Traži

Snaga celebrityja: Čak i giganti Adidas, Prada i Brioni traže ambasadore na crvenom tepihu

Snaga celebrityja: Čak i giganti Adidas, Prada i Brioni traže ambasadore na crvenom tepihu

I velikim brendovima potrebna potpora slavnih imena

Tekst: D.M.


Fotografija: Instagram,
Brioni,
Ivy Park,
Prada

Dok su se neki od nas tek vratili sa zimovanja ili godišnjeg odmora u toplijim krajevima, modni svijet je u 2020. krenuo punom parom. Početak siječnja su, osim modnih tjedana, obilježile i genijalne modne kampanje - sa superzvijezdama u glavnoj ulozi. Suradnje sa pripadnicima s holivudske A-liste ili, pak, glazbenicima koji pune arene diljem svijeta, u punom su zamahu, a od njih ne odustaju ni brendovi kojima nije potrebno poznato lice da bi dobro prodali svoje komade. Tenisice sportskog giganta Adidasa ne trebaju reklamu, baš kao ni perfektno skrojena odijela Brioni ili, pak, jakne s potpisom talijanske modne kuće Prada, a ipak u kampanjama tih brendova pojavljuju se Beyoncé, Brad Pitt i Frank Ocean. Svaki od ovih brendova njeguje jedinstven imidž, koji je, između ostalog, zaslužan za njihov uspjeh, a posljednje kampanje najbolje predstavljaju zašto su lideri u različitim kategorijama - visokoj modi ili streetwearu.

Visoka moda

Glazbenik Frank Ocean postao je licem kampanje brenda Prada, koji doživljava pravu renesansu, i to za kolekciju proljeće/ljeto 2020. Prada je ove sezone svoje ime dala u ruke raznim umjetnicima - osim Oceana to su glumac Austin Butler i redatelj Nicolas Winding Refn -  kako bi od njega stvorili akronime, ne bi li mu dali dodatno značenje. Ocean je ime talijanske kuće pretvorio, sukladno svom kantautorskom reperskom opusu, u  "Programming Rhythms And Dancing Again". Legendarni fotograf David Sims uhvatio ga je u crno-bijeloj i obojenoj verziji u oversized ansamblu koji se sastoji od bijele košulje, crnog kaputa i skraćenih khaki hlača. Kombinaciju upotpunjuju kanadska kravata i gojzerice. Ova kampanja najavljuje Pradin povratak minimalističkoj estetici kakvu je njegovala 90-ih - čisti, ravni krojevi, zemljani i akromatski tonovi, praktična obuća i samo esencijalni modni dodaci.

Klasika

Holivudska zvijezda Brad Pitt i talijanski proizvođač odijela Brioni udružili su se ispred crno-bijelog objektiva fotografa Mikaela Janssona za sezonu proljeće/ljeto 2020. Osim što je Brioni velikana američke filmske industrije odabrao kao zaštitno lice kampanje, uskoro će predstaviti i ekskluzivnu liniju smokinga s Pittovim potpisom. Suradnjom s Brionijem, glumac je samo zacementirao svoj imidž džentlmena i profinjenog muškarca, a da je došlo do suradnje Pitt nam je nagovijestio na dodjeli nagrada Zlatni globus. Naime, na crvenom tepihu nosio je Brioni odijelo, u kojem je i prihvatio nagradu za najboljeg sporednog glumca u ulozi Cliffa Bootha, kaskadera čija karijera jenjava u filmu Quentina Tarantina ''Bilo jednom... u Hollywoodu''.

Ulična moda

R'n'b diva Beyoncé je također jedna od onih koja nema vremena za gubljenje. Još krajem prošle godine najavila je suradnju Ivy Park x Adidas u bordo temi, a putem vizuala koji su predstavljeni prije nekoliko dana saznali smo i da se toj boji u kolekciji pridružuje i komplementarna narančasta. Putem službenog Instagram profila brend pod kreativnim vodstvom pjevačice, predstavio je tri kutije različitih veličina, nalik na onima koje brendovi šalju influencerima - u kojima se kriju štenderi puni odjeće (ako se zaista radi o promotivnim paketima, jedan od njih obara rekord za najveći promo poklon do sad). Putem stop-motion video uradaka dobili smo uvid u kolekcija koja se doima prije svega svježom, a ono što je posebno zagolicalo maštu fanovima sportskog brenda i glazbenice je linija tenisica s modelima za trčanje, ali i onima koji pripadaju lifestyle asortimanu. Osim toga, suradnja je predstavljena i putem video kampanje, a svi će se komadi moći kupiti 18. siječnja.

Napišite komentar

više