Ali, kako je uopće došlo do promjene i sadašnjeg stanja stvari, što joj je prethodilo?

Prije nekoliko godina dogodila se promjena težišta među brendovima koji su u datom trenutku bili definicija mainstream seksa, a koja je podrazumijevala uglavnom tijela koja su: pod jedan bijela, pod dva nevjerojatno zgodna i pod tri, praktično uvijek veoma mlada. Na neki način, danas billboardi s kojih nas gledaju nabildani trbušnjaci na Abercrombie reklamama djeluju kao da su bili prije sto godina. Ne zaboravite da je prije, sada već dvije godine, otkazana Victoria’s Secret revija (i good riddance te parade nemaštovitog kiča na svim nivoima) nakon serije skandala vezanih za brend, a neka (donedavno) neprikosnovena imena modne fotografije završila su pred optužnicama modela za seksualno zlostavljanje. Bilo na koju stranu da se priklonite po ovim pitanjima, ovo je bilo dovoljno da fotografijama koje su se vrtjele oko seksa oduzmu pa… sexiness.

A onda se odjednom DOGODILA pandemija koja je učinila da se svi uplaše ljudskog dodira, kao nečeg što je opasno i što treba uliJEVATI strah u kosti.

Sex Sells: Kako se promijenio način na koji se seks predstavlja u modi? (фото 5)

Sada, kada se kraj pandemije ipak nazire u nekim dijelovima svijeta, ljudi (čitaj: kupci) ponovo su spremni prigrliti spoj seksa i mode. Ovo se posebno odnosi na Gen Z koju zanimaju otvoreno seksi lookovi. Činjenica da su ljudi proveli mjesece i mjesece odvojeni jedni od drugih (i svog normalnog načina života), kao i količina vremena koju provode online, samo je pojačala ovu želju na koju su, kao odgovor, stigle i nove modne kampanje koje predstavljaju već osmišljene kolekcije za "kad se svijet ponovo otvori".

Uz nju, ruku pod ruku, idu i nove seksi siluete, topovi i haljine sa strateški isječenim dijelovima, bandage haljine kakve nam je u prvom krugu servirao Hervé Léger sredinom osamdesetih, koža koja proviruje sa svih strana čak i kada se radi o oversized košulji. Za sad se čini da je svijet željno iščekivao ovu promjenu ili, bar, postojanje alternative sistemu u kojem smo odrasli, zar ne?

Sex Sells: Kako se promijenio način na koji se seks predstavlja u modi? (фото 6)
Sex Sells: Kako se promijenio način na koji se seks predstavlja u modi? (фото 7)

Related articles

Buro 24/7 Selection

Leave a comment

više